Ha meiden Ik ben middenin een cyclus begonnen, niet handig dat weet ik. Maar nu vraag ik me toch af waarom het zo erg schommelt. Nu lees ik wel het eea over een innestelingsdip, maar hoe herken je zoiets? Bijgaand mijn temp lijstje.
Ik lees overal dat je temp na je eisprong hoog moet blijven? Had dit ook op een FB groepje gevraagd, hun zeggen dat ik de dip dan al eerder gehad had moeten hebben? Nee toch!? Innesteling gebeurd naar mijn weten sowieso tussen de 4 en 7 dagen, misschien soms iets later.
Temp je wel rectaal?? Ik vind je temp namelijk wel heel laag. Ook denk ik dat je ei niet op dag 13 was maar pas op dag 18. Daar maakt je temp een flinke dip en gaat dan vervolgens omhoog tot ruim boven je eerdere tempen. Na je FF ei gaat je temps zelfs nog 2x naar 35.9 terwijl je op dag 12 nog een temp had van 36.0. Ik weet zeker dat wanneer je je ovutesten weg haalt je een kruis zal gaan krijgen op dag 18.
Ik weet geheel zeker dat ik mijn eisprong niet op dag 18 heb gehad. Ik had vorige week zaterdagavond krampjes en steken, veel slijmverlies en een openstaande baarmoedermond. Ik word 11 dagen na mijn eisprong ongesteld, dat zou dinsdag/woensdag zijn. De ovulatietest was vrijdagmiddags negatief en in de avond positief. Zaterdags positief (middag en avond) en zondags slecht 1 streepje. Ik temp via mn mond, ik heb altijd al een lage temp gehad.
Sinds de flinke dip heb ik wel steekjes rechts onder in mijn buik, harde stoelgang en sinds vandaag melk uit rechterborst. De laatste heb ik wel vaker in een cyclus hihi
Ik zal voor de informatie eens mijn ovulatietesten erbij doen. Hij was wel knal positief iig. Weet dat het dan nog wel even kan duren maar aangezien ik wel steken en een zeurgevoel had, ga ik er vanuit dat ik die avond/nacht wel mijn eisprong heb gehad. Misschien moet ik juist wel eerst vaker mijn temp meten en eerst een paar cyclussen aankijken voordat ik uitspraak kan doen? hihi