Hey dames, Ik ben al 2 jaar bezig met proberen zwanger te raken helaas niet geluk ik ben best wel jong 24 jaar. Naar heel veel langs huisarts gegaan Door dat ik soms manden niet ongesteld werd en soms wel 3 keer in een mand, werd ik door verwezen naar een gynaecoloog dat is dan 1 jaar later. Toen bleek dat ik pcso had, ik had nog nooit van gehoord en werd mij alleen gezegd als u zwanger wilt worden moet u langs komen voor een behandeling dat was alles wat er gezegd werd. Toen had mijn partner en ik vorig jaar januari besloten om toch te behandeling te doen. Wij moesten zoooo veel onderzoeken doen vooraf dat leek als of eeuwig duurde. Vorig maand mocht ik eindelijk begin met clomind slikken 50mg toen bleek dat mijn eitje heel groot werd 25mm was die ik hoefde geen prigynil te prikken hun wouden wachten om te kijken of ik een spontanen eisprong kreeg en die kreeg ik, me vriend en ik hebben geklust vanaf 2 dagen daar voor tot met 2 dagen er naar. Maar helaas werd ik 13/02 ongesteld ik was super teleurgesteld want ik wil het zo graag en me vriend ook. Toen had ik gebeld mocht ik weer langs gaan en zeide ze we gaan iui doen, ik was wel blij maar heel zenuwachtig er voor op 3 dagen van ongesteldheid begonnen met clomind tot met dag 7. Op 27 februari moest ik heel laat midde nacht prigynil prikken dat heb ik ook gedaan precies 00:00 en voor de behandeling moesten mijn partner en ik op 1 maart terug gaan. Eindelijk kreeg ik mijn eerste echte behandeling voor mijn gevoel. Na die behandeling ben ik wel heel erg verkouden geworden en laag allen maar thuis op bed en slapen dus geen symthomes gevoeld, wel heb ik heel erg last van mijn onderrug als ik ga zitten als ik bepaalde beweging maak , en last van een brok in me keel daar door krijg ik veel neiging om te kotsen heel erg vervelend. Al een week heb ik wel Last van gevoelig tepels (maar dat is misschien omdat ik ongesteld moet worden ) ik hoor ook heel veel geluid in me baarmoeder (luchtbellen) dus toen dat allemaal begon was ik erg teleurgesteld omdat ik voel als of ik ongesteld moet worden dus dacht deze keer is mij niet gelukt. Maar wat ik heel raar vind ik heb geen eet lust ik wil alleen thee drinken en daardoor ga ik heel vaak naar wc maar ik zie niks vreemd geen bloed sporen terwijl ik al 13/03 ongesteld moest worden. Ik ben zo bang om een test te doen om teleurgesteld te worden door dat ik steeds een gevoel krijg dat ik ongesteld word. Heeft iemand hier ervaring mee Ik ga proberen om te wachten tot volgende week mandaag Als ik dan nog niet ongesteld ben dan toch maar een test te doen Groetjes
Oh wat spannend meid! Als je de 13e al ongesteld had moeten worden, dan kun je echt al wel testen hoor Ik had ook weinig klachten toen ik zwanger bleek na IUI, behalve de zere tepels en het gevoel alsof ik ongesteld moest worden Klinkt dus wel hoopgevend, en wil zeker niet zeggen dat het niet meer kan! Heel veel succes hoor! Ik duim voor je, voor een mooie test
Hey Nienke87, Precies dat heb ik nu ook last van al een week gevoelig tepel niet mijn hele borsten alleen tepels en al 1 week het gevoel dat ik ongesteld moet worden drm durf ik nog niet te testen. Ik hoop echt voor een positieve teste al zo veel negatieve gezien dat dit mij echt gelukkig zou maken. Super bedankt voor je reactie ik hou je op de hoogt van de uitslaag van de test 😊