Ik ben drie weken geleden gestopt met de pil. Nu heb ik mij.de afgelopen week heel raar gevoelt. Tegen het misselijke aan de hele dag. Pijn aan mijn boobies. sinds gister ook vele grote tepels, lijken wel.schotels. En sinds vijf dagen elke dag een beetje bruinverlies (geen stolsel). Geen ongesteld gevoel. Wat denken jullie? Op internet lees is dat je geen test moet doen als je bruinverlies hebt. Groetjes
Het word nu steeds witter. Dus gewone afscheiding. Dat was ik vergeten te zeggen. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dezelfde symptomen met drie weken. Behalve dat ik bruinverlies heb.
Ja zeker dat weet ik ook.. Maar is dit ontpillen? En ik kees verschillende verhalen over dat bruinverlies nu. Erg lastig
Toen ik een tijd geleden tijdelijk stopte met de pil, kreeg ik veel van dezelfde symptomen als tijdens de zwangerschap van nu, alleen niet misselijkheid. Zere borsten (die ook een maat groter werden en bleven), stemmingswisselingen, etc. Ook eerst een paar keer onregelmatig ongesteld geweest voor dat een regelmatige cyclus werd. Ik had toen voor de zekerheid maar een zwangerschapstest gedaan, ook al dacht ik dat het gewoon ontpillen was, en die was ook negatief.
In januari ben ik gestopt met de pil. Ook ik voelde van alles, maar achteraf gezien was ik duidelijk aan het ontpillen. Mijn hormonen waren van slag. Vanaf maart is mijn cyclus weer opgang gekomen... Maar als ik het zo hoor om mij heen, zijn er ook velen die al direct na het stoppen met de pil zwanger zijn geworden. Het zou dus mogelijk kunnen zijn. Inmiddels heb ik wel in de gaten dat je lichaam je volledig in de maling kan nemen...
Hallo Allemaal, ben moeder van 2 kinderen (10) en (9) ik ben nieuw hier en eigenlijk nooit ged8 dat ik hier iets zou plaatsen omdat ik me helemaal niet heb bezig gehouden met zwanger worden, maar ik had mijn ei veel te vroeg gehad vorige maand, heb een onregelmatige cyclus, de langste is 33 dagen en de kortste 29. Ik ben al 7 jaar niet aan de pil dus aan het ontpillen ben ik niet maar ik voel me wel heel anders sinds jaren, mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben, vorige maand 13 juni me eisprong gehad die normaal op de 17e of 18e van de maand valt (die voel ik namelijk al jaren) 3dagen daarna 17 juni t/m 29 juni steekjes en veel witte afscheiding/vocht (normaal na me ei korrelig en plakkerig) de laatste steekjes deden echt veel pijn op 29 juni en de volgende dag op 30 juni had ik bloedverlies maar geen menstruatie, dit was bloed wat niet muffig rook, het rook helemaal niet en het was helderrood en duurde 3dagen en was opvallend minder en er zaten 2 kleine stolsels (had me nichtje ook veel stolsels en gewoon zwanger) (normaal ben ik 5 dagen ongesteld met stolsels) na de bloeding was mijn afscheiding wit en waterig net melk (normaal dik en plakkerig) steekjes in me tepels, pijnscheuten, gezwollen borsten en verkleurde tepels, de test was negatief en had inmiddels al begrepen dat als je bruin/bloed verlies hebt je pas na 14 dagen kan testen verder heb ik pijn aan de 8erkant van me hoofd, steekjes in me schede en ik ben verschrikkelijk moe, en vanaf gister (24 juli) zichtbare aders op mijn borsten en tepels, verder heb ik deze maand geen eisprong gehad en is mijn afscheiding roomwit creme/nat nou dit zijn mijn kwaaltjes volgende week ga ik bloedprikken en ben dus heel erg benieuwd, nog heel even w8en dus (advies van me huisarts was 3weken geleden, w8 maar rustig af tot je nod)
Hey maart13, wat vervelend! Hopelijk komt er wat uit die bloedtest. Vanochtend had ik ook getest, maar negatief. Ik heb blauwe aders over mijn borsten, ik heb last van bandenpijn en vreselijk moe. Gevoekige tepels, en ook erg groot! Ik voel me echt zwanger. Maar de test zegt van niet. Snap er.niks van
bij eerste ronde had ik ook alle verschijnselen, was toch ontpillen. daarna nam het langzaam af; pijn in borsten en misselijkheid. Toen ik wel zwanger was heb ik zelfs nog gebloed rond nod... dus dacht juist niet zwanger te zijn.