ff snel een vraagje: welke zwangerschapstest is volgens jullie "beter"? Bij welke zie je het resultaat sneller als je indd zwanger bent (ofwel welke heeft minder hcg nodig om t op te pikken).. zit nl sterk te denken dat ik voor mijn NOD al wil testen... thnks
spannend! maar verder kan ik je niet helpen, heb er gewoon een bij de apotheek gehaald en die deed t perfect.. maar veel succes! ik hoop voor je dat t raak is
ik had zelf clearbleu en die dee het goed was net 3.5 week zwanger ofzo! spannend ben je al lang bezig?
Ze zijn beide goed maar CB test eerder positief dan predictor. Deze vaak pas bij een week overtijd. Hangt er vanaf hoeveel hcg ze nodig hebben. Dus zou dan CB (de normale niet de digitale) proberen. Succes! groetjes
Ikzelf test altijd met clearblue maar dat komt denk ik omdat ik die het meest vertrouw, andere testen zijn ook goed hoor maar t zit tussen mijn oren hihi. Als ik bv met een andere test posi test teste ik daarna altijd nog eens met clearblue
We willen al een hele tijd een kindje, maar na mijn MK vorig jaar hebben we het een tijdje gelaten voor wat het was. We hadden allebei tijd nodig om het een en ander te verwerken. Deze maand is eigenlijk de eerste maand dat we weer voor het 'echie' gaan Ik heb zowel de CB en een van de Etos (eigen merk) gehaald. Denk dat ik wel maar wacht tot morgen vroeg met testen.. jemig het kriebelt nu wel. xxx
Clearblue Digitaal! Die zegt gewoon heel duidelijk ZWANGER of NIET ZWANGER. Kan niet duidelijker. Ik heb ook een predictor gedaan en die gaf overigens ook een duidelijke stip. Maar ik vond het toch wel handig om die digitale te hebben. Geen twijfel over mogelijk. Succes!