Mijn eerste tekenen zwangerschap

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door maris05, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hey wat leuk dank je :D ja ook onze tweede..mag ik vragen hoe jouw meisje heet?

2. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Charissa, van harte met je zwangerschap!!

Ik heb ook wat symptomen.
    Steken in buik, pijn in onderrug, soort bandenpijn. Sinds vanmorgen misselijk (bij eerdere zwangerschap niet gehad)

Ga morgenochtend een testje doen... Hoop het zo!!!

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @TEss, dank je meis! Wat spannend! Ik ben erg benieuwd hoeveel dpo zit je morgen?

4. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Charissa, ik zit dan denk ik 11dpo.
    Heb net toch stiekem een testje gedaan, negatief helaas :(. Heb nu toch wat minder vertrouwen. Het was een 4dageneerder test van testjezelf... Iemand ervaring met deze testen?

Heb nog wel beetje hoop, bij vorige zwangerschap testte ik met een 6dageneerder test van matcare op een donderdag, negatief, precies week later met zelfde soort test vet positief. Gekeken naar de uitgerekende datum bij VK had ik de eerste donderdag ook al posi moeten testen als die test echt 6 dagen voor nod positief zou kunnen zijn.. (snap je t nog, haha, probeer mezelf moed in te typen)

5. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    nou dames ik heb getest
    en weet je ik ben gewoon zwanger hahaha..
    dat had ik niet verwacht..
    het is niet een knal streep maar wel een duidelijk genoeg..

6. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mamapatricia, Super zeg, gefeliciteerd!!!
    Echt gaaf hoor.

Wat waren je symptomen precies? Hoop dat die van mij erop lijken en ik ook zwanger ben. Heb al sinds eisprong steken in buik en opgeblazen buik, lage rugpijn en soms misselijk. Zo nu en dan prikkende borsten. Alleen vandaag negatief getest, was ook nog wel vroeg..

7. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    nou ik had wat kwaaltjes die de gene heeft die dit topic geopend had..
    maar sinds 3 dagen heb ik eigenlijk weinig last van alleen wat moe en af en toe misselijk sinds vandaag begin ik me boobies te voelen en ik indd een opgeblazen buik ik lijk al verder weet niet hoelang ik het kan verbergen en ik heb wat ongie krampjes maar dan toch wel anders...

ik had bij de tweede ook 3 keer een negatieve test.. en de vierde was positief dus nog even wachten meid op je nod die vier dagen maken echt verschil ik zal heel hard voor je duimen

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @mvp, Yeahhhhh GEFELICITEERD MEISY (nog een keer ;)) echt geweldig we kletsen lekker verder in ons aug mama topic :D

@Tess, nou ook niet leuk, he maar ik weet dat die testen met ochtend urine gedaan moeten worden, althans die vroege van CB wel iig! Gewoon even een paar dagen wachten en dan weer, geen bloed geeft moed toch :D

9. maris05

maris05 Lid

6 dec 2010
    82
    0
    0
    visagiste voor een groot cosmeticahuis
    alkmaar
    jeetje,wat is het hier gezellig geworden!!!! haha!!!
    hoe is het met alle dames????
    ik ben ondertussen bijna 6 weken zwanger en doe af en toe nog een testje om te kijken of het toch echt zo is.....en ja,het blijft toch een wonder he?!Ik heb met kv getest en clear blue digitaal. Het leuke van dat digitale is dat je ZWANGER ziet staan,zo bijzonder. Maarja,het vervelende dan ook weer van die test is dat als je niet zwanger ben er zo hard mee geconfronteerd word met NIET ZWANGER!!! goed,verder heb ik nog steeds last van een droge mond,dichte neus,vette aders bij borsten en liezen/zijkant buik. En beetje moe he......

10. Marieke28

Marieke28 Nieuw lid

30 dec 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vorige week een aantal keer geklust en die week daarvoor ook. Nu voel ik me raar. Ben chagrijnig maar ook extreem moe terwijl ik steeds op tijd naar bed ga en pas laat wakker wordt. Daarnaast heb ik ineens weer pukkeltjes (anders dus nooit) en ik ben steeds licht misselijk. VOoral als we gaan avondeten. Ook ben ik moe in mijn spieren etc. Heb geen pijnlijk borsten overiggens. Wel rommelende darmen. Kan ik zwanger zijn? Klinkt dit bekend of zijn de symptomen te snel. Ik hoop het zo...

Liefs

11. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    @ Marieke28
    ja het kan... maar het hoeft niet.
    Daarom is het altijd zo moeilijk die gekke symptomen een duidelijk plaatsje te geven als je nog geen posi test of ongi hebt...
    Het enige wat je kunt doen is op of na je NOD te testen.... (en afwachten is nog het moeilijkste, weet ik uit ervaring...)
    succes!

Deel Deze Pagina