bruin verlies en zwanger

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door wabilla, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wabilla

wabilla Actief lid

10 apr 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    hallo dames, na jaar in mm te zitten een test gedaan met clearbleu gaf 1/2weken aan was positief bloed laten trekken en men hcg was 61! Wie had dit ook lage hcg ? Van men gyno moet ik opnieuw bloed afnemen ,eind deze week kijken of hcg gestegen is. gisteren op men werk zag ik wat bruin verlies op men onderbroek en bij afvegen ook. Maak me wat ongerust wie heeft er ervaring mee? ha zij me dat ik ongeveer 4 weken half ben en moet afwachten

Hopelijk nog iemand ervaring mee pleas

2. wabilla

wabilla Actief lid

10 apr 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    niemand?

3. JimmyChoo

JimmyChoo Actief lid

7 feb 2014
    255
    0
    16
    Hey,

Ik ben nu 4 weken zwanger. Gisteren ook beetje bruin bij het afvegen. Schijnt normaal te zijn rond 4-5 weken, heb ik gelezen.

Geniet van je zwangerschap!

4. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik had het bij mijn vorige zwangerschap ook. Snel naar de gyn gegaan, bleek niets aan de hand, enkel een klein hematoom wat vrij normaal is in de baarmoeder (van het innestelen). Dit blijkt de meest voorkomende reden te zijn bij bloedverlies in het begin van de zwangerschap. Zolang het een klein beetje is kan het geen kwaad. Nu heb ik het weer gehad maar maak me er niet meer druk om.

5. Bloeme

Bloeme Bekend lid

16 jun 2012
    583
    154
    43
    Ik had bij mijn eerste zwangerschap de eerste 10 weken bijna elke dag bruinverlies. Bij mijn tweede de eerste 6 weken bruinverlies, ook bijna elke dag.
    En nu heb ik twee gezonde jongens rondrennen en kruipen.

Het is heel spannend die eerste weken, vooral als je lang hebt moeten wachten op een zwangerschap. Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe!

6. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    Ik heb dit ook gehad toen ik 4/5 weken zwanger was en ben nog steeds zwanger! Is meestal van een innesteling.
    Geniet van je zwangerschap!

7. an123456789

6 nov 2013
    63
    1
    0
    Ik heb tijdens deze zwangerschap rond de 5 weken heel veel rood bloedverlies gehad. Toen was het een paar weken weg. Met 10 weken begon het weer met bruinverlies. Nu ruim twee weken verder en ik heb nog steeds bruinverlies. Maar wel goede echo´s en een kloppend hartje gehoord! Dus het schijnt erbij te horen, al snap ik wel dat je je zorgen maakt. Dat doe ik ook nog steeds een beetje..

8. wabilla

wabilla Actief lid

10 apr 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    helaas zoals men vermoeden is het vrijdag geeindigt in een miskraam

9. MomQ 2 be

MomQ 2 be Bekend lid

28 jan 2012
    532
    0
    0
    Noord Holland
    wat vervelend meid...sterkte ermee!

10. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

He shit meid, zo is het bij mij ook begonnen. Veel sterkte!

11. wabilla

wabilla Actief lid

10 apr 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe lang ben jij bezig ik een jaar nu

Deel Deze Pagina