Ik zal hem idd negeren, tot woensdag. Als hij op mn verjaardag 1 of andere k*tstreek uithaalt, is hij de mijne. Dan ga ik de bitch uithangen. Evt politie inschakelen en dat soort dingen. Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Misschien in het openbaar met een andere man afspreken....zo denkt hij dat het je nieuwe vriend is en denkt hij dat hetvgeen zin meer heeft. Tsja, Rono van het vorige topic niks geleerd? Het is niet jouw taak om namen bekend te maken...... Als mensen dit willen doen ze het zel. Pocahintass is ws niet voor niks onder een andere naam verder gegaan...
Dat is een goede met een vette haha Ontopic: Vervelend zeg, maar volgens mij als je je provider belt kan je het nummer van je ex laten blokkeren. Moet je geloof ik wel noteren/weten hoelaat hij (steeds) belt.
Je kan idd naar de politie gaan voor stalking. Wil hier alleen nog aan toevoegen dat je dan idd alles moet bewaren en er niet op in moet gaan. Ik heb dit ook met mijn ex gehad en kon mezelf niet inhouden en ging er wel op in. Doordat er wederzijds contactwas kon ik geen aangifte doen van stalking.
Ik ken het helaas ook. 2 jaar geleden m'n relatie na 17 jaar verbroken, maar m'n ex kan nog steeds niet verder gaan met z'n leven en probeert op alle mogelijke manier contact met me te zoeken en via familie ook. Ook ik neem me elke keer weer voor er niet op in te gaan, maar ik laat me niet alles zeggen en reageer en dan ook weer op. Erg moeilijk allemaal... heel veel succes/sterkte ermee!
Nummerherkenning nemen. Zijn telefoontjes consequent niet opnemen. E.e.a. even aankijken. Als het na een tijdje niet ophoudt de politie inschakelen...
Het is niet zo dat hij dagelijks op vaste tijdstippen belt. Iedere x als hij iets hoort over me van bekenden, hangt hij aan de foon. Krijg ik verwijten. Hij controleert me. Weet precies wat ik wanneer doe. Weet van mn nieuwe vriend en is daar erg boos over. Hij loopt alleen maar te spuien op me, ik doe niets goed. Heb hem meermalen gevraagd of hij me met rust wou laten. Hij heeft zelfs eens aan de deur gestaan om te vragen waarom ik boos was. Heb het hem in het deurgat uitgelegd en hem buiten laten staan. Ging zelf weg. Ik mag van hem niet naar de kroeg, dat soort dingen. Hopeloos geval. Ik kijk het nog maar even aan, anders meld ik hem dat ik melding maak. Hij wist trouwens ook dat mijn vriend belaagd is een 3 weken terug ong. Belde hij opeens van wens hem sterkte. Dat bedoel ik met hij weet alles over me.
Let wel, als jij hem dingen "aan gaat doen" loop je het risico dat je bij een aangifte geen steek verder komt. Ik ben vorig jr ook gestalkt door een voormalige vriendin van mij. Zij heeft mij overal op internet zwart gemaakt, bedreigd etc etc. Heb haar altijd genegeerd tot op de dag dat ze mijn zoontje van 4 erbij betrok en dat de emmer deed overlopen. Heb uit woede 1 actie terug gedaan (ik weet niet heel slim) maar door mijn actie is het OM niet verder gegaan met mijn aangifte. Ondanks dat zij bijna 9 maanden bezig is geweest en ik 1x iets terug heb gedaan. Het beste is en blijft je tel.nr en email adres veranderen en hem (en zijn vrienden) zoveel mogelijk negeren en aangifte doen, zodat het in elk geval wel bekend is bij de politie.
Goh...het zou een ex-vriendje van mij kunnen zijn Tja, blijven negeren is echt de beste optie. En met negeren, ook echt negeren. Staat ie aan de deur, gewoon weer dicht gooien. Blijft ie aan bellen ofzo, dan de politie bellen. Mijn ex stond ook een keer rond 5 uur 's ochtends aan de deur en ben toen zo uit mijn plaat gegaan! Heb toen 2 jaar niks van hem gehoord, totdat ik bevallen was van de oudste. Kreeg een mailtje van hem, dat ie graag een cadeautje wilde opsturen, maar dat ie mijn adres niet had Heb toen terug gemaild: Ja, WE hebben een super mooie dochter gekregen en WE zijn echt in de wolken! Gek he, dat ik nu opeens een gezin heb! WE zijn zo gelukkig en super trots op ONS kleine meisje! Dat was het en sindsdien ook niks meer gehoord.
Ik zou toch een ander nummer nemen, is misschien drastisch, maar daarmee tackle je het eerste probleem. Een nieuw mailadres wil misschien ook helpen, andere nickname, en probeer je digitale social media profielen zoveel mogelijk te beveiligen (als je die hebt natuurlijk) Proberen een ander huis te vinden zodat je weg bent bij die vriendin van hem. Dan kan hij al minder controleren. Ga naar de wijkagent (of politiebureau) en geef aan wat jouw verwachtingen zijn voor woensdag. Laat er een melding van maken en vraag naar het nummer. Als er dan iets is, kun je altijd bellen en dat nummer doorgeven. Voorkomt een hoop uitleg aan de deur terwijl je eventuele visite binnen zit. En verder zoals al eerder vermeld, doe NIETS terug. Om met een stukje bijbel te spreken "en hij keerde de andere kant van zijn gezicht toe". Hiermee wil ik niet zeggen dat je je moet laten slaan, maar dat je dat moet ontwijken, bel gelijk de politie en doe aangifte!!! In ieder geval hoop ik voor je dat hij niets doet en dat je een fijne verjaardag zult hebben en een heerljik rustig leven verder met je nieuwe vriend.
Ik ga ook niets zelf terug doen. Dan schakel ik de politie in en lost hij het maar met hun op. Verhuizen kan niet. Woon particulier en heb een jaarcontract dat loopt tot juni 2012. Shadixxx, hij kan daar niks mee te maken hebben gehad. Hij weet het alleen wel. Die jongeren die dat gedaan hebben, zijn niet van nederlandse afkomst en staan daar wel vaker te hangen. Ik negeer hem voor nu maar. Wil niet mijn hele leven omgooien, omdat hij me niet met rust kan laten. Blijft hij bezig, schakel ik de politie in. Lossen zij het verder maar op. Ik weet nl dat als ik met hem ga praten ik uit mijn slof schiet en dan ben ik mezelf te dom af.
Niet om het een of ander, maar je schrijft dat hij alles van je weet, ook dat je vriend is aangevallen etc. En dat hij weet dat je een nieuwe vriend hebt. Misschien leest hij wel gewoon mee op ZP .... (van die aanval op je vriend heeft hier natuurlijk uitgereid in een topic gestaan en wel meer dingen over je vriend) Is niet vervelend bedoeld hoor!
Ik kan me bijna niet voorstellen dat een verhuurder zo precies is op de regels als jij de situatie uitlegt. Maar het valt me wel op dat de meeste tips die je krijgt je wel gelijk in de wind gooit. Nieuw nummer? Nee hij belt maar niet Verhuizen? Nee dat kan niet Melding maken? Nee ik laat het er wel op aan komen. Ik wil je niet aanvallen, maar vraag me wel af wat je bedoeling was met je vraag / verhaal?