Hoi dames, Ik kom hier met een vraag wat vast vaker is gesteld. Ik heb nu sinds drie dagen last van bruine afscheiding. De eerste dag was 9 dagen voor mijn nod. Normaal gesproken begin ik altijd met wat bruine afscheiding wat resulteert naar een menstruatie, maar dat is altijd 2 dagen voor mijn nod. Nu is dit niet het geval en dit is de eerste keer dat het veel eerder komt. Ik heb drie maanden geleden mijn eerste mk gehad en daar heb ik het heel moeilijk mee gehad. Vooral omdat we er al een tijdje mee bezig waren en nu was ik eindelijk zwanger. Na mijn mk denk ik iedere maand weer aan 'zal ik weer zwanger zijn'? Ik wil niet zo denken en ik wil het ook loslaten en gewoon op mij af laten komen, maar zo makkelijk gaat dat helaas niet. Ik denk er bijna continu aan. Een baby is zo gewenst. Ik weet dat ik zal moeten afwachten op de nod, en dat zal voor mij nu as zondag zijn. Maar ik hoop dat er hier dames zijn die hetzelfde hebben meegemaakt en er wat over kunnen vertellen. Pfff ik wil er echt niet aan denken, maar god wat is dat toch moeilijk zeg.
Ik herken het niet, maar misschien zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn? Wil je niet te blij maken, maar dat kán wat oud/bruin bloed geven lees ik hier vaak...
Als je zoveel eerder bruinverlies hebt zou dit van een eventuele innesteling kunnen komen. Maar ja die zekerheid heb je pas als je een positieve test in je handen hebt. Spannend hoor.
Hi Wonderbaby, Weet je nog ongeveer hoeveel dagen dat bij jou heeft geduurd? Ik heb er namelijk nog steeds last van.
Ik weet het, daarom is het zo onzeker. Je weet gewoon niet wat je lichaam aan het doen is. En dit heb ik nog nooit meegemaakt, wel bruine afscheiding, maar nog nooit in zo'n vroeg stadium.