Wel of niet ongesteld?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lovecouple, 7 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Hallo Dames heb even een vraagje.

Ik ben al 2 en halve maand niet ongesteld geweest zoals jullie mischien al weten van voorgaande topics.. Maar ik kreeg net een heel erg kramp/pijn gevoel in me buik..
    het is niet echt kramp van dat je naar de wc moet.. en ook niet echt een ongesteldheids buikpijn.. Ging naar de wc en zag heel licht bruinig slijm in me broekje, heel weinig hoor.. d8 nouja.. wat zal het zijn..
    Kreeg ik net weer een beetje die pijn in me buik.. weer naar de wc om te plassen.. en toen ik afveegde.. zaten er een paar "lijkt op een soort aderen" rode sliertjes bij.. daarna weer naar de wc om te plassen.. weer niks me plas zo wit als water.. Betekend dit nou dat ik ongesteld ben of ga worden of is het iets anders?

2. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Geen idee, ik zou eens langs de HA gaan voor een bloedtestje ofzo.
    Succes, ik hoop dat je zwanger bent.

3. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    Heeey Love

Ik had precies hetzelfde eerst helder rood sliertje en toen poos niks toen roze en ja hoor na aantal dagen en een cyclus van 64 dagen was dan eindelijk de ongi er.

Hoop voor jou dat het snel duidelijk is wat het wordt want dat wachten is aller verschrikkelijkste wat er is!

Succes.

4. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    nou iki ga zaterdag 2 weken op vakantie dus mocht ik ongi worden hoop ik dat ik het voor of na me vakantie word.. zodat ik er in me vakantie geen last van heb.. maarja heb het nu ook niet mer dus afwachten

Deel Deze Pagina