Ik snap eigenlijk niet goed waarom ik er heen blijf gaan... Het snuffelen vind ik leuk maar de meerderheid van spullen vind ik duur. Ik kwam bij een kraampje en zag een mooie auto, was ik al naar op zoek via marktplaats en zag ze daar in de buurt voor 15. Dus ik vragen en de prijs was 17,50.Ik vertel dat ik al op zoek was via marktplaats en ze daar weg gingen voor 15, dus voor dat geld wil ik hem wel kopen. Onderhandelen mag op een rommelmarkt Antwoord was dat ze echt 17,50 willen, netjes bedankt en ik loop verder. Hoor ik meneer en mevrouw zeggen tegen elkaar: tss, wat denkt ze wel niet marktplaats 15 en de benzine kost zeker niks. Dat ging nog even zo door terwijl ik verwonderd omkijk. Dochter zag nog iets leuks maar ik had er al geen zin meer in. Volgend kleed met speelgoed, dochter kiest een mini pony (geen merk my little pony) ze had zelf geld en ze mocht vragen wat dat ging kosten. 2! Voor een vies mini ding! Nou ja dochter haar keuze maar ik snap dat niet hoor, een rommelmarkt heeft gebruikte spullen. Wat ik net dit verhaal wil? Geen idee even zeuren!
tja mensen mogen vragen wat ze willen en het is gewoon aan jou of je ermee akkoord gaat of niet. je kunt afdingen en kijken of ze daar mee eens zijn. zo niet kun je weinig. er is zon spreekwoord... wat de gek ervoor geeft.
O, dat snap ik wel hoor Maar ik vind het niet horen om zo achter mijn rug om te praten Je bent daar om iets te verkopen dus blijft dan netjes, zo doe ik dat ook met marktplaats . Mail zo snel mogelijk terug, begin en eindig met beste en vriendelijk groet etc.
Het verwondert mij ook weleens wat mensen ergens voor durven vragen.. toen ik klein was kochten mijn ouders bijvoorbeeld al mijn fietsen over op de rommelmarkt, maar als ik nu die prijzen zie kan je het beter nieuw kopen, slaat echt nergens meer op.. En dat ze dan over je lopen lullen is gewoon achterlijk natuurlijk.
Belachelijk! Maar ligt er maar net aan wie er op het kleedje zit denk ik dan... paar weken geleden namelijk een Puky driewieler met duwstang gekocht, in perfecte staat, voor 7,50!