Hey meiden, Ik zit nu net op dag 18 van mijn cyclus, heb ik vanmorgen ineens een lichte bloeding We hadden nog wel zo onze best gedaan deze maand Kan dat zo een kort cyclus? Zijn er meiden die dit ook hebben gehad. Heeft iemand van jullie misschien een idee wat ik er aan kan doen... iedere tip is welkom. Of is hier gewoon niets tegen te doen? Dat gekke lichaam ook Of kan het toch misschien een innestelingsbloeding zijn? Ik ga hier eigenlijk niet vanuit, volgens mij was daar het bloed veel te helder voor Mag ik stiekem toch nog een beetje hopen? [-o< Nou wat denken jullie?
ik denk dat hier niks aan te doen is... maar is het maar bij een beetje gebleven? dan kan het innesteling zijn... (of als je aan de pil bent geweest maybe nog van het ontpillen?) Hoop voor je op innesteling!
Wanneer heb je je eitje gehad? Kan ook een bloeding van ovulatie zijn of gewoon een geknapt bloedvaatje van het klussen ofzo... Is het vers rood of oud en bruin? Snap je onzekerheid... ik heb de afgelopen paar dagen net na mijn eitje ook wat bloed en met name bruin verlies gehad...
Net wat Brigitte zegt. Klinkt als ovulatiebloeding! Denk niet dat je ongi wordt. Door de eisprong kun je ook wat bloed verliezen...
hoi hoi 7 tot 10 dagen na je menstruatie vindt doorgaans de innestelling plaats. Dus ik zal als ik jou was even uitrekenen wanneer je voor het laatst ongi bent geweest. Ik hoop het beste voor je! Marie
Ik heb mij eitje als het goed is rond de 13, 14 e dag gehad Ik slik al jaren geen pil meer en mijn spiraaltje is er ook al 2 jr geleden uitgehaald of beter gezegd verdwenen. En het is eerder licht 'roze' gekleurd. niet echt veel nee. hoop idd dat het niet doorzet. vandaag was het ook niet echt veel wacht het nog wel een paar dagen af. Vind het wel erg vervelend Alle andere meiden heel veel succes! Ik hoop op een mnd met weinig duiveltjes
Nou het klinkt mij toch eerder als een innesteling hoor...die vindt plaats 5 dagen na bevruchting...dus als je een vroeg eitje had zou het kunnen..maar je lijf kan je zo goed voor de gek houden...ik hoop het voor je! Liefs
5 tot 10 dagen. Dus het kan vanalles zijn. Tussentijdse bloedingen komen vaker voor dan een innestelbloeding.
Hey meiden, Nou sinds gisterenavond is het weer helemaal verdwenen. Geen druppel meer te zien Ik vind het nu toch wel een beetje spannend. Zou het dan misschien toch... Nu maar gaan afwachten tot na de 24ste Duurt nogzo lang Nou ga deze keer ook maar hard voor mij zelf duimen [-o< dat die vervelende wegblijven
Rensie > Ja als ik dat wist. Ik heb geen idee meis, ik heb destijds wel een heel buik onderzoek gehad om te kijken of ie niet eventueel door mijn baarmoeder heen geprikt was, maar daar was ie niet [-X dus... gelukkig maar DUs ik zou het niet weten. Hij is weg zonder dat ik het gemerkt heb