Zwanger of niet?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door femmie1, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femmie1

    femmie1 Lid

    18 jul 2007
    86
    0
    0
    Nijmegen
    Hallo,

    Ik ben nieuw hier dus zal me even voorstellen. Ik heet Femke, ben nu ongeveer een jaar bezig om zwanger te worden.

    2 maanden geleden heb ik na 5 weken een miskraam gehad. Helaas.

    Nu had ik 2 weken geleden en lichte bruine afscheiding, op het moment van mijn NOD dus. Werd dus niet ongesteld...Ben dus nu 2 weken overtijd, maar helaas nog geen positieve test. Wel de hele tijd het idee dat ik ongesteld moet gaan worden, al zijn de krampen bij mij normaal nog erger, en nu maar licht.
    Morgenvroeg heb ik een afspraak met de HA. Iemand enig idee wat deze gaat zeggen? Moet ik nu nog een week of zo wachten en dan weer testen?

    Beetje onzeker nu. In ieder geval nog nooit zo lange cyclus gehad....

    XX Fem
     
  2. Mickey06

    Mickey06 Actief lid

    2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    He meis,

    Ik denk dat niemand echt een antwoord voor je heeft. Ik heb weleens gelezen dat zwangerschapstesten laat positief aangaven maar ze horen wel te werken vanaf je NOD. Misschien heb je een late eisprong gehad of helemaal geen eisprong? Ik duim voor je dat je een leuk bericht krijgt van je dokter. Een troost is dat je wel weet dat je zwanger kan worden.

    Succes!

    Liefs Mickey
     
  3. trutje

    trutje Fanatiek lid

    12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Misschien heb je last van je innesteling. 't Kan maar zo he? Ikzelf had ook wekenlang het idee dat ik ongesteld ging worden.

    Ik hoop dat het waar is voor je! :)
     
  4. femmie1

    femmie1 Lid

    18 jul 2007
    86
    0
    0
    Nijmegen
    Nou, vanmorgen bij HA geweest. Ik ga nu een bloedtest laten doen. Helaas moet ik dan ook nog 5 dagen wachten. Dus geduld geduld geduld....

    Fem
     
  5. nancce

    nancce Lid

    15 jul 2007
    74
    0
    0
    verzorgende
    rotterdam
    hoi femmie1
    Ik heb van morgen test gedaan, en was voor de tweede keer negatief, heb gelijk de HA gebeld voor afspraak vanmiddag wat gaat die allemaal zeggen?
    ik voel me nu zo rot! groetjes nance
     
  6. femmie1

    femmie1 Lid

    18 jul 2007
    86
    0
    0
    Nijmegen
    Bij mij zei ze dat als je 2 weken over tijd bent, dat ze dan wel een bloedtest doen. Voor de rest is het gewoon afwachten zei ze....
     
  7. femmie1

    femmie1 Lid

    18 jul 2007
    86
    0
    0
    Nijmegen
    Hoi hoi,

    Even een klein berichtje...Vanavond ineens behoorlijke buikkrampen...Zou ik dan toch gewoon ongesteld worden? Maar dan 3 weken later...? Hmm, afwachten maar....

    XX
     
  8. femmie1

    femmie1 Lid

    18 jul 2007
    86
    0
    0
    Nijmegen
    Nou, ik ben ongesteld geworden. Zwaar balen...Had toch stiekem nog een beetje hoop...

    XX
     
  9. mama van justin

    mama van justin Actief lid

    25 jul 2007
    117
    0
    0
    mama zijn van een prachtige zoon
    lemmer
    heb maandag mijn spiraal der uit laten halen dinsdag ongesteld vanaf waneer kan ik eigelijk zwanger worden dat ik bij iedere vrouw verschillend lijkt mij
    gelijk na ik ongesteld ben geweest
    dat meende ik altyd
    bij mij eerste wel gelukt na mijn menstuatie
     
  10. femmie1

    femmie1 Lid

    18 jul 2007
    86
    0
    0
    Nijmegen
    Je hebt ongeveerd je eisprong 14 dagen na je menstruatie. De 2 dagen ervoor ben je het vruchtbaarst. Heb ik zo je vraag goed beantwoord? Zou sowieso een eerste mensturatie na je spiraalverwijdering afwachten...
     
  11. mama van justin

    mama van justin Actief lid

    25 jul 2007
    117
    0
    0
    mama zijn van een prachtige zoon
    lemmer
    ok heb nu mijn menstruatie ik ga afwachten alvast bedankt
     

Deel Deze Pagina