Onze zoon is nu 3 maanden en sinds een paar dagen slaapt hij slecht. Eerst sliep hij 's nachts 6 a 7 uur, dan wakker worden, BV geven en dan sliep hij weer 6 a 7 uur. Maar sinds een paar dagen slaapt hij 's avonds 3 uurtjes, wordt wakker, beetje huilen, weer slapen en dan over drie uurtjes weer wakker worden, dus in principe elke drie uur 's nachts wakker worden. Overdag slaapt hij in totaal 4 a 5 uurtjes, maar wordt ook vaak wakker, gaat huilen, dan geef ik hem fopsspeen en gaat weer slapen, maar in die 4 of 5 uurtjes dat hij slaapt (niet aan een stuk door hoor) wordt hij zo'n beetje elke 15 min. of half uur wakker. Hebben meer moeders dit? Heeft dit met een sprongetje te maken of kan het iets anders aan de hand zijn?
Hier is het ook elke dag en nacht feest, zo vermoeiend begint het te worden. Ik heb bijna hetzelfde alleen ons zoontje slaapt de nacht nooit door, plus hij word wakker zomaar dus niet met honger ofzo, nog vermoeiender!
Dat begrijp ik nog best dat hij nog niet doorslaapt, MAAR hij word om het uur, driekwartier wakker 's nachts ZONDER te willen drinken en slapen doet hij ook niet, totdat hij weer moe is, je kunt je voorstellen dat dat heel vermoeiend is.
ik snap dat het heel vermoeiend is mijn dochter komt snachts als ze weer bezig is met een sprongetje dan komt ze ook wel 3 tot 4 keer per nacht maarja dat wist ik voordat ik aan kinderen begon