fijn spul om je haar te steilen met steiltang

Discussie in 'De lounge' gestart door diaan1982, 17 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    ik heb een bad hair jaar;),met de steiltang is het soms enigzins in toom te houden.
    ik had schuim van de hema om het te beschermen,maar heb liever een spray ofzo
    wie weet wat fijn spul is,waar je haar niet te vet van word??

2. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik heb zelf loreal studio line, da's een creme maar ik zag pas op tv ook een spray gezien. Weet helaas het merk niet meer want die wilde ik ook gaan halen

3. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

ik heb van de hema een serum ( weet ff niet hoe die heet ) en daar heb je een druppeltje van nodig en daar word je haar niet pluizig van en het is niet vet, je moet er uiteraard niet teveel van gebruiken want dan word het wel vet maar 1 druppeltje is voldoende, het kost 15 euro en ziet er klein uit maar omdat je elke keer zo weinig pakt doe je er echt maanden mee.

4. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    is dat ook voor de steiltang dan? om tegen de warmte te beschermen?

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik gebruik john frieda 3day straightner, wordt niet vet en als je je haar idd niet eerder als na 3dgn wast blijft het steil (op een klein plukje hier en daar bijsteilen).
    Had hiervoor iets van de kapperswinkel een serum..werkte ook goed maar kost 22euro per flesje, en deze spray 14euro..Nu even kijken waar ik langer mee doe..

6. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    ooh dat is die van de reclame of niet?? waar heb je die gehaald?

7. Athalia

Athalia Actief lid

15 nov 2007
    489
    0
    0
    biosilk en Chi silk

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ja is van de reclame..Ik heb hem bij de DA gehaald, kruidvat had hem een aantal weken geleden nog niet..

9. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik heb om te steilen een heel fijn spulletje van Schwarzkopf, van de got2be lijn. Zit in een gouden/roze verpakking met pompje. Weet de prijs zo niet meer, maar het is superfijn, ruikt heerlijk en je doet er heel lang mee!

10. Darlagirl

ik stijl altijd eerst mijn haar en doe daarna dat spul er in, het is om je haar te beschermen en maakt je haar weer '' heel '' .. Zover ik weet is het juist erg slecht om iets in je haar te smeren voordat je gaat stijlen, volgens inside information ;) kan je beter eerst stijlen en dan iets er in doen.

11. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Maar dan beschadigd je haar door de warmte toch!

12. Darlagirl

Zover ik weet niet, tuurlijk het is niet goed maar stijlen op zich is al niet echt goed voor je haar ;)
    Ik heb gehoord dat als je er juist wat in doet voor het stijlen dat het dan je haar in brand en de werking dus niet meer goed is, je kan dus eerst beter stijlen en er dan een soort serum, creme, mouse ofzo in doen waardoor je haar weer mooi en gezond word. Ik moet zeggen ik heb nooit last van beschadigd haar en ik doe het op deze wijze om de dag. Of het de juiste wijze is weet ik niet, blijf het op deze manier gewoon doen, maar ik mag hopen dat een kapper weet waar hij/zijn over praat ;):D

13. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik ben ook sinds kort aan het stijlen
    zie nu ook goede tips voor bij komen
    zal van de week eerst gelijk even dat spul gaan halen;)

14. Darlagirl

Dat spul wat ik bedoel heet Serum Smoothing, er staat bij '' Gladmakend serum, helpt het haar glad te maken en gespleten haarpunten te herstellen '' het is gewoon van het hema merk.

15. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Echt stuk haar kan je niet meer herstellen

16. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

maar wist niet dat spul zo duur was haha

17. Darlagirl

klopt het is heel duur maar je doet er erg lang mee, dat komt omdat je met de meeste serums maar een druppeltje nodig hebt, ik heb dit potje (30ml) al maanden dus die 15 euro haal je er wel uit hoor :D

18. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Mijn kapper zegt juist dat je eerst wat in je haar moet doen en dan stijlen. Juist om je haar tegen de hitte te beschermen. Ik gebruik guhl moisture and protect spray. Super spul!

Waar je op moet letten is dat je haar niet nat is als je het gaat stijlen, want dan krijg je dus verbrand haar.

19. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Idd ik gebruik altijd een product om te beschermen tegen de hitte! En na het steilen doe ik er dan idd een creme of serum er overheen zodat het mooi glanst/niet pluist..
    Maar nooit fhonen of steilen zonder bescherming!!
    Rare kapper die dat af raad hoor..

20. Darlagirl

Niets raars aan hoor, mijn haar glast, is gezond en is stijl dus zo slecht zal het niet zijn ;)

Deel Deze Pagina