dames met negatieve bloedtest en toch zwanger ???

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by M82, Nov 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. M82

M82 Lid

Jun 10, 2011
    72
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi,
    Ik zit met het volgende, ik ben vandaag 9 dagen overtijd, heb 2 zwangerschaps testen en een bloedtest gehad, allemaal negatief...maar ben nog steeds niet ongesteld en normaal is mijn cyclus altijd 28 dagen. Nu is mijn cyclus dus al 37 dagen en dat is heel vreemd, zijn er toevallig dames die dit ook gehad hebben ???
    Let me know !!!
    X M

2. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Als je zwanger bent moet dat duidelijk uit de bloedtest komen, vooral als je al zolang overtijd bent.
    Maar wat het dan is:(?

3. Mamapatty

Mamapatty Lid

Jul 12, 2011
    85
    0
    0
    Hi M..

Ik heb hetzelfde..ik heb gisteren een bloedtest gehad en deze was negatief. Ik moet het nu aankijken tot na het weekend. Als ik dan nog niet ongesteld ben, dan moet ik mijn arts weer bellen op maandag en dan krijg ik verdere onderzoeken.

Wat zegt de arts?

4. M82

M82 Lid

Jun 10, 2011
    72
    0
    0
    Noord Brabant
    ja de arts zegt dat ik maar moet afwachten of ik ongesteld word, maar ben echt nog nooit van me leven 9 dagen overtijd geweest...normaal kan ik de klok op gelijk zetten en is mijn cyclus altijd 28-29 dagen, snap er echt niks van....ik kijk het nog even aan en anders maar weer bellen.
    en jij ? ook niet het gevoel dat je ongesteld moet worden ?

5. suuske25

suuske25 Actief lid

Nov 22, 2011
    448
    122
    43
    NULL
    NULL
    he meid ik heb net ook een onderwerp aangemaakt (zie topic) want ik ben ook overtijd, testen negatief en kan de klok normaal ook gelijk zetten wanneer ik ongi wordt...heb alleen nog geen bloedtest gehad omdat ik nog maar 4 dagen over tijd ben....maar snap je ongerust helemaal!! ben er zelf ook niet gerust op...want als je niet ongi wordt en dalik ook niet zwanger blijkt te zijn ja wat dan...pfff ;) wat is ons lichaam soms toch moeilijk zeg!

6. Mamapatty

Mamapatty Lid

Jul 12, 2011
    85
    0
    0
    @ M: ik moet het weekend ook aankijken en als ik niet ongi word maandag bellen. Ik snap af en toe niks meer van mijn lichaam. Zal ik mijn lichaam dan zo slecht kennen? Ik heb alleen een soort krampjes, maar die komen en gaan...(soort ongi maar dan anders) Lekker duidelijk he? ;)

@ Suuske: pfff..raar he vrouw zijn!? :p Ik raak het vertrouwn in mijn lichaam wel kwijt..

7. suuske25

suuske25 Actief lid

Nov 22, 2011
    448
    122
    43
    NULL
    NULL
    @mamapatty: ja die krampjes heb ik ook!!!! mss dat ons lichaam ons gewoon voor de gek houdt... :p

8. M82

M82 Lid

Jun 10, 2011
    72
    0
    0
    Noord Brabant
    ja die krampjes heb ik ook, ik roep al een paar weken dat ik me anders voel, ook heb ik ik al weken een veel hogere temperatuur als normaal, normaal zit ik op 36,3-36,5 en nu zit ik al een paar weken op 37,2 als ik s'ochtends in bed lig. Houd je lichaam je ook met je temperatuur voor de gek ??
    ik zit nu op dag 10 overtijd...
    xxx

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hmmm, een bloedtest kan meestal al erg vroegtijdig (dus nog voor je NOD) een zwangerschap opsporen.

Ik heb wel eens vaker gelezen hier op het forum dat sommige vrouwen zomaar opeens een complete cyclus overslaan. Wat daar dan de reden voor is, is onduidelijk. Helaas.

Wellicht dat je cyclus dus even van slag is (en dat kan dus ook als je al tijden/jarenlang regelmatig bent).

Hoop dat het tegendeel waar is en dat de bloedtest dus niet klopt.

