van harte! Die clearblue test kun je nu al doen, die heeft minder als 68 nodig Succes en laat het even weten!
joh, waarom twijfel je nog? jij bent hartstikke zwanger hoor, zie je testen dan??? geweldig toch? gefeliciteerd! en die dokter van jou, die spoort niet ... haha
Dat bedoel ik 31 weken al en bij EScal ook. Nee ik twijfel niet meer hoor, heb nog nooit zulke testen gehad En zo te lezen hebben meerdere dames zo een soortgelijke ervaring gehad die toen dus zwanger waren en nog steeds zijn Maar ik ga morgen wel gewoon weer testen anders is het zo zonde en zondag de cb indicator
Ik had gister erg veel thee met honing gedronken voor mijn keel, dus veel moeten plassen. Vanacht rond 5 uur moest ik plassen dus dacht ik doegelijk een testje, er kwam niet direct een streepje net zoals de vorige keer dus ben terug naar bed gegaan. Net weer even naar de test gekeken maar nu is er wel een streepje, maar waarschijnlijk buiten de 15 min afleestijd. Had gelezen hoe meer je drinkt hoe minder hcg er in de urine zichbaar is, mijn urine was ook erg ligt van kleur Wanneer zou dat weer normaal zijn? Ik wil zo snel mogelijk weer een test doen omdat er vanacht dus geen streepje kwam binnen 5 min.
Net weer een testje gedaan. Dit keer is er wel binnen 2 min een heel licht streepje te zien, veel minder duidelijk als de eerste testen die ik had gedaan. En zag net ook al dat ik wat bruine afscheiding heb een met een mini stukje draderige dingen erbij. Helaas.
Niet gelijk van het ergste uit gaan hoor. Ik heb ook bruin/rood verlies gehad t/m de 14e week van mijn zwangerschap. Ik begrijp dat je schrikt, maar zo lang je geen krampen en veel helderrood bloed verliest is er nog niet zoveel aan de hand. Sterkte.
Helaas kwam er na bruinig afscheiding ook helderrood bloed. Ik had vanochtend even gebelt met de gynaecologie afdeling van het ziekenhuis waar ik behandelt wordt, en mocht langs komen voor een echo en bloedtest. Op de echo kon ze niks zien. Toen ging ze kijken met een eendenbek of dat het bloed vanuit mijn baarmoeder kwam, en dat was helaas het geval. Bij het eruit halen van de eendenbek zag ze waarschijnlijk iets tussen het bloed wat er mee uit kwam en zei dat het volgens haar een miskraam was wat ook zo bleek te zijn na de bloedtest. Had het ook wel verwacht vanochtend toen ik de afscheiding en bloed zag. Het is nooit leuk,maar kwam toch wel erg hard aan omdat we zo blij waren dat het toch na 2 jaar was gelukt. Daarom willen we het rustig aan doen en dit maand niet doorgaan met de behandelingen. Ook wil ik mijn account hier op het forum even stopzetten omdat ik er zo vaak op zit veel lezen en informatie opdoen. Maar het lijkt me leuker om dat te doen als ik weer zwanger ben. In iedergeval allemaal bedankt voor jullie berichtjes. Succes allemaal en voor de zwangeren onder ons geniet ervan xx
Dankjewel allemaal Ben wel "blij" dat het vroeg in de zwangerschap is gebeurt. Het zou natuurlijk veel erger aanvoelen als ik al 12 weken zwanger geweest zou zijn, dan heb je natuurlijk al een soort van band met je kindje. Blij ben ik natuurlijk niet,maar er komt geen ander woord in me op.