Wie IVF maart/april 2013 in AMC??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door flower77, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flower77

flower77 Actief lid

11 okt 2011
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie start er nog meer met het IVF (of ICSI) traject in maart of april dit jaar binnen het AMC?

2. emi12

emi12 Actief lid

11 apr 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi flower, ik start niet met IVF in maart april, maar heb wel overmorgen mijn tweede Iui in het AMC. Ik ben dus wel redelijk goed bekend met het ziekenhuis. Misschien vind je het leuk om wat ervaringen te delen, ook al is dat dan (nog) geen IVF.

3. flower77

flower77 Actief lid

11 okt 2011
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Emi12, wat leuk dat je reageert. Zit je al lang in de mmm? Wij inmiddels een aantal jaren. Heb hiervoor, in een ander ziekenhuis, zes keer ovulatie inductie gehad. Nu uiteindelijk gaan we het IVF traject in. Spannend hoor. Voor de IVF zijn we aangewezen op het AMC.
    Ik las verschillende berichten over de fertiliteitsafdeling van het AMC. Hoe is joú/jullie ervaring?

4. jazz1979

jazz1979 Lid

23 nov 2011
    83
    0
    0
    Ik zit inmiddels in mijn eerste icsi-ronde in het amc. Heb er al 6 iui-pogingen opzitten. Een gynaecoloog is echt mijn favoriet, een vind ik niks (die geeft zo'n slap handje) en de rest is ok. Het enige vervelende vind ik is dat je soms zo lang moet wachten in de wachtkamer. Verder ben ik redelijk tevreden en hoop ik binnenkort eindelijk weg te gaan met een baby in mijn buik :)

5. alicianoell

1 sep 2009
    76
    0
    6
    limburg
    #5 alicianoell, 6 feb 2013
    Laatst bewerkt: 6 feb 2013
    Spannend, veel succes dames.

6. emi12

emi12 Actief lid

11 apr 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu twee Iui pogingen achter de rug. Over het algemeen ben ik wel tevreden over het ziekenhuis. Wat betreft de medicatie en zo zijn ze wel lekker praktisch, ook meteen tweede ronde hoeveelheid omhoog (terwijl ik de eerste keer toch wel een eisprong had). Alleen kan ik me voorstellen dat het soms wat verwarrend is, al die verschillende gynaecologen..

7. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hoi! ik loop ook in het AMC. Net een icsi poging gehad.
    Heb in 2011 daar ook gelopen voor mijn zoontje.
    Ik vind ze top daar. De meeste zijn heel erg lief. Heb er nog nooit een nare ervaring gehad gelukkig.

8. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    Ik loop ook al jaren in het amc. 26 febr staat onze punctie gepland. Ben heel tevreden over het amc. Ze staan ook open voor vragen of ideen. Heel veel suc-6

9. jazz1979

jazz1979 Lid

23 nov 2011
    83
    0
    0
    Vandaag de punctie gehad. Ik voelde me superrelaxed (lang leve diazepam). Vrijwel niks gevoeld, alleen een soort ongesteldheidspijn. Ik vroeg zelfs of ze al begonnen was terwijl ze het eerste follikel al had aangeprikt. Van de zeven follikels helaas maar vier eitjes, maar hopelijk van topkwaliteit.
    Wat betreft de pubctie: niks om je zorgen over te maken, ik zou het morgen zo weer doen. Nu alleen pijn bij het plassen door de katheter.

10. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Fijn! Ik ervaarde het precies hetzelfde. Heerlijk van het padje :D

Geniet ervan vandaag want het werkt vaak wel een tijdje ;)

Onze behandeling is gelukt! Morgen bloedprikken maar heb dik positieve testen! Jippie!

11. jazz1979

jazz1979 Lid

23 nov 2011
    83
    0
    0
    wauw gefeliciteerd. Ik hoop vrijdag goed nieuws te krijgen en een mooie tetugplaatsing. Qua stress helpt het mij ook heel erg dat ik acupunctuur doe denk ik. Laat me idd lekker verwennen. Mag vijf dagen niet stofzuigen :D

12. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi, Ik heb morgen mijn gesprek met de gyn maar dat zal uitdraaien op starten met IVF. Ik zit niet in het AMC maar in UMCU. Geen wachtlijst dus met een beetje mazzel kan ik meteen beginnen, dat is dan denk ik al meteen de week erop! Ik klets dan graag mee over alle belevenissen, want spannend vind ik het wel!

Deel Deze Pagina