mijn eerste iui vandaag

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Deesje1987, 27 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Sorry ik kreeg geen meldingen van het topic. Hoelang moet je nog wachten?

Ik heb een positieve test of ja 1 meerdere :p. Ik geloof het nog steeds niet. Zo onwerkelijk. En dat wachten nu op een echo. Vreselijk.
    Maar goed ik hoop zo dat het goed gaat. Een heel gedoe geweest voordat de artsen naar me luisterde wanneer de IUI moest. Ik heb zelfs op een zondag een gesprek gehad met de behandelde arts omdat ik flink uit mijn slof was geschoten :o:. Ik kreeg 36 uur na pregnyl de IUI, terwijl ik had aangegeven dat ik alles heel goed aanvoel en dat mijn ei dezelfde dag van de pregnyl springt en dus te laat was. Maar dat kon allemaal niet volgens de artsen. Maar de hele rit gi g bij mij niet volgens het boekje dus waarom dit wel. Deze ronde na meting was die 17,3 nog 1 keer gonal f moeten zetten die avond en de dag erna om 8 uur pregnyl en om 12 uur IUI. Dit was niet van harte overigens maar denk dat ze wilde voorkomen dat ik weer op hoge poten zou staan. hoop dat ze over 3 weken toegeven dat ze bij mij in ieder geval fout zaten.

Ninaatjuh vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina