Bij de eerste echo ook een cyste gezien?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Firstbaby, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Ik had bij 7 weken een echo en toen had ik een cyste van 5 cm. Dat is heel normaal zeggen ze. En het zal nu de komende weken gaan krimpen als mijn baarmoeder gaat groeien.

2. Niet meer actief

nope,nog nooit van gehoord?

3. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    De gyn. vertelde mij daat er bijna altijd een cyste vrijkwam als er een eitje bevrucht was. Dat het dus vaak voorkwam!

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    bij mij zagen ze ook een cyste zitten ergens diep in de baarmoederwand. kon geen kwaad zeiden ze

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Bij mij niets gezien..geen idee dus...

6. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Ik ken iemand bij wie een hele grote cyste was gezien tijdens de eerste echo. Er was zelfs gezegd dat deze operatief verwijderd moest worden, tijdens de zwangerschap, omdat anders het kindje niet genoeg kon groeien. Gelukkig slonk ook bij haar de cyste vanzelf en was een operatie uiteindelijk helemaal niet nodig.

7. Gezond

Gezond Niet meer actief

Je ziet het heel regelmatig en kan meestal geen kwaad... bij 5cm hoef je je echt niet ongerust te maken...

Als het problemen geeft is het de grootte en de plaats....

Meestal slinken ze vanzelf...

8. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Bedank voor jullie reacties. De gyn. zei ook al dat ze vanzelf kleiner worden.

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

Gelukkig dat je gerust gesteld bent! Dat is al een heeeel voornaam ding!

Succes met je zwangerschap meid en geniet er lekker van!

10. suzy28

suzy28 Actief lid

28 jan 2007
    298
    0
    0
    Ik had precies hetzelfde, ook op de eerste echo met 7 weken een cyste van 6 cm volgens mij. Ook mij werd verteld dat ik me geen zorgen hoefde te maken, omdat het redelijk vaak voorkomt en ze bijna altijd vanzelf weer verdwijnen.
    Bij de echo met 12 weken zagen ze idd dat deze een heel stuk kleiner geworden was! Idd geen reden om ongerust te zijn.

Geniet van je zwangerschap!

11. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Hello ladies,

Waar zaten die cystes bij jullie? In de baarmoeder of eierstok(ken), of ergens anders?

12. suzy28

suzy28 Actief lid

28 jan 2007
    298
    0
    0
    Bij mij in de eierstok. Ik had gisteren een echo en van de cyste was niets meer te zien.

Liefs Suzy

13. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Ik had ook twee hele grote follikels, cm of vier, vijf.. (eierstok dus).. zou allang mijn eisprong gehad moeten hebben dus kunnen geen rijpe eicellen zijn en ben ook al aardig over tijd.. Goed om te weten dat het ook een zwangerschapscyste(s) zou kunnen zijn..

Geduld, geduld, geduld..

14. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik heb er ook een gehad tijdens de zwangerschap van mijn dochter. Voor mij was het zelfs een teken dat 't een goeie zwangerschap was (heb daarvoor 2 miskramen gehad). Dus ik was er heel blij mee! Enne... ze loopt vrolijk rond!

15. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Volgens mij had ik hem bij mijn eierstok!

16. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    En hadden jullie er allemaal één?

Deel Deze Pagina