Ik zie ze bij jou ook langzaam oplopen hoor!! Geeft niet toch als het iets langer duurt, als je maar een positieve test krijgt!!
Ben benieuwd of hij vanavond bij jou nog donkerder is dan! Wanneer verwacht jij je eisprong ongeveer? Oké! Ah nee, als het eerder is dan vorige eisprong ben ik al blij, hihi. Ik droomde er zelfs vannacht over.
Ik denk dinsdag...maar weet t niet zeker. Daarom hou ik alles in de gaten . En jij? Hihi ik heb ook heel vaak gedroomd dat ik zwanger was, helaas waren mijn dromen bedrog ...
Oh je weet natuurlijk niet wanneer je eisprong ong. is, aangezien je cyclussen wat wisselen. Hoop dat t niet zo lang meer duurt!!
Oh, kijk. Dat is al mooi snel! Jammer dat dromen dan bedrog zijn! Maar, we gaan er vanuit dat ze dat in dit geval niet blijven. Als ik uitga van mijn laatste cyclus, verwacht ik rond CD 23 een positieve ovulatietest te hebben. Dat is dus... Volgende week dinsdag. Een week na jou. Maar wie weet wordt mijn cyclus nog wat korter, you never know! Thanks!
Oke nog even volhouden met testen dus. Spannend! Hopelijk komt ie iets eerder. Mijn testen waren vandaag weer lichter, maar wel vruchtbaar slijm vanavond! Dus ben benieuwd! Slaap lekker alvast. Morgen hoop ik weer een mooie test te kunnen showen.
Yes, zou wel fijn zijn! Oh, vaag! Het is ook niet altijd allemaal even duidelijk hè met die lijntjes! Als er nu gewoon op stond: ''Je ovulatie vindt over 3 dagen, 2 uren en 5 minuten plaats''... Maar nee hoor, we moeten het doen met roze streepjes. Hoop het ook! Dat is een goed teken iig! Jij ook lekker slapen!
Hoihoi! Even een foto van mijn rijtje tot nu toe....onderste 2 testen van vandaag. Vandaag geen rekbaar slijm maar wel wat buikpijn. Spannend!!
Hoop dattie gauw duidelijk wordt Missaniet! Hier nog niet zo heel veel verandering, test nog rustig even door.
Hoihoi! Modra hoe gaat het daar? Hier nog geen knaller. Spannend, denk vandaag of morgen! Temp is ook al dikke week hetzelfde, dus gelukkig niet gemist. Verder wel zo af en toe rekbaar slijm. We wachten afffffff!!
Hoi hoi! Ohh kijk die wordt al wel duidelijker! Nog even doortesten en dan hoop ik dattie komt Missaniet! Morgen dinsdag, dan verwachtte je toch? Hier nu op cyclusdag 16. Gemiddelde cyclus had nu zijn eisprong al gehad maar ik verwachtte weer zo'n vaag streepje. Omdat mijn eisprong dacht ik vorige maand rond dag 25 was. Maar tot mijn verbazing wordt hij al wel duidelijker! Kijk! Ik hoop alleen dat de streep morgen niet spontaan weer verdwenen is zonder geknald te hebben. Heb er nog geen vertrouwen in, haha.
Ja wist het niet zeker eigenlijk. Denk nu morgen of donderdag... Die van jou is nu idd ook erg duidelijk!! 2 x per dag gaan testen. Dan kan je m bijna niet missen. Ik doe zelfs 3 x per dag, erg he! Veel succes meid!!
Hmhm! Heb jij ook een idee hoe lang jouw luteale fase is? Ik denk dat mijn luteale fase wat korter is; een dag of 11. Ja, ik ga morgenochtend weer testen! Haha, dat snap ik heel goed... Ook omdat je 'm vorige maand wasch net gemist hebt. Ik ben ook zo iemand die dan kan gaan overtesten, ghehe. Wij gaan iig vanavond vast aan de klus, voorraadje opbouwen.
Ik denk 14 dagen. Maar ben er ook niet helemaal zeker van. Ja idd! Morgen moet ik op t werk testen....hoop dat dat lukt!! Jaa goedzo!! Ik hoop ook dat mijn vriend er niet te laat weer is...gisteravond is t niet gelukt. Wel geklust. Mn vriend was al in mij geweest en wilden van standje wisselen...en toen wou t niet meer....zo frustrerend . Mn vriend was moe dus denk dat t daarom niet lukte. Zaterdag is nu de laatste x dat we geklust hebben dus zal vanavond wel moeten, willen we dat er binnrnkort een positieve test verschijnt. Veel plezier!!!
Werk testen altijd wel wat lastiger. Wat voor werk doe je? Heb je daar beetje gelegenheid toe? Potje mee en hopla? Ohh dat is wel balen ja... Heb je ook last van dat het dan beetje zo'n moetje wordt? Hoop iig dat het vanavond voor jullie lukt!
Ik ben begeleider van kinderen met een verstandelijke beperking. Op een kinderdagcentrum. Uh ja potje mee idd...moet maar! Zal wel mn collega even moeten inlichten dat ik iets langer weg blijf dan normaal . Ze weet wel dat ik ben gestopt met de pil.... gelukkig zit onze groep precies naast het toilet . Wordt wel een uitdaging hoor!! Een moetje...ja gisteravond baalde ik echt flink! Mn vriend ook maar meer vanwege dat hij wel zin had. Hij dacht niet echt aan dat we nu een kans zouden missen denk ik... En nu denk ik idd wel "het moet echt vanaaf!" Heb de neiging hem te appen en te vragen of hij niet te lsat thuis is....