Ik heb gestest en... ZWANGER!!!!!!!!!!! Ik kan het gewoon niet geloven hahaha, ben zo blij! Allemaal super bedankt voor jullie meeleven!
Oooh Lide.... wat ontzettend vervelend.....verlies je veel bloed en heb je ook krampen erbij? En is het helder rood? Balen hoor.....Heel veel sterkte......
Dank je Sim, en ja, het is meer bloed dan normaal bij mijn ongesteldheid, heb meerdere tampons moeten wisselen en het is ook helderrood. Heb er menstruatiekrampen bij...
Jep, daar ga ik vrijdag naartoe. Eigenlijk had ik liever meteen een echo gehad, maar dat zal vast nog wel een week duren voordat ik daarvoor terecht kan... had nl nog geen afspraak bij een VK.
Ik heb ook 2x een MK gehad.....Heb toen gebeld met HA en die zei dat t bloeden nog wel even kon duren en dat de krampen na een dag of 2 wel minder moesten zijn....zo niet, dan mocht ik langs komen. Uiteindelijk duurde de krampen 1 dag, en t bloeden bij de 1ste MK bijna 14 dagen en bij de 2de heb ik maar 6 dagen gevloeid.... De eerste dagen was t bloeden erg heftig en kwamen er ook veel stolsels uit, maar dat is ook alleen maar goed....dan maakt je eigen lichaam weer alles schoon ( om t maar zo te zeggen ) Ik wens jou heel veel sterkte! En houd ons hier ff op de hoogte van alles....
Ik lees overal over stolsels, maar hoe zien die eruit? Ik heb wel heel veel slijm en helder bloed... Maar stolsels??
Hoe omschrijf je stolsels.....? Ik denk, dat als je ze ziet, je direct wel weet dat dat een stolsel is.... Slijmerige bloedpropjes, lange bloederige slijmachtige slierten, stukjes gestold bloed, daar lijkt het misschien nog het meeste erop... Sorry, voor de onsmakelijke details.....
Ja mijn huisarts zei ook, het klinkt gewoon als een miskraam, hoef me verder geen zorgen te maken, bloeden moet komende week wel afnemen. Heb geen echo nodig, we zien het gewoon even aan.
Zo, ff een update, bloeden is redelijk vlot (na 5 dagen) ook weer gestopt, lijf voelt weer goed. Hoef geen echo. Temperatuur is terug op 36.5. Op naar de volgende ronde!
Het klinkt dubbel, maar ik ben blij voor jou dat je het weer zo snel op regel hebt.....Ik had na beide MK ook dezelfde cyclus weer gewoon een eisprong...Was zelf ook erg blij dat alles direct weer normaal was en dat het niet weken\maanden duurde.... Ik wens je veel succes deze ronde