Mijn eerste danoontje!

Discussie in 'Voeding' gestart door MamaMirella, 21 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    En trouwens, je hoeft niet met een beschuldigend vingertje naar me te wijzen, het is mijn eerste kind en ik probeer alles te doen wat goed is voor m'n kind ! Je doet net alsof ik het leuk vind als mijn kind eczeem krijgt ofzo ?

Nou ja, van mij mag dit topic gesloten worden, want ik heb 1x een hapje geprobeerd en daarna niet meer........

2. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ehh.. volgens mij ben ik Damani's moeder en maak ik dat zelf uit..
    Ik vraag niet om een mening of ik het wel of niet MAG geven van jou of iemand anders..
    Ik vertelde dat hij het onwijs vies vind, meer niet..
    Dus als je een reactie wil geven of een ervaring over je kindje die het ook niet lekker vond of dergelijke...
    Dan kan je hier reageren, maar kom niet met ongevraagde "zogenaamd goedbedoelde adviezen" !

Doe jij vooral wat jij denkt wat goed is bij jouw kind en dan doe ik dat ook...

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Mijn meisje heeft een erg droog huidje wat eerst neeg naar eczeem. Het cb heeft toen niet gezegd dat ik niet met hapjes mocht beginnen met de 4 maanden. En dan heb ik nog wel zelf (af en toe) last van eczeem.

Trouwens Lianna heeft bij bijna al het nieuwe eten ook dat ze eerst doet kokhalzen, om het de keer erop met smaak op te eten. Bij danoontje had ze dat dan weer niet.

4. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    pardon...jij bent lomp!

Misschien had je een verkeerd advies meegekregen, misschien wist je dit niet of een andere reden.
    Wou je alleen op de hoogte brengen om eventuele problemen met je kleine te voorkomen!

en dat "zogenaamd goedbedoelde adviezen"...hoe weet jij dat nou!
    Dat je op iemand afreageerd over het eczeem (wat ik niet gelezen heb verder)
    wil niet zeggen dat je mij er maar achteraan moet nemen!

Succes met je kleine hij zal er vast wel aan wennen!
    Ik luste het vroeger wel maar kreeg het niet ;)

5. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Op verzoek van TS gesloten.

Nog wel even een edit: Het kan zijn dat je positieve of negatieve reacties krijgt op een topic. Denk anders goed na voordat je een topic opent.

Elvira

Deel Deze Pagina