Hallo dames, Lang getwijfeld of ik dit onderwerp weg moest zetten. Maar mijn vraag is Hoe jullie cyclus was na curretage part mola? Ik moet er wel bijzetten dat deze week mijn waardes weer als 0 beschouwd mogen worden.. 😆 Groetjes!!
Het heeft 6 weken geduurd voordat ik stopte met nabloeden van de curettage. Daarna is mijn cyclus uiteindelijk verbeterd. Die was altijd te lang maar werd steeds korter.
Wow dat is heel lang, ik heb zelf alleen de dag vd curretage en de nacht erna gebloed. Krijg wel wat ongi krampjes maar zit nu op dag 33. Dus wacht nog maar even af. Zag dat je weer een miskraam heb gehad.. pff meid toch.. sterkte! Kreeg gwn kippenvel
Ja daarom wil ik ook geen curettage meer. Wel fijn dat het bloeden zo snel weg was bij jou. Je eerste cyclus kan wat langer duren, maar zodra je ongi bent geweest zal het snel weer normaal zijn verwacht ik. Het is ook moeilijk uit te rekenen natuurlijk want je weet niet wanneer je lijf met de nieuwe cyclus is begonnen. Waarschijnlijk was dat niet op de dag van curettage. Dank je... Het is zwaar kl*te
Ik denk idd dat het idd moeilijk inschatten is wnr me nieuwe cyclus is begonnen, vooral omdat je nog met dat hcg loopt in je lijf. Vlgs mij begint de nieuwe cyclus ook pas als je hcg ver uit je lichaam is. Gelukkig was het bij mij erg snel gedaald.. Ja dat geloof ik dat het zwaar klote is! Veel sterkte! Hoop dat je snel in Gent duidelijkheid krijgt (lees ff mee in ander topic )