Mijn ei is geweest, maar temp blijft laag???

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door bezigbijtje, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hallo meiden,,

CD10 en CD11 heb ik positieve ovutesten gehad...
    CD12 of CD13 in de ochtend is mijn ei gesprongen.... Deze dagen was me test ook nog maar minimaal positief.
    En zoals jullie kunnen zien is CD13 me temp zeer licht gestegen...
    ik hoopte dat mijn temp. flink zou stijgen maar helaas maar weer een kleine stijging.....

(we hebben goed geklust gelukkig! En wat me opviel was deze ronde ineens dat hele rekbare doorzichtige slijm... met afvegen na het klussen vooral:), dit heb ik echt nog geen een ronde gehad??
    Ik hoorde dat dit vruchtbaarslijm is en dus dat je ei dr is... Dit heb ik dag 10,12en13 gehad!)

Nu maak ik me toch een beetje zorgen, ik heb 2 rondes nu niet getempt ivm vakantie, maar de 3 ronders daarvoor wel!
    Zou dit een slecht teken zijn of iets, of is er nog hoop?

Meiden zouden jullie mij kunnen helpen??
    (ik heb voor morgen en dag erna even 2 hogere tempen ingevuld om te kijken of FF een kruis zou zettten.... dit doet het niet en vandaar dat ik een beetje zorgelijk ben nu! Ik heb al vanaf ronde 4 een heel sterk en goed gevoel over ronde8 (deze ronde dus)!

Mijn ff kaartje:

De link naar mijn ff staat in onderschrift...

2. vogel

vogel Actief lid

23 okt 2009
    276
    0
    0
    Gelderland
    Ben sinds kort bezig met temperaturen, geloof dat ik het een beetje begin te begrijpen :)
    Als ik zo je grafiekje zie, zou ik denken dat op CD12 je eisprong was, volgens mij kan je temperatuur op de dag van eisprong ineens kelderen. Hij kruipt nu weer omhoog, ik zou nog even een paar daagjes geduld hebben. Zou me niks verbazen als hij nu langzamerhand steeds blijft stijgen.

3. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Volgens mij valt op je temp kaart geen ei te zien, dan zou hij van de een op de andere dag zo'n 0,3 graden moeten stijgen t.o.v. je gemiddelde temp. ervoor... en zo hoog moeten blijven.

Jouw temp zakt allen maar t.o.v. de dagen (gemiddeld) ervoor, ik zie er dus geen ei in. Wat vogel zegt klopt m.i. dan ook niet. Een temp stijging van 0,05 graad is zo weinig dat het eerder op een gewone temp. schommeling wijst dan op een ei, daar is echt wat meer voor nodig (zeker nu hij weer gezakt is de laatste dag, en hij t.o.v. dag 1 gewoon een heel stuk lager is en eigenlijk alleen maar zakt).

Deel Deze Pagina