Mijn ex blijft me lastig vallen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Essenhout, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Jongens, wat moet ik hier nu mee?

Heb bijna een jaar een relatie met een jongen gehad. Hij is 29. Ging vreemd, sloeg me en ik was altijd alleen. Na eindelijk de moed verzameld te hebben, ben ik bij hem weggegaan. Hij was er kapot van. Zei dat hij zijn leven zou beteren, er meer voor me zou zijn en dat ik hem maar harder een schop onder z'n hol moest geven. (Ik sloeg hem idd terug, er is niemand die mij slaat.)
    Ik ben hier godzijdank niet ingetrapt. Heb een kamer gevonden en woon nu dus op mezelf.

Nu wonen we in dezelfde stad. Bij alles wat hij over me hoort/leest hangt hij aan de telefoon. Zelfs een vriend van hem probeert me uit te horen over whatsapp. Ik word maar niet met rust gelaten. Hij weet alles, krijg overal commentaar op. Blijft maar vragen of ik langs kom, een eet afspraak wil maken.
    Ik ben al zo bikkelhard geweest, maar hij blijft maar bellen/smsen/mailen. Ik reageer er niet eens meer op. Vind het alleen geen fijn idee dat hij bij wijze van nog weet hoe laat ik ga poepen..

Ik weet niet meer hoe ik nog duidelijker kan zijn. Vreselijk. Woensdag ben ik jarig. Ben bang dat hij dan ook een of andere actie in petto heeft. Ik ga er niet langs, want ben bang dat ik mezelf dan niet in de hand houdt..

Wat moet ik hier toch mee? Ik ben absoluut niet bang voor hem, maar wordt hier toch wel zo simpel van.

Wat zouden jullie doen?

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ander nr nemen en contact met die desbetreffende vriend die alles doorbrieft verbreken.

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Misschien heel simpel: maar een ander telefoonnummer en emailadres regelen? Dan word je in ieder geval niet via die wegen lastig gevallen/uitgehoord of wat dan ook.

Lijkt me vreselijk vervelend zo'n situatie!

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    is het alleen via de telefoon, want dan gewoon blokkeren op je telefoon en verder denk ach lekker laten uithoren, als dat alles is. als hij je ook opzoekt en niet ophoudt, politie?

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    en soms duurt het gewoonheel erg lang voordat zo iemand merkt dat je er echt klaar mee ben.

ik zou niet meer praten / pingen/ whats uppen of wat dan ook met zijn vrienden of met jou vrienden die hem nog zien
    e-mail adres veranderen
    nooit meer de telefoon op nemen als hij of 1 van zijn vrienden belt, maar dan ook echt nooit

ik heb het ook gehad en ik heb de langste adem gehad en diegene heeft de moed uiteindelijk opgegeven

6. Essenhout

Ik woon onder een vriendin van hem. Hij blijft dus dingen horen. Met haar heb ik overigens ook geen contact verder. Die vriend hoor ik nooit iets van. Hoorde me alleen van de week ineens uit over vanalles.
    Ander nr nemen vind ik zo drastisch. Ik moet dan voor hem alles aan gaan passen, terwijl ik wil dat hij me met rust laat! Ga verder met je leven ofzo, bah. Ik weet niet hoe je iemand kan blokkeren in je telefoon, dat ga ik nu even uitvissen. Thnx voor de tip.

7. pocahontass

pocahontass Niet meer actief

ik volg het allemaal niet meer, korte relatie dan aan en dan uit en dan weer aan, jij verdrietig omdat hij het uitmaakt en nu hij weer verdrietig omdat jij het uitmaakt, lijkt haast of jullie niet met maar ook niet zonder elkaar kunnen ;)

anyway ik zou het nummer blokkeren, of samen even een duidelijk gesprekje voeren wat er wel en niet acceptabel is :)

8. Essenhout

Pocahontas, dit is een relatie van een poos geleden ;)

Gesprekje voeren helpt niet. Bot zijn niet, kwaad worden niet.
    Nu in negeerstand, hoop dat dat helpt. Vind het alleen vreselijk dat hij alles van me weet.

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dat weet je goed als je sinds 2 december lid bent:D

10. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Blijven negeren, op een gegeven moment geeft hij het wel op.
    En anders toch voor een ander telefoonnummer gaan.

Succes! Lijkt me erg rot, zo'n situatie :(

11. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stalking is een strafbaar feit. Misschien moet je hem daar eens fijntjes op wijzen en hem vertellen dat als hij niet ophoudt, je er werk van gaat maken.

In ieder geval de smsjes bewaren. Mocht je er iets mee willen gaan doen, dan heb je in ieder geval bewijsmateriaal.

Kijk anders ook even op deze site voor tips.

12. Essenhout

Dankje Mon, daar ga ik even kijken.

Alessandro, misschien een oud lid in een nieuw jasje? :p

De rest ook bedankt :)

13. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja zag t net pas:)
    Weet al wie t is:D

14. Essenhout

Hmm, ik ga ook even m'n speurneus opzetten :p ben niet schieuwnierig...

15. Rono

Rono Niet meer actief

Hee isademi ben je weer terug?

16. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Lol!!! Valt niet op hoor ;)

17. Amfy

Amfy Niet meer actief

hmm ben dus niet de enige

18. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Ander tel.nummer en email nemen en verder negeren of naar de politie stappen ivm stalking

19. Essenhout

Goed, weten we dat ook weer. :p

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Blijven negeren, en als dat niet helpt een ander nummer en e-mail nemen.

En zou hem zoiezo nog wel een keer duidelijk maken,dat als hij je niet met rust laat je misschien hem wel kan gaan aangeven voor stalken.

Deel Deze Pagina