Rommelmarkt

Discussie in 'De lounge' gestart door Ringeling, 9 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ringeling

Ringeling Bekend lid

2 mrt 2012
    869
    113
    43
    Vrouw
    Ik snap eigenlijk niet goed waarom ik er heen blijf gaan...
    Het snuffelen vind ik leuk maar de meerderheid van spullen vind ik duur.

Ik kwam bij een kraampje en zag een mooie auto, was ik al naar op zoek via marktplaats en zag ze daar in de buurt voor €15.
    Dus ik vragen en de prijs was €17,50.Ik vertel dat ik al op zoek was via marktplaats en ze daar weg gingen voor €15, dus voor dat geld wil ik hem wel kopen.
    Onderhandelen mag op een rommelmarkt :)

Antwoord was dat ze echt €17,50 willen, netjes bedankt en ik loop verder.
    Hoor ik meneer en mevrouw zeggen tegen elkaar: tss, wat denkt ze wel niet marktplaats €15 en de benzine kost zeker niks.
    Dat ging nog even zo door terwijl ik verwonderd omkijk.:(

Dochter zag nog iets leuks maar ik had er al geen zin meer in.

Volgend kleed met speelgoed, dochter kiest een mini pony (geen merk my little pony) ze had zelf geld en ze mocht vragen wat dat ging kosten. €2!
    Voor een vies mini ding! Nou ja dochter haar keuze maar ik snap dat niet hoor, een rommelmarkt heeft gebruikte spullen.

Wat ik net dit verhaal wil?
    Geen idee :D even zeuren!

2. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.020
    548
    113
    tja mensen mogen vragen wat ze willen en het is gewoon aan jou of je ermee akkoord gaat of niet. je kunt afdingen en
    kijken of ze daar mee eens zijn. zo niet kun je weinig. er is zon spreekwoord... wat de gek ervoor geeft.

3. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Vind het helemaal niks. . Het struinen wel maar onderhandelen niet. .

4. Ringeling

Ringeling Bekend lid

2 mrt 2012
    869
    113
    43
    Vrouw
    O, dat snap ik wel hoor :)
    Maar ik vind het niet horen om zo achter mijn rug om te praten
    Je bent daar om iets te verkopen dus blijft dan netjes, zo doe ik dat ook met marktplaats .
    Mail zo snel mogelijk terug, begin en eindig met beste en vriendelijk groet etc.

5. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Het verwondert mij ook weleens wat mensen ergens voor durven vragen.. toen ik klein was kochten mijn ouders bijvoorbeeld al mijn fietsen over op de rommelmarkt, maar als ik nu die prijzen zie kan je het beter nieuw kopen, slaat echt nergens meer op..

En dat ze dan over je lopen lullen is gewoon achterlijk natuurlijk.

6. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Belachelijk! Maar ligt er maar net aan wie er op het kleedje zit denk ik dan... paar weken geleden namelijk een Puky driewieler met duwstang gekocht, in perfecte staat, voor €7,50!

Deel Deze Pagina