Vanmiddag nog enthousiast want mijn zwangerschapstest was donkerder...nu alleen maar verdriet..want morgen moet ik naar het ziekenhuis om bloed te prikken..alleen weet ik zeker jij bent er niet! Opeens geen buikpijn meer nadat ik naar de wc was geweest, een groot stolsel zag ik...waarschijnlijk waar jij in had geleefd. Zo gewenst na 2 jaar en 10 maanden...staan we weer met lege handen...zal dit ooit nog veranderen? Vaarwel lief pindaatje...
jeetje wat een verdriet weer zeg.... jeetje... ik wil je een hele dikke knuffel geven en je heel veel sterkte wensen
He meid. Geef nog niet op hoor. Je kan altijd wel een prop verliezen. Blijf nog even hoop houden tot je een echo krijgt. Je zou nu 5 weekjes zijn toch meestal zie je dan geen grote prop want het vruchtzakje is zo miniscuul. Bel naar de gyn en vraag of je even mag komen voor een echo xxxxxx
Hoe is het nu dan pindakoek ? Is het bij het stolsel gebleven of ben je gaan vloeien ? Liefs edith Mama van mees*, juultje sepp*
Verlies nog steeds bloed..minder als voor het stolsel..zh zal morgen uitsluitsel geven dmv bloed prikken en echo...
Heel veel succes vandaag meid. Ik heb nog goede hoop voor je. Hou er rekening mee dat er niet veel te zien zal zijn op de echo. Daar is het nog te vroeg voor. Het kan ook nog een stolsel van de punctie zijn geweest. Knuffel en ik ga voor je duimen meid. Xxxxxx
ohh meid ik wil je sterkte wensen maar ook nog hoop geven! had je verteld van mijn zus toch? hoelaat moet je naar t zh?
Lieve dames, Bedankt voor jullie hoopgevende woorden. Ik heb zojuist bloed laten prikken en krijg de uitslag tussen 2 en half 5. Ik heb geen echo. Heb mijn verhaal wel uitgelegd gisteren over de telefoon maar ze willen toch eerst bloedonderzoek gaan doen....