Mijn ex heeft mijn dochter meegenomen..

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaala, 19 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    En precies HOE is deze reactie beter dan die van shopaholic??

2. Logan

Logan Niet meer actief

Hahahaha. Krijgen we straks weer topics met kijk eens wat ik gekocht heb en het koste wel echt zooooveel. :')

3. tuc

tuc Niet meer actief

Ik ben het eigenlijk nooit met minishopaholic eens...integendeel....nu eigenlijk ook niet met haar post..maar wel met het feit dat er een tegengeluid mag komen. Zij doet dat nu en dat valt uiteraard verkeerd, maar waarom mag je het in zul soort topics alleen maar het eens zijn met de ts??

Nogmaals ik ben het absoluut niet inhoudelijk eens met haar post, maar vind wel dat ieder zn mening mag hebben en je niet alleen maar gut wat erg hoeft te zeggen

4. tuc

tuc Niet meer actief

Precies wat ik bedoel

5. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    Ja want name it kleding is echt hele dure merkkleding ;)

6. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik ga het ff voor shop opnemen hier ;)

Ze zegt het erg hard, belerend en neerbuigend. Maar de boodschap deel ik wel eigenlijk. We horen 1 kant van het verhaal, maar ik heb ook een hoop vraagtekens. Zal ik de elephant in the room maar melden, maar ik denk dat de meesten van ons die ruim een jaar geleden wel aan zagen komen. En toen zijn er ook allerlei tips gegeven, waar niets mee is gedaan. En dat is jammer. Dat TS er zelf voor kiest om een eind aan de relatie te maken, ZONDER enige vorm van regelingen omtrent haar dochter, is op zijn minst naïef te noemen.

Het is gewoon zaak dat TS nu volwassen gaat handelen, en de kanalen gaat aanboren die daarvoor geschikt zijn. De tips die ik hier lees vind ik ook slecht, en niet bepaald in het voordeel van TS.

7. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Volgens mij is dat ook precies wat ik zei, of niet?
    Alleen het is nu de vader die zich niet aan het andere eind van deze omgang houdt. Logisch dan TS dan 'gepampert' wordt, ik zie haar namelijk nergens zeggen dat haar kind, haar vader niet had mogen zien.

Ik vind dus dat je aan het schreeuwen bent, zonder te lezen. En wat moet dan dan voorstellen? Een roep om aandacht?

Als je daar om verlegen zit dan kan je beter pronken met nieuwe kleren. Dan krijg je misschien wat meer positieve reacties.

8. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik vind een tegengeluid ook helemaal niet per definitie slecht. Het is altijd de toon die de muziek maakt, maar op zichzelf is er niets mis met kritische (realistische) reactie. Wat heeft een TS (eender welke) nou aan ja-knikkerige reacties?!

9. Kolovski

Kolovski Niet meer actief

Verschil?

Ik maak een grapje en zij meent het.

10. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Ik denk ook niet dat men daar over valt hoor. Uiteraard mag je een tegengeluid geven. Maar met respect en begrip en op een normale toon. Niet doen alsof je de waarheid in pacht hebt en anderen daarvan juist beschuldigen toch?

11. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    en dus is het beter? Ik vind het eerder een kleuterachtige reactie ... En ik heb liever dan mensen hun mening menen, dan die quasi-grappige opmerkingen die als steek onder water dienen.

Ergo - je bent geen haar beter dan shopaholic

12. Kolovski

Kolovski Niet meer actief

Dank je wel :D

Ik vind jou ook heel aardig!

13. Mini Shopaholic

Mini Shopaholic Niet meer actief

Nee hoor, dit was je laatste zin:
    Maar ik ga in mijn duplo trein onderweg naar de winkels hoor. Ga jij maar even huilen om al dat andere...

14. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Pfff kan dat onderlinge gebekvecht niet ergens anders gedaan worden? Hier heeft TS toch sowieso niks aan?

15. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Ik zal het even quoten voor je, want ik zeg nergens dat moeder het GROOTSTE recht heeft, maar EVENVEEL recht.

Dus als je dan iets quote. Doe het dan gelijk goed, dat zou een hoop schelen.

Die Duplo-trein is inderdaad geen slecht idee. Vergeet je niet te vermelden hoeveel hij gekost heeft?

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

Schrijf er een column over :p

Mijn hemel; gaat het nog steeds over die duplo-trein? Get a life.

TS; sterkte in deze situatie en ik hoop dat er een werkzame oplossing voor jou en je partner komt. Wellicht staat hij open voor een mediationtraject? Ik hoop dat je je kind snel mag zien.

17. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Kijk ik heb een paar keer aangehaald om haar health visitor in te schakelen en de huisarts eventueel.
    Voor haar geldprobleem was gofundme ofzo genoemd. Ook zijn er die loansharks en aangezien ts een vast inkomen heeft kan ze daar wel terecht. Ja ik weet het, het is niet de meest ideale oplossing want je betaalt heel veel terug. Daarom zou ik nu zelf zoveel mogelijk bijeen proberen krijgen en dan de laatste paar honderd pond van hun lenen. Dan maar extra terug betalen maar ik zou zo snel mogelijk die rechtszaak op poten willen hebben.

Verder had ik ook gezegd om de ambassade in te schakelen en alsnog maken dat haar kind daar ook bekend is. Ts zal waarschijnlijk naar het registry office moeten om daar een paar officiele documenten te kopen.

En echt zoveel mogelijk getuigen verzamelen die iets betekenen. Beter 1 health visitor dan 10 buren met een vage verklaring.

Eventueel opnieuw aangifte doen met steun (persoonlijk of brief) van health visitor en/of huisarts.

De pedofiele trekjes van oom laat ik me niet over uit aangezien ik dat van hier niet kan beoordelen. Maar als ex al aangeeft niet voltijds voor kind te kunnen/willen zorgen dan moet iemand het toch doen?

18. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Deel Deze Pagina