hallo lieve allemaal, 11/12 dagen geleden ben ik ongesteld geworden voor maar 4 dagen, wel normaal kwa bloed en krampen etc nu had ik gisteren last van krampen dus ik dacht ik doe even een ovulatie testje (dag 11 vd cyclus) ik heb een zeer onregelmatige cyclus variërend van 35 tot 50 dagen, dus een ei op dag 11 zo wel heel bijzonder zijn anyway, de test streep knalde er echt af, al voordat de controle streep zichtbaar was.. vond het vreemd en besloot toch vanochtend naar de action te gaan voor een zwangerschaps test daarvoor eerst nog een ovu test gedaan en weer knalde de testtreep, normaal zijn mijn ovutesten goed positief tijdens een lh piek maar niet zo erg! de zwangerschapstest geeft ook duidelijk aan zwanger!! ik ben in shock! en bang en onzeker, want iets in me zegt misschien ben je niet zwanger maar reageert deze test op je ei? maar zo duidelijk dan? toevallig moet ik woe naar de gyn voor een intake voor clomid dus ik neem ze mee en ik ga vanmiddag een cb digital halen maar wat denken jullie? ei of zwanger? eerste 2 witte testen zijn ovu van zwanger en kids en de onderste is een zwtest van de action
volgens mij reageert een zwangerschapstest alleen heeeeeel licht op een ei-sprong en niet zo duidelijk... Maar ik heb zelf geen ervaring met de testen van de action. Toch zou ik zeggen op basis van de zwangerschapstest: gefeliciteerd edit: een cb digital zou idd uitsluitsel kunnen geven
Ik kan mij niet voorstellen dat een test zo duidelijk is van een eisprong! Ik denk dat ik je kan feliciteren!
Ik denk ook zwanger maar inderdaad de cb digitaal kan zeggen zwanger niet zwanger maar ik denk zwanger
vind het zo spannend dames! we waren nu 18 maanden aan het oefenen en woensdag zou ik clomid gaan krijgen, hopelijk is dat nu niet meer nodig haha zodra mijn dochtertje wakker is gaan we gelijk naar het kv haha
Het zou toch geweldig zijn als je geen clomid nodig hebt! Mij lijkt het ook niet dat een zwangerschapstest zo donker uitslaat bij een ovulatie. Ik duim voor je! Maar ik zeg ook voorzichtig gefeliciteerd!
Of je bent ongesteld geworden terwijl je toch zwanger bent.... vrouwen bloeden wel vaker terwijl de zwangerschap goed blijft gaan.. als ik je testen zie zou ik zeggen dat je al zeker 6 weken zwanger ben.
nee, dit kan idd het geval zijn geweest. aan de test te zien zou ik zelf ook zeggen namelijk het de zwangerschap rond de 5 à 6 weken zit en sommige vrouwen hebben gewoon een menstruatie, terwijl ze toch echt wel zwanger zijn...
nou dames, duidelijk dacht ik zo he?! gelukkig woensdag naar de gyn toe dus hopen dat er met de echo wat te zien valt
Duidelijk! Gefeliciteerd! Er zou toch al iets moeten te zien zijn met 6 weken bij een echo! succes & geniet ervan!
Mooi !! Van harte ! Ben benieuwd hoe ver je heen bent. Ik denk ook al wel een week of 6. Top meid !! Geniet er van.
Zo wauw wat een mooie testen en wat moet jij door het dolle heen zijn :-D Zo gaaf dat je dat toch zonder hulp zwanger bent geworden! Heel veel geluk!