Mijn ex heeft mijn dochter meegenomen..

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaala, 19 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Heb alleen de eerste blz gelezen....

Als de sodemieter een advocaat regelen en zorgen dat je je kind terug krijgt! Dan kost het je maar 2000/3000 pond. Wat is nou belangrijker?

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Jemig, dat is wel erg jammer! Anders had dat een oplossing geweest.

3. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Kun je niet lenen bij je eigen familie, je ouders?

4. Moli

Moli Niet meer actief

dan moet je de rest ook even lezen(!) als je het geld niet hebt dan houdt het op tot dat je eht wel hebt?!

5. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Meis.... wat erg! Ik weet hoe je je voelt. Het is verschrikkelijk. :( En dat je het geld niet hebt is helemaal erg. Nu sta je tegen de muur.... Niet alles is te vergelijken met elkaar.... maar ben wel net als jou een kind kwijt.

Mijn ex heeft ook mijn 2 oudste kinderen, en laat ze niet naar mij toe komen. Ook hier kinderbescherming er achter aan gezet, maar helaas, ze vonden dat wij er zelf maar uit moesten komen. Tja.... dat gaat wat lastig als 1 persoon niet mee werkt. Dit speelt zich nu al 5 jaar af. En ik heb ze hooguit 10x gezien in die tijd? En wat ik ook doe, het werkt niet. Oh en regels lapt hij aan zijn laars. Dus voor mij is het nu over. Ik kan niets meer doen dan wachten tot ze 12 jaar zijn.

Mensen in mijn omgeving zeggen ook altijd : "doe dit" doe dat " ik had allang blablablabla " Maar ze weten er helemaal niets van. Alsof ik al niet genoeg er aan doet. Wat moet je dan? Je kinderen ontvoeren? Dan heb ik ook nog eens een straatverbod straks!

Heel veel sterkte meis. Je mag me altijd PB-en.

6. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat is vreselijk!! Ben je naar de rechter gegaan of? Ik moet er niet aan denken om mijn meisje 11 jaar niet te zien..

7. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Wat een regelrechte nachtmerrie:(
    Ik zou met versterking aan de deur gaan en eisen dat je je kind mag zien en dan gewoon meenemen. Doen ze niet open dan zou ik de deur intrappen of iemand anders laten aanbellen en dat jij op een hoekje staat voor als ze weigeren open te doen lmdat ze jou zien.

Heel veel sterkte zeg:(

8. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    En wat als je onaangekondigd aan de deur gaat om je dochter op te halen samen met iemand anders. Zou je haar dan niet mee krijgen als ze dan thuis is?

Want hij komt niet graag buiten omdat hij niet van veranderingen houdt dus dan komt hij haar misschien ook niet halen en brengen zou ik dan niet doen.

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja ik zou het dan ook niet op de meest subtiele manier doen.
    Als mijn kind toch bij een vermoedelijke pedofiel thuis zou zitten.... En de vader die het wel weet en er niets aan doet vind ik ook zeer verdacht, hij zou niet de eerste vader zijn die zijn handen niet thuis kan houden :(
    En dan onderduiken met je kind. Ik kan mij echt niet voorstellen dat een rechter dan het kind alsnog bij zo'n vader en oom plaatst.

Bah wat verschrikkelijk zeg. Ik word er naar van als ik er aan denk. Ik denk echt dat ik over lijken ga om mijn kinderen terug te krijgen dan.
    Sterkte!

10. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    vreselijk zeg! doet me denken aan het programma ontvoerd van John van den Heuvel, vraag me af of je die ook kunt contacteren hierover?.

11. xbabyxdx

Ik heb van alles geprobeerd. Maar deze man kan zóóóó goed praten. Op een gegeven moment zei de kinderbescherming zelfs dat ik er alles aan deed om hem zwart te praten. Dat was absoluut niet de bedoeling, maar wel de waarheid! Mijn ex gebruikt drugs en drinkt best veel. Daarnaast zorgt hij niet zelf voor de kinderen maar opa en oma.

