21 maart naar de gyneacoloog

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door girlpower mama, 7 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girlpower mama

girlpower mama Actief lid

6 dec 2006
    258
    0
    0
    Assistent filiaal manager
    Amersfoort
    Ik ben in juni gestopt met de pil. Alleen de maand nov. was ik netjes op tijd ongesteld geworden. En verder heb 3 dagen in de maand helemaal niks. en de rest heb ik last van bruine afscheiding ( oud bloed ) en bloedverlies. 21 maart moet ik naar de gyneacoloog. Ik tempratuur, ik slik teunisbloemolie. Ik wordt er zo gek van. ik weet niet wanneer me ei is. pffff het valt niet mee. Ik hoop dat er snel wat aan gebeurt.
    Onze sex leven is nu ook een stuk minder. Ik vindt het vies om het te doen als ik die afscheiding en bloedverlies heb. Ik zeg ook tegen me vriend dat ik het niet meer leuk vindt zo. En hij zegt daar kun jij ook niks aan doen. maar het blijft vervelend.
    Sorry ik moest het ff kwijt.

2. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    ja kan me voorstellen meis ik heb het vroeger ook weleens gehad vreselijk vond ik dat bij mij is het uiteindelijk na weer een pilgebruik toch goed gekomen maar ja als je zwanger probeert te worden word het natuurlijk een anderr verhaal hoop dat de gyn je kan helpen suc6

3. girlpower mama

girlpower mama Actief lid

6 dec 2006
    258
    0
    0
    Assistent filiaal manager
    Amersfoort
    Het is allemaal zo Frustrerend. Ik hoop dat het snel goed komt. Ik ben nu niet zoveel er mee bezig om zwanger te worden. Want ik heb zo iets van het lukt nu toch niet.

4. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Niet de moed opgeven, we weten ook hoe moeilijk het is af en toe, maar we slepen je er wel door heen. Ik hoop voor je dat het snel de 21e is en dat je dan meer zekerheid heb en het weet hoe het komt dat je geen normale cyclus heb.
    Groetjes Jolie

Deel Deze Pagina