mijn ei of echt zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jennah1989, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Gaaf! En fijn dat clomid nu niet nodig is!

2. oxbow

oxbow Niet meer actief

Wat super voor je meid!!

Ik denk ook al wel rond de 6 weken hoor, de streepjes zijn wel heel erg duidelijk en bij mij duurde dat toch echt pas bij ruim 5 weken.

Gefeliciteerd

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Gefeliciteerd wat gaaf!

4. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Wow dat is nog eens gaaf. Van harte gefeliciteerd!

5. Rachel1985

26 jan 2010
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Jennah1989,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Even een vraagje omdat ik namelijk ook twijfel of ik al mn eisprong heb ( heb ook wat krampen en jeukende tepel en eisprong zou eigenlijk vrijdag pas moeten zijn ) . Heb jij al wat symptomen of niet waar van je dacht hmmm zou het toch? Ik ga straks naar de action om een test te kopen want ik snap er werkelijk waar niets van.
    En jouw verhaal met menstruatie komt ook erg overeen met die van mij namelijk ;)

Nogmaals super goed nieuws en proficiat!

6. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Wauw wat een wonder he ? :) laat je woensdag weten hoe het gegaan is? :D

7. xxx1976

xxx1976 Bekend lid

14 aug 2006
    594
    0
    16
    Leuk hoor! Gefeliciteerd!

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd, wat een wonder!

9. Jennah1989

Jennah1989 Actief lid

2 okt 2013
    168
    0
    0
    Bedankt dames, ik ben zo blij maar aan de andere kant ook in een soort van shock haha, als je zolang naar iets uitkijkt en het is dan eindelijk zover dan kun je het niet bevatten..

volgens mijn eigen berekeningen zou ik donderdag tegen de 6 weken moeten zijn, dat klopt ook wel als ik de teststrepen zo zie

@Rachel1985
    nee ik heb echt totaal geen symptomen..
    heel vreemd, alleen nu ik het achteraf weet denk ik van oh vandaar dat ik savonds om 10 uur al moe ben haha
    maar voor de rest helemaal niets, geen afscheiding, pijnelijke borsten, misselijkheid etc maar misschien komt dat nog wel
    wel had ik al vanaf mn eisprong van menstruatie achtige krampen maar die zijn eigenlijk tijdens de menstruatie voorbij gegaan en af en toe had ik er nog n paar per dag, vandaar dat ik dacht dat ik me eisprong voelde gisteren en daarom besloot ik te testen
    als ik dit gisteren niet gedaan had dan zou ik werkelijk geen idee gehad hebben dat ik zwanger ben

10. Rachel1985

26 jan 2010
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Jennah,

Thnx voor je reactie. Nou dat heb ik dus ook ... het is bijna eng hoe je het omschrijft haha want dat heb ik dus ook ... :eek:) Ik slaap meestal rond half 12 en rond 9 a 10 uur dacht ik zoooo ik ga slapen!!!

Nou ik had al een test gedaan maar had toen wat bruin bloedverlies dus die was negatief. Maar ik ga zo toch maar eens een nieuwe halen .. jouw verhaal geeft me nog een beetje goede hoop :eek:) Ook al is iedere vrouw/lichaam anders ;o)

Geniet van je zwangerschap!

11. Jennah1989

Jennah1989 Actief lid

2 okt 2013
    168
    0
    0
    hallo dames
    ben vanmiddag naar de gyn geweest en ben erg onzeker
    er was geen vruchtzakje te zien maar alleen een grote vlek met bloed!
    de gyn zegt je testen zijn erg duidelijk maar het is afwachten hoe het nu gaat

of we hebben te vroeg gekeken of het word een miskraam..
    ik heb bloed moeten prikken en ik moet volgende week woensdag terug en dan krijg ik gelijk de uitslag van het bloedonderzoek

het is nu zo onzeker, want met mijn dochtertjes heb ik ook met beide een echo gehad met 6 weken en er was toen al een vruchtzakje te zien..

ik hoop gewoon dat we te vroeg hebben gekeken

12. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Oh meis wat spannend zo zeg! Je test is zo mooi duidelijk, en dan zoveel onzekerheid door de echo... Succes met het wachten op de uitslag!

13. Jennah1989

Jennah1989 Actief lid

2 okt 2013
    168
    0
    0
    ja ik voel me echt heel rot nu :(
    en we gaan morgen nog wel naar disneyland toe voor 4 dagen, dus moet me humeur knop maar gauw omzetten..

ik had nog 1 kv testje over en die heb ik vandaag gedaan en die was nog donkerder dan die van maandag

voor mijn gevoel duurt woensdag nog echt 1 maand :(

Deel Deze Pagina