Hier: Zere borsten Ontzettend moe Met vlagen misselijk Emotioneel Af en toe steken die uitstralen naar onderen Heeel veel pukkels (heb ik normaal nooit) En ik heb het iedere keer steeeenkoud
Borsten auw en dan echt auw! Levendig dromen Steken in mijn liezen Last van heupen 'Ik moet testen' gevoel
Rond dat ik de test kon doen had ik verschrikkelijke kramp soort menstruatie pijn maar dan anders en erger.. Kon meteen op controle .. Ik heb er echt krom van gelegen twee weken gelukkig geen mk of bbz Toen dat over was kreeg ik gevoelige borsten, ook heb ik een periode heel erg onder de pukkels gezeten begint nu pas weg te trekken. Moe ben ik ook sinds ik zwanger ben de eerste weken waren echt erg hihi en tot 20 wk had ik absoluut geen eetlust. Ik mag niet klagen voel me goed !
Hoofdpijn Krampjes Pijnlijke borsten Jeukende ogen Sterk reukvermogen Moeheid Wel super goed gehumeurd gelukkig
Ik had eigenlijk nergens last van. Ik was op de dag van de test al 12 dagen over tijd. Maar was de keer ervoor ook 11 dagen te laat. Mijn spiraal was er pas net uit dus zocht er niks achter. Aangezien ik bij de eerste keer over tijd al 3 testen versleten had dacht ik nou zie het wel. Toen na 12 dagen toch getest omdat ik een beetje misselijk was en die was positief. Toen was ik al ruim 6 weken. Bij ruim 7 weken werd ik pas echt heel misselijk. Bij 8 weken groeiende borsten en nu met 11 weken eigenlijk niks meer. Ik slaap alleen sinds deze week veel. En zit met eten snel vol.
Ik moest met vier weken al heel veel naar de wc om te plassen en dat blijft aanhouden. Ook heb ik gevoelige tepels. Voor de test eigenlijk nergens last van (gelukkig maar). Ook is mijn libido nu al een stuk groter dan voorheen. Hoor af en toe horrorverhalen over vrouwen die zwanger zijn. Mijn man zegt nu dat mijn borsten gaan groeien (als hij er maar zachtjes mee doet )
Ik voelde me sinds vorige week donderdag niet lekker. Vooral misselijk en duizelig. Dacht dat het een griepje was. Later kwamen er nog een soort van ongesteldheidskrampen bij maar verder geen klachten tot nu toe. Borsten zijn niet veel pijnlijker als anders.
Ja hier ook zoveel last ervan! Kan amper nog eten en helemaal in de avond is de pijn niet te harden. Heb dan ook al een aardige buik ervan en kan mijn zwangerschap nu al(!!!) niet meer verbergen. Heb al van alles geprobeerd maar niks wat echt helpt!
Ik weet sinds het weekend dat ik zwanger ben. Krijg volgende week dinsdag mijn 1e echo om te kijken hoe ver ik ben omdat ik een hele onregelmatige cyclus had. Mijn eerste symptomen waren: Met vlagen "ineens" heel misselijk. Overigens nu heel af en toe last van. Opgezetten buik (Buik proberen in te houden lukt niet). Paar dagen lang buikpijn gehad in mijn hele buik en vandaag echt baarmoederkramp.
Terugkijkend in mijn cyclus tracker app blijkt dat ik al sinds de dag van innesteling moe was Maar ben na een week ook ziek geworden dus misschien was het geen symptoom maar was ik 'gewoon' niet fit. Na de eerste positieve test waren mijn eerste symptomen mijn borsten, pijnlijk en gezwollen. I love them
Pijnlijke borsten , dacht afgelopen weekend ook een soort van griep te krijgen ( heel duizelig) en zo'n raar gevoel in de buik alsof die samengeknepen werd. Nu sinds gisteren opgeblazen buik, misselijk en hoofdpijn!
Mijn eerste symptomen waren..... Eerst niets. Nu : met vlagen misselijk trekkend gevoel in de buik beetje gevoelige borsten ijzersmaak
Mijn eerste symptomen: Draaierig Pijnlijke borsten Grote eerlust getrokken gezicht Rond 6w: Misselijkheid de hele dag door nog pijnlijke borsten!! slechte smaak in de mond (ijzersmaak) Sterke geur (alles stinkt) Opgezette buik obstipatie
- Met vlagen misselijk, ik kan ineens niet meer tegen die vieze lucht van honden. - Opgezette buik - Rommelende darmen - Krampen in baarmoeder - Vagina heeeeeel erg gevoelig/beetje pijnlijk bij het vrijen