ik vind de gewone ouderwetse kerstcd;s met hoogzingende kids echt vreselijk. Nu zoek ik leuke alternatieve, die ook wel kerstachtig zijn, dus wel ooo denneboom bv. welke vinden jullie leuk? gr en bedankt alvast brenda
Ik lees mee want ik ik vind die hoogzingende kids ook niks hahaha. Ik weet dat studio100 een cd heeft maar kan ik niet vinden. heb de sinterklaascd van studio100 ook en deze is geweldig voor kinderen en mama's oren
bol.com | Kerst Kids Hits, Various Artists | Muziek deze leek me wel iets. ernst bobby en de rest vind mijn zoon geweldig, maar om hele dag naar te luisteren vind ik denk ik te veel.
Hier net warme handen, koude voeten gekocht van Dirk Scheele. Erg leuk. De bekende liedjes (maar dna leuk gezongen) en een paar nieuwe liedjes. Ik ben fan
Ik ben ook fan van de cd van Dirk scheele die al eerder genoemd werd!! Alle cd's van hem zijn erg leuk
De december ceedee (JINGO ♫ - Musicals voor basisscholen/instellingen en kindermuziek) Kerstfeest met Bert & Ernie
Die heb ik! Bij de hema gekocht voor 5 euro maar ehhh het heeft een hoog gabber gehalte en alle nummers zijn of met een mega beat er onder of de tekst veranderd. Dus als je dat zoekt moet je hem kopen moet wel zeggen met zoon van bijna 3 vind het prachtig
Wij hebben een cd van studio 100 met allemaal kerstnummers, van kabouter plop tot mega Mindy allemaal in kerstyle erg leuk. Zelfs de oudste van 9 zingt nog mee. Het zijn oude liedjes in een nieuw jasje en nieuwe nummers.
we hebben de cd van ernstbobby en de rest bij bol.com besteld. En nog van een andere man, ben de naam kwijt, een dubbelcd. Mijn zoon is er fan van. Woont in een huis met velle kleuren aan en zing over het huis enz. 5 euro is een koopje! voor 5 euro wil ik die er bij hahaha grappig is op mp wordt er haast hoger geboden als nieuw bij bol.com. maar hier in de hele regio is geen cd te krijgen die leuk is voor kinderen, zal er geen markt voor zijn? gr brenda
Ik denk dat je Dirk scheele bedoelt. Die heeft echt leuke liedjes. Ik denk dat er weinig te krijgen is omdat veel mensen cd's downloaden. Zo zijn wij ook aan de cd an studio 100 gekomen echt super!
Ik niet hoor mijn man haha. Je hebt verschillende sites waar je je moet registreren en je daarna films en cd's af kan halen.