bv icm vaste voeding

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door chupa, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chupa

chupa Bekend lid

17 jan 2010
    504
    13
    18
    Vrouw
    Groningen
    Hi,

Nog even nieuwsgierig of er mensen zijn die het volgende herkennen.

Mijn zoontje nu 14 maanden eet niet zo veel vaste voeding, ik zie soms schema's voorbij komen van 2 boterhammen als ontbijt...hier heb ik geluk als het 2 happen zijn;)
    Hij eet dus maar een hapje hier en een hapje daar maar vult zich nog voornamelijk met bv. In 24u krijgt hij 4 a 5 voedingen.

Ik bied steeds wel aan maar loop er niet om te stressen ofzo, aangezien dat toch weinig zin heeft.

Ben dus erg benieuwd of er nog meer kleintjes zo gek op de borst zijn als die van mij :D en hoe jullie er mee omgaan.

2. fafa

fafa Niet meer actief

Ja, ik heb er eentje die nog steeds liever melk drinkt dan grote-mensen-eten eet :)

Tot een maand ofzo geleden was het ook echt wat jij omschreef: hapje hier en daar.

Intussen eet ze wel 1,5 tot 2 boterhammen, twee halve (of kleine) stukken fruit, 40-60 gram groente, aardappel/pasta en 2x een tussendoortje (bv 1 rijstewafel, 1 gedroogde abrikoos, plakje komkommer, 3 goodies chipjes) per dag. Nog steeds niet heel veel, maar volgens mij wel genoeg.

Hier veranderde het een heel stuk toen ze ook water ging drinken. We zijn met 7 maanden begonnen met oefenen met een open beker (ik heb een hekel aan tuitbekers :)), maar pas recent kan ze daar echt iets uit drinken. Tot 11 maanden dronk ze dus alleen melk. Overigens wil ze nooit een eigen beker, maar drinkt ze alleen uit mijn glas water mee ;)

Weet niet hoeveel ander drinken jouw zoontje naast de borst krijgt? want melk vult natuurlijk erg.

3. chupa

chupa Bekend lid

17 jan 2010
    504
    13
    18
    Vrouw
    Groningen
    Hij krijgt ook ander drinken, melk, water, diksap en dat drinkt hij gewoon goed maar laat hem nooit voor een maaltijd drinken omdat ik dan bang ben dat ie helemaal vol zit ;)

Misschien zijn het de tandjes en nu kiezen die doorkomen??

Deel Deze Pagina