Meis wat een verhaal zeg. Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen. Helaas kan ik je vragen niet beantwoorden. Liefs Sen.
Vreselijk, wat een verhaal, gecondoleerd met het verlies van kleine Jim. Ik wil je heel veel sterkte wensen!
Jeetje meis,wat een oneerlijkheid zeg! Ik wil je heel erg veel sterkte en kracht wensen in deze supermoeilijke tijd! Knuffel voor jouw!
Leonie, het is vreselijk wat je hebt meegemaakt Ik wens je veel sterkte toe in deze emotionele en moeilijke periode. Natuurlijk komen er vragen op als "waarom hebben ze het niet gezien op de echo?" Dit soort vragen kunnen nooit echt bevredigend beantwoord worden. Maar voor wat het waard is: ik heb gelezen dat slechts 60% van de hartafwijkingen gezien wordt op de 20 wkn echo. Ook de hartafwijking die ons kindje had, werd ternauwernood gezien. Geen wonder, als je beseft hoe klein zo'n hartje op dat moment nog is. Natuurlijk heb je niet veel aan zo'n antwoord, je wil gewoon je kindje terug. Dat snap ik ook wel. Nogmaals veel sterkte.
Lieve Leoni, Wat een ondervindingen allemaal. Als je over de eerste schok heen bent zou je een afspraak moeten maken met het ziekenhuis en vertellen wat het met jou heeft gedaan en jouw vragen en twijfels vertellen. Ik weet zeker dat het jou zal helpen om dit alles dan een plek te geven en om het rouwproces door te laten gaan. Heel veel sterkte gewenst en neem de tijd hiervoor! Hartelijke groet, Shannah