De kinderbescherming had mij helemaal nagecheckt. Maar ze konden niets negatiefs vinden over mij. Toen kwam er deze belofte : " als je binnen 1 jaar je leven weer op de rails hebt, dan krijg je de kinderen terug " Ik was zo van de 1 op de andere dag op straat gezet, dus had geen woning, geen kinderen, en geen kleding meer.
    Binnen 1 jaar had ik alles op de rails. Baan, huis, en een stabiele situatie. Maar kreeg ik ze terug? Mooi niet! Toen zeiden ze " ze zitten daar nu al zooooo lang. Je kunt ze niet uit de vertrouwde omgeving halen. :$

En later zeiden ze dus dat we er zelf maar uit moesten komen. ;)

Meis.... ik weet dat je het geld er niet voor hebt, maar probeer door te vechten voor je meisje. Misschien dat je wat kan lenen? Ik heb destijds ook geleend. Maar geef het niet op hoor!

KNUFFEL

12. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Precies dus wat de advocate zei "Doe het wel snel, het liefst nog voor maart want anders..." Oh wat moet dat vreselijk voor je zijn :( Een grote knuffel terug!!

13. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik weet niet hoeveel je al hebt kunnen sparen? Maar eventueel aanvullen met een lening van iets zoals provident? Je hebt een inkomen dus normaal gezien zouden ze je wel moeten lenen. En ja ik weet dat je veel meer moet terugbetalen maar persoonlijk zou ik dat er maar al te graag voor over hebben als het om mijn kind gaat.

Health visitor ook inschakelen en eventueel huisarts die dan bij de rechtszaak in jouw voordeel kunnen getuigen? Health visitor moet toch inzien dat je ex echt niet geschikt is om voor jullie dochter te zorgen.

14. xbabyxdx

Ja dat kun je doen. Maar dan heb je een straatverbod te pakken. Of nog erger... je wordt afgevoerd door de politie, en dan komt dat terecht bij de kinderbescherming en heb je gelijk de stempel : gewelddadige moeder. Ziet ze dr kind helemaal niet meer.

15. xbabyxdx

Daarom..... ik weet helaas hoe het gaat. :(

16. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Krijg ik dat dan niet als ik haar nooit meer terugbreng? :( Daar ben ik bang voor idd, dat als ik hetzelfde doe als ex deed ik de schuld krijg.

17. penseel

penseel Niet meer actief

Hier heb je nu niks aan maar heb al die tijd al vermoed dat dit het verhaal zou gaan worden.

Al van af het begin dat ik je verhalen gelezen hebt. Wat je nu moet doen ?? Weet het ook niet.

En dame.s als je overweegt te emigreren laat je kind niet erkennen voor dat je zeker weet dat het goed zit anders krijg je deze ellende. Geef het een Nederlands paspoort en geen andere...

Sorry maar dit gaat een lang gevecht worden.

Sterkte ts heel veel sterkte.

18. xbabyxdx

Toen je haar een weekend had.... was er geen mogelijkheid om haar bij je te houden dan?

Ik kan dat helaas niet doen. Bij mij staat het dan onder ontvoering omdat het overal bekend was dat het zo was.

19. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik heb mijn kinderen aangegeven bij de ambassade. Ik had er een kopie van mijn man zijn geboorteakte voor nodig, een originele huwelijksakte minder dan 6 maand oud en originele geboortecertificaten van de kinderen.

Dat was wel bij de Belgische ambassade, weet niet wat je bij de Nederlandse ambassade nodig hebt

20. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ja sorry, ik vind je nogal soft eigenlijk.

Er zijn allemaal redenen waarom jij jou dochter niet bij je ex wil hebben en toch zit ze daar nog en heb je haar tot 2x toe weer aan hem meegegeven.
    De laatste keer is zelfs kort geleden (na kerst).
    Je wil alles netjes doen zeg je maar je weet niet hoe de regelgeving daar is en alles wat je denkt over hoe het zou kunnen zijn is niet gebaseerd op feiten...

Julie zijn beide de ouders dus waarom zou hij meer recht hebben op zijn dochter dan jij?

Wat heb je nu gedaan om je dochter te zien en een omgangsregeling te treffen? Buiten telefoontjes plegen?

Het komt misschien vrij hard over maar ik denk echt dat je wat harder moet worden en wat meer pit moet tonen. Het is verdorie wel je dochter.

Over die oom, ik ging vroeger met mijn oom/tante mee op vakantie en toen stond ik ook onder de douche met mijn oom en hij is echt geen pedofiel oid. Wil niet zeggen dat deze oom dit ook niet is maar ik vind het wel heftige uitspraken.

Deel Deze Pagina