miskraam???

Discussie in 'Miskraam' gestart door lucky star, 20 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,
    ik zit er even helemaal doorheen,

ik heb nooit echt kwaaltjes gehad behalve moe en zere boobs.
    sinds een kleine week zijn die kwaaltjes weg, word ik snel misselijk sinds een paar dagen, vanaf gisteren eind middag tot aan vanochtend steeds ongi-pijn... en sta op met bruinverlies en een mini stolseltje... van denk 2mm...
    heb 1 minuut lang een tampon in gedaan die was beige van kleur, daarna er weer uit gehaald en maar een inlegkruisje ingedaan om te kijken of ik meer ga bloeden...

dit is zeker niks positiefs in combinatie met dat ik pijn had voor ik ging bloeden (tijdens het bruinverlies nu geen pijn meer...) en dat me zere boobs en vermoeidheid weg zijn...

zeg het me maar eerlijk het is mis he? dit mijn eerste zwangerschap ik weet het gewoon niet maar dit voelt niet goed, en ik kan niks want het is 1e paasdag...

fijne paasdagen trouwens:(
    ik ben 7+6 weken zwanger.

2. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Denk dat het nog alle kanten op kan maar klinkt niet goed. Alleen tampons moet je nu zeker even niet gebruiken! Mocht het een miskraam zijn, dan staat je baarmoedermond open en is de kans op infectie aanwezig.

Sterkte, en gewoon even de vk bellen als het je niet lekker zit!

3. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    mag dat op eerste paasdag?

4. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    ah kut zooi:( al zou het goed zitten zit het over een paar dagen vast niet goed meer door alle stress en verdriet dat ik nu heb:(:(:(
    Waarom ik en waarom op 1e paasdag nu zit ik met een lang gezicht vanavond bij mijn blije familie die blij is dat ik zwanger ben.... gezellig met zijn alle gourmetten, word voor mij dus niet gezellig

5. AnitaElisabeth

AnitaElisabeth Actief lid

24 jan 2009
    144
    0
    0
    interieur verzorgster in het Delfzicht ziekenhuis!
    Delfzijl
    natuurlijk mag je altijd bellen naar je verloskundige! gewoon doen hoor!

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Het kan idd alle kanten op, toch zou ik met bruinverlies nog niet direct zorgen maken.
    Bruin is oud bloed, het stolseltje kan op het wondje hebben gezeten wat loslaat.

Zelf heb ik meerdere zwangerschappen gehad, helaas ook miskramen, maar heb ook bij 3 kinderen wat bloedverlies/roze gehad en bij zoonlief vanaf 10 weken hele menstruatie tot aan een week of 15.
    Ik zou voor je gemoedsrust toch even bellen, ook al is het Pasen, ze zitten daar toch voor!

7. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    gebeld en ze gaan proberen dinsdag bij mijn (al geplande) intake ook een echo afspraak te maken voor die week nog, maar ze zeggen dat ze met 8+ weken nog niks kunnen zien op de echo meestal... terwijl ik toch meiden heb ik het topic die met 6/7 weken al echo gehad hebben en al een vruchtje en hartactie zagen.

8. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    even een update:

vandaag krijg ik een echo. de tijd weten we nog niet half 11 verloskundige en dan bespreken we het, over hoe het gaat en dan krijg ik de doorverwijzing voor een echo.
    bloed stroomt sinds vannochtend met bakken eruit om het zo te zeggen.
    stolsels slierten slijmerig bloed...

ook al heb ik niet veel buikpijn meer een gevoelige baarmoeder, me baarmoedermond zit dicht...

is er nog hoop meiden:(?
    nee he?

9. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Klinkt niet goed helaas. Hopelijk hoef je niet lang te wachten op de echo. Sterke!

10. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Ik hoop dat het ondanks de bloeding het er toch nog positief uit ziet voor je!!! Een bloeding wil niet altijd iets zeggen zeggen ze toch..
    Ik duim voor je!!

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Klinkt niet goed helaas:(

Heel veel sterkte en succes bij de vk!

Deel Deze Pagina