10. azs0201

azs0201 Actief lid

Nov 17, 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ga vandaag in de middag ook naar de ha, lets seee wAt het is, ik heb ook precies hetzelfde als jullie, 4x negatief en nog nie ongi na 10dagen overtijd, ook nooit gehad....mijn cyclus duurt wel sinds 3 maanden ongwveer 35 a 36 dagen, maar nu is het al dus 45 dagen....ik heb ook wel wat menstruatiepijn somd (dat loopt in mijn onderbuik en benen huh) ik had wel 2weken voor mijn Nod wat bruin slijmachtige afscheiding

11. suuske25

suuske25 Actief lid

Nov 22, 2011
    448
    122
    43
    NULL
    NULL
    meid laat weten als je bij de HA bent geweest! ben benieuwd wat hij/zij zegt tegen je..... heb een beetje hetzelfde beeld als jij :p

12. azs0201

azs0201 Actief lid

Nov 17, 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke dan zal ik zeker weten doen, ben zo benieuwd!!! ik ga gewoon alles vertellen, kijken wat ze zegt, maar schaam mij beetje om te praten over de seks die ik had gehad, hoe ga ik dat zeggen haha

13. suuske25

suuske25 Actief lid

Nov 22, 2011
    448
    122
    43
    NULL
    NULL
    :$ was t zo erg, haha grapje meid :p ja gewoon vertellen aan haar. nou bij mij is het zelfs zo dat we er nog niet echt mee bezig zijn, met een zwangerschap. we hadden sex met condoom 2x maar 1 keer is het condoom geklapt en de andere keer is het afgegleden in mij en moest ik het zoeken pff haha nou sta je daar ook mooi te kijken in de badkamer :D dus ja hoe we dat voor elkaar hebben gekregen zo 2 keer na elkaar, uhmmmm...

zou het wel heel graag willen maar omdat ik nog naar hem toe moet verhuizen (hij woont in het buitenland) zou het nu niet echt een perfecte timing zijn haha... maar welkom is het zeker. ja ben heel benieuwd wat ze gaat zeggen!!!!

14. azs0201

azs0201 Actief lid

Nov 17, 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh van mij woont ook in engeland hoor, ik zie hem altijd na maanden, we hadden veilig seks gehad, maar 5 seconde was alleen zijn topje 25% erin haha, niet eens de helft, dus weet ik ook dat ik zomaar stresss hoor, maar jaaa ben niet ongi en dat laat mij zorgen maken

15. suuske25

suuske25 Actief lid

Nov 22, 2011
    448
    122
    43
    NULL
    NULL
    ow teovallig dat ie van jou ook in het buitenland woont :)
    nou luister als jij net in je vruchtbare dagen zat en hij had voorvocht of wat dan ook aan zijn 'topje' bestaat er wel een kans. ja misschien een minikans maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit en het kan wel.

maar misschien moeten we er inderdaad niet zoveel mee bezig zijn maar dat is zo moeilijk en zeker als je overtijd bent.. zucht..

16. azs0201

azs0201 Actief lid

Nov 17, 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    hij had geen voorvocht of iets. want hij was daarvoor naar de wc en had hij zijn condoom dan net eruit gehaald en schoongemaakt...daarvoor was hij nog nie klaargekomen

17. azs0201

azs0201 Actief lid

Nov 17, 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn eisprong was na 4 dagen dus ja kans us echt maar 10%, ik wil ook nie zwangwr raken hoor

18. suuske25

suuske25 Actief lid

Nov 22, 2011
    448
    122
    43
    NULL
    NULL
    ja dan zitten we inderdaad in het zelfde 'schuitje' hmmm...
    tis afwachten geblazen, er zit niks anders op. Heb jij het aan je schatje verteld al? Ik niet, wil hem niet onnodig laten stressen als er dadelijk niks blijkt te zijn, vooral niet over deze afstand :)

19. azs0201

azs0201 Actief lid

Nov 17, 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn eisprong was na 4 dagen dus ja kans us echt maar 10%, ik wil ook nie zwangwr raken hoor

20. trotsemama

trotsemama Actief lid

Sep 9, 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    Ik heb het meegemaakt, alle testen maakte niet uit van welke merk gaven niks aan, af en toe bleek ik toch wel wat te zien,maar ik dacht dat ik me zelf gek maakte.. vervolgens heb ik een bloedtest aangevraagt want was al bijna 2 weken overtijd.. Werd na een paar dagen terug gebelt en ook de bloedtest negatief!
    Ik vertrouwde het toch niet,want ik voelde me zwanger en er was ook nog geen spoortje bloed te zien..
    En kijk naar mijn banner! 12 weken zwanger, ik volg voortaan mijn eigen gevoel dat is iets wat ik me zeker heb aangeleerd!

Share This Page