Oh grappig, ik werk ook met verstandelijk gehandicapte kinderen/ jongeren. Maar dan wel 24-uurs zorg, ernstige beperking. Succes iig! Haha, ik zou 'm gewoon appen! Aantreden.
Hihi das toevallig zeg! Ik werk idd ook met ernstig beperkte kinderen Zowel lichamelijk als verstandelijk beperkt. En aantal kinderen met een auditieve beperking. 24-uurs zorg is ook leuk!! Dank je ...maar ga denk ik maar niet appen. Dan wordt t klussen helemaal niet meer.... Jullie ook! Zet m op!
Mijn ovulatietesten van vandaag zijn weer lichter dan die redelijk duidelijke, maar geen knaller, van gisteren. Vraag me af of mijn eisprong nu al geweest is of dat hij hierna weer gaat oplopen.
Dat heb ik ook gehad in mijn rijtje. Veel drinken kan ook invloed hebben op je test en ochtendurine kan vals positief zijn. En je temp? Is die al veranderd? Denk dat je nog even rustig door moet testen, de knaller komt vanzelf! Wachten is moeilijk he! Ik heb hem inmiddels ook nog niet gehad. Gisterav wel 2 goed donkere testen. En mn temp was vanmorgen van 36.4 naar 36.3 gegaan dus denk nu mn ei te hebben. Ga over paar uurtjes testen!! Spannend!!!
Stom...ik denk nu mn ei te hebben dus kan dan natuurlijk niet meer positief testen. Werd even wakker geschud in een ander topic . Wachten dus of mn temp morgen stijgt....en vanav voir de zekerheid nog even gezellig doen . Hihi
Wat fijn dat je donkere testen hebt! Ohh en zou het wel denken inderdaad qua temperatuur! Haha idd, nu moeten je ovulatietesten lichter worden. Veel plezier vanavond! Mijn temperatuur is nog niet omhoog gegaan ook, vanmorgen nog getempt, 36.3. Na de eisprong zit ik op 36.9. Maar kijk! Is deze positief? Die is van vandaag... Uurtje geleden.
Ohhh die is positief!!! Vind ik . Ik zou iig aan de klus gaan komende dagen en nog even blijven testen, wie weet loopt hij nog meer op.... Dank je, hoop dat mn temp morgen stijgt!
Hoop het ook! Dan weet je het zeker. Ja, ik zat te denken...Wanneer we het beste kunnen klussen. We hebben gisteravond geklust. Maar zullen we nu morgenochtend weer klussen en morgenavond of gewoon morgenavond en zaterdagochtend of... Want deze test is rond 5 uur vanmiddag gedaan, dus hij komt niet eerder dan 5 uur morgenmiddag. Maar denk toch maar morgenochtend klussen iig I suppose. Lastig hoor, dan heb je een positieve ovulatietest en komt het volgend dilemma.
Of kunnen we beter vanavond al? Wat betreft een temperatuurdip; ik heb dat ook één van mijn cycli bemerkt. Ik ging van een vrij stabiele 36.4 naar een 36.2. De dag erna 36.5 en daarna klom hij verder. Dus kan goed hoor! Hoop het voor je, dat die temperatuurdip een eisprong aangeeft.
Ja ik zou morgenochtend klussen als dat lukt. Dan ligt er een voorraadje klaar. En dan zaterdag nog eens voor de zekerheid? Ja lastig he! Je weet ook nooit precies wanneer hij springt, maar t scheelt dat zaadcellen 72 uur in leven kunnen blijven .
Ja je zou vanavond ook kunnen doen maar dan zou ik niet morgenochtend weer doen. T schijnt dat ochtendseks wel beter is...heb ik wel eens gelezen... Oh dat klinkt veelbelovend van jou dipje...hopelijk heb ik dat nu ook!!
Ik duim voor je. Ik ga voor morgenochtend denk ik. We hoeven beide niet vroeg te beginnen. Dan ben ik niet te laat toch?
Uhm ja dat is lastig.... want je weet niet precies wanneer hij springt. Maar denk dat je morgenochtend wel op tijd bent. 5 uur had je een positieve test en hij springt na de positieve test pas binnen een dag of 2... Thanks! En ik duim voor jou!!