Zwanger maar geen kwaaltjes

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Bekkiiee, 12 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bekkiiee

Bekkiiee Lid

7 okt 2014
    78
    16
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Halloo, sinds een paar dagen weten wij dat ik zwanger ben. Met mijn eigen berekening 4 weken en 2 dagen. Maar behalve gevoelige borsten geen kwaaltjes. Wel extreme krampen en vooral als ik net naar de wc ben geweest om te plassen dan verga ik van de pijn. Ik durf niet blij te zijn ben zo bang dat dit niet klopt en mis is. Zijn er hier mensen bekend mee?? :(

2. Happymom1985

11 jan 2015
    16
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik had precies hetzelfde! Als ik er op terug kijk had ik alleen wat meer dorst dan anders en buikkrampen (voordat) ik naar de WC moest met daarbij wat obstipatie... Oh ja, en wat hoofdpijn.
    Ben nu bijna 3 weken verder dan jij en moet nog steeds naar kwaaltjes 'zoeken'. Afgelopen weekend had ik voor het eerst gevoelige borsten, maar die voel ik nu ook al niet meer. Mijn moeder & schoonmoeder bleken hetzelfde te hebben, misschien hebben het kind en ik gunstige genen (of het ergste moet nog komen). Het maakt behoorlijk onzeker, maar probeer er toch maar van te genieten!:)

3. Bekkiiee

Bekkiiee Lid

7 okt 2014
    78
    16
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Fijn dat er iemand is die het herkend ik blijf zoeken naar kwaaltjes en me bedenken straks zit er geen vruchtje of klopt het hartje bij eerste echo niet ben ik wel zwanger. Ik zoek de zekerheid die je niet zult vinden, morgen urine inleveren voor blaasontsteking die krampen na het plassen vind ik toch wel wat vreemd verder alleen linkerborst gevoelig verder geen verschil.

4. Mamsma

Mamsma Actief lid

15 okt 2013
    129
    0
    16
    Hier hetzelfde! Ik ben morgen 6 weken zwanger (volgens eigen berekening) en ik heb ook eigenlijk nog geen symptomen. Af en toe een trekkerig gevoel in mn liezen (binnenkant bovenbenen) maar dat is het dan ook wel..ook geen gevoelige/borsten of tepels. Het maakt mij ook erg onzeker..met name omdat ik dat bij mijn eerste zwangerschap wel had (dit is de 2e). Gelukkig mag ik as woensdag al voor een echo komen dus dat zal voor mij duidelijkheid gaan bieden, maar ik voel me helemaaaal niet zwanger..t is dat de zwangerschapstest het aan geeft ;)

5. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    Ten eerste gefeliciteerd :)

Zelf weet ik ook sinds 3 dagen dat we een kindje mogen verwachten, en zit (voel mijn eisprong, en dezelfde ochtend en dag ervoor een gezellige vond gehad) op 4+4.

Ik snap dat je je onzeker voelt, dat heb ik namelijk ook en dat terwijl ik de hele dag door misselijk ben. (eerste een negatieve test en bloedingen, maar omdat ik zo misselijk was toch een nieuwe gedaan)

Ik denk dat die onzekerheid bij mij pas afneemt als we een echo hebben kunnen laten maken :)
    Als alles goed gaat zullen onze kindjes rond dezelfde tijd komen :)

6. LoisJaya

LoisJaya Lid

25 sep 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ter geruststelling (of niet haha):
    Ik heb vandaag mijn eerste zwangerschapsagenda erbij gepakt (handig ding, van Marielle Croon, zo leuk, met iedere week een tekeningetje van de baby en wat wetenswaardigheden) en daar had ik in de 8e week aangetekend: Het is dan toch gekomen: misselijk, misselijk, misselijk...
    Ik voel nu ook niks, maar ben daar stiekem blij om, want vanaf week 8 is bij mij even de pret eraf....

7. Jertedan

Jertedan Lid

4 nov 2014
    67
    0
    6
    Vrouw
    Ik ben nu 5+2 en heb ook, behalve erg pijnlijke borsten, geen last. Nou is mijn moeder tijdens haar zwangerschappen ook niet misselijk geweest, als dat in de familie blijft klaag Ik niet :) Krampen heb ik wel gehad met 4 weken, maar nu ook al een paar dagen niet meer... en in plaats van extreme honger heb ik eigenlijk minder honger...
    die onzekerheid herken ik dan ook maar al te goed... maar het is ook lastig, niks voelen maakt me onzeker, maar veel krampen voelen ook... wat klaver85 ook zegt, waarschijnlijk word het na 1ste echo wel minder. Maar wachten duurt lang...!

8. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Hier ook weinig kwaaltjs
    Ik kom niet veel verder dan verschrikkelijk moe zijn en baarmoeder die zurderig aanvoelt.
    Dit zorgt ergens weer voor angst (heb al eens een mk gehad) maar ik stel mezelf gerust dat dat komt doordatie aan het groeien is.
    Vorige keer kwamen de pijnlijke bprsten ook pas met week 5 ofzo.

9. Kim1406

Kim1406 Lid

7 mei 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag 7 weken en 5 dagen zwanger en heb nog nergens last van gehad. Behalve wat krampjes en de gevoelige borsten. Probeer er niet teveel over na te denken... (makkelijker gezegd dan gedaan want ik denk precies hetzelfde, vanmiddag eerste echo :))

10. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    Spannend!!!

11. Faith2015

Faith2015 Actief lid

10 nov 2014
    101
    0
    0
    Hi Tylmare,

Wat jij zo neerzet hadden mijn woorden kunnen zijn! Op een zeurend (menstruatie achtig) gevoel in mijn onderbuik (baarmoeder??), heb ik nergens last van. Gevoelige borsten echt alleen als ik heel hard erop druk!
    Ik probeer mij ook gerust te stellen daarin! Helemaal omdat ik bij de korte zwangerschappen die in een mk zijn geëindigd, hier helemaal geen last van had!
    Hoe zit dat bij jou? Had jij toen ook dat zeurende gevoel of ook niet?

Wellicht een geruststelling voor allemaal: als ik in mijn omgeving kijk zijn al mijn vriendinnen/kennissen en familieleden zonder echte kwaaltjes door de zwangerschap gekomen. Ik denk dus ook altijd maar zo, volgens mij zijn er meer mensen zonder kwaaltjes dan met!
    Of is dit een beetje een gekke gedachten?!?

12. Bekkiiee

Bekkiiee Lid

7 okt 2014
    78
    16
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap
    Hier vanaf vandaag menstruatie krampen en gevoelige borsten bij aanraken. Ik slaap de laatste 3 nachten wel erg slecht veel wakker en plassen. Morgen voor 2de keer testen op blaasontsteking omdat ik na het plassen kapot ga van de pijn in me buik. Gister me eerste echo vanwege die erge pijn natuurlijk nog niks te zien alleen verdikt baarmoederhalsslijm. Ik kan noet wachten op de echo met een kloppend hartje moet 29 januari terug komen dan ben ik volgens eigen berekening 6w5d hopelijk klopt de berekening en mag ik dat hartje zien.

13. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Ik probeer nu álles wat ik voel terug te koppelen naar de vorige zwangerschap.
    Maar eerlijk gezegd weet ik het gewoon niet exact meer wanneer wat kwam.
    Wel weet ik dat ik de vorige keer pas veel later écht positief testte dan nu.
    En was ik net zoals de vorige keer al een paar dagen voor NOD erg moe.
    Gevoelige borsten kwamen, meen ik mij te herinneren, pas met een week of 5 (zijn nu pas gevoelig als ik erop druk)
    En steekjes in de baarmoeder heb ik tot een week of 6 gehad geloof ik (toen is het vruchtje gestopt met groeien en kwamen er geen nieuwe symptomen bij)
    Maar mijn miskraam diende zich pas een week van te voren aan met bruinverlies, kloppend hartje gezien met de spoedecho (was op een woensdag) en zaterdags was het hartje gestopt. Was telkens 1 dag bloed, 1 dag niks en toen die maandag pas de zogenaamde "menstruatie krampen" (bij mij waren het gewoon weeën)
    Dus zeg tegen mezelf: Geen bloed geeft moed!

Nu zijn het momenteel vooral rommelende darmen trouwens. De steekjes in mijn baarmoeder zijn zo goed als weg.
    Kan niets anders dan afwachten :) Mijn test van vandaag was wel weer goed knal :)

Deel Deze Pagina