Sorry hoor, heb niet alles nog gelezen, maar jij laat je kind dus wel bij iemand die pedofiele trekjes heeft?? Als het mijn dochter was dan wilde ik haar daar ook zo snel mogelijk weg hebben. En als dat 'terug stelen' heet, dan steel ik haar terug ja! Ze houd meer schade over als ze daar blijft dan wanneer ik haar terug zou halen. *gaat nu de rest van het topic lezen*
Sluit een lening af voor de advocaat. Schakel zsm hulp in. Dat kind moet daar weg... Stuur er een knokploeg op af ? Sterkte
Uuhh juist... in dit geval oog om oog en tand om tand! Het is je dochter: hell yeah dat je die terug hebt te halen! Dat programma met John vd Heuvel van "Ontvoerd"! Hebben ze geen noodnummer? Bellen! Leen dat geld voor advocaat hoe dan ook of regel een stel gure mannen die je dochter gaan terug halen. Ze moet zsm daar weg!
In de Uk kennen ze ook No cure no pay. Ik zou toch echt alles op alles zetten om mijn kind terug te halen.
Sommige zijn echt ( dom) wat heeft een kind er aan als moeder gevangen genomen word wegens ontvoering want daar draait het om ze woont niet in Nederland. Het kind is Brits ze mag het mee nemen naar Nederland vader doet aangiften en hoppa kind terug naar Engeland en moeder achter de tralies dan is het kind veilig natuurlijk niet. Denk met .zn allen eens na voor je onverwachte beslissingen neemt en dan zeggen ze dat ik zwart wit denk.... ja tuurlijk brr.
Ik ook maar wel buiten de gevangenis want laat je niet op jutten t.s om je kind te gaan ontvoeren dan ben je nog veel verder van huis.
Begin desnoods een tijdelijke fake relatie met hem..... en daarna gauw wegwezen! Alleen zul je wel in dat land moeten blijven. Je mag haar niet naar NL meenemen.
Ja zoiets zou ik ook doen. In ieder geval een soort van valstrik maken zodat je dochter legaal bij jou kan blijven wonen.
Contact opnemen met de nl ambassade en aangifte doen bij de politie wegens ontvoering. Ja hij heeft rechten, maar diezelfde rechten heb jij ook.
Aangifte bij NL politie of ENG politie? Het laatste heb ik al gedaan maar het is geen ontvoering want hij is de papa. Dat met een fake relatie ik weet niet of hij zo dom is om daar in te trappen.
Hij houdt JOUW/JULLIE kind moedwillig bij jou vandaan. Je bent toch de biologische moeder? Nou dan! Dan heb JIJ net zoveel rechten als hij. Hij ontvoert het kind in deze. Aangifte doen bij de UK politie. En contact opnemen bij de NL ambassade, loop overal langs zodat ze gek van je worden. Heb je bewijs van dit misbruik? Hoe weet je dat van dat douchen?
Het is wél ontvoering als jij haar niet mag zien, hij haar niet aan jou mee geeft. Ik zou per direct contact opnemen met de Nederlandse Ambassade en evt Buitenlandse zaken in Nederland. Ook ik vind je tam. Ik wil niet met een vinger wijzen, want je zit in een afschuwelijke situatie, maar kom op, laat je ballen zien, bel iedereen plat, ga iedere dag bij je ex aan de deur. Doe IETS!!
Ik ga zodra ik thuis ben meteen de NL ambassade contacteren, ik heb net al gezegd dat de politie "niets kan doen", daar ben ik al langs geweest.
Omdat?....Hij de vader is? Maar jij bent de moeder en hebt net zoveel rechten. jij mag je kind niet zien van hem, dus moeten ze iets kunnen doen, want hij mag haar niet bij jou weghouden lijkt me.
Nou maar daar zat ik toch ook echt aan te denken. Een fake relatie... Op die manier weer binnen komen. Dan maar op die manier samen leven dan heb je in elk geval je dochter. Spijt betuigen zo genaamd je mist hem en je houd nog van hem.. Maar onder tussen pak je charme. Je moet toch iets, En vandaar uit in Engeland naar een blijf van mijn lijf huis zo iets. Dan maar even de underdog spelen.
Heb je ook co-ouderschap via de rechter geprobeerd? Ook al zeggen ze vanalles ik bleef jaren door procederen tot ik mijn eigen kinderen mag zien. Ik begrijp sommige mensen echt biet zo egoistisch. Wat ben ik blij dat mocht vriend en ik uit elkaar gaan wij het zwart op wit hebben staan dat er co-ouderschap komt voor de kinderen. Sterkte hopelijk komt er een moment dat je je kinderen weer mag zien! @ts: Wat lijkt mij dit moeilijk zeg. Probeer echt een pro deo advocaat in te schakelen. Ik zou iedere dag wanneer je kan naar hun toe gaan en zeggen dat je recht hebt om je dochter te zien en graag met haar naar speeltuin ed wilt. Dan neem je haar mee houd je bij jou thuis en laat dan je ex maar een procedure starten. Doet hij dit niet zegt het meer over hem. Op deze manier kun je namelijk op eerlijke wijze via de rechter iets opstellen zodat jullie beide de kleine kunnen zien en sta je wel wat sterker. Omgedraaid blijft het voor jou ook geen ontvoering zolang je wel in Engeland blijft! Ga niet naar Nederland in tussentijd. Wat je ook doet heel veel sterkte!
Ik zou ook een fake relatie beginnen....heel erg maar liever dat ik me misbruikt voel dan het idee dat mijn dochter dat voelt