Die van mij is lief en gedulig, maar ook erg kind- en diervriendelijk, meelevend, ja, ook wel maar dan wel op zijn manier !
ik heb er 4 gekozen zorgzaam lief en geduldig kind en diervriendelijk meelevend het is gewoon een schatje
De mijne is ook lief en geduldig, maar idd ook zorgzaam, meelevend en kind- en diervriendelijk. Ik vind hem echt geweldig! En ik vind hem ook mooi en aantrekkelijk.
Mijn man is mijn beste vriend, mijn minaar en ontzettend lief ! hij zal altijd het beste met me voor hebben en is erg zorgzaam. We hebben nog geen kindjes maar het wordt echt een super papa !
Mijn partner is heel zorgzaam en doet echt (naast z'n job) nog heel veel in het huis. Als ik iets vraag doet hij het vrijwel meteen. Daarnaast is hij gek van kinderen en van onze hond (dieren) Hij is wel een beetje een dominant type in de zin van dat het graag moet op zijn manier, maar ach dat hoort wel bij hem! Het is een beetje het type ruwe bolster, blanke pit! (grote boom van een vent). Wel een echte vent helemaal geen softie...en hij wijkt dan ook voor niemand. Mirre
mijn ventje is lief,zorgzaam,kind en dier vriendelijk,en zoveel meer! Toen ik net een relatie met hem kreeg voelde dat gewoon als thuiskomen!(en nu nog steeds hoor) liefs
haha dat kan ik niet invullen hoor. Mijn man is : lekker, huishouden doen we allebei niet, dat laten we doen, maar hij kookt meestal door de week omdat ik een zwaardere baan heb. uiteraard is hij lief en niet dominant en sportief maar hij heeft vooral heel veel humor en die stond er niet bij
Mijn man is heel zorgzaam, lief en geduldig en ook ontzettend humoristisch. Hij heeft alles wat ik in een man zoek . Hij is geweldig.
Die van mij is gewoon geweldig hihi! Maar ja ik denk dat iedereen dat van zijn mannetje vind, anders ben je niet samen lijkt mij zo! Maar mijn mannetje is vooral ontzettend lief, zorgzaam, en staat altijd voor me klaar! Ik hoef maar iets te vragen en hij doet of regelt het voor me! Hij is voor mij gewoon helemaal perfect... denken ook vaak precies hetzelfde en wat we heel vaak hebben is dat we allebei op hetzelfde moment hetzelfde zeggen of denken! Soms wel beangstigend hihi! Gr. Miranda
lief, meelevend, behulpzaam, respectvol, gek op kinderen, heel lief voor zijn en mijn ouders en familie, staat altijd voor iedereen klaar (is soms iets minder leuk voor mij) maar hij kan ook heel koppig zijn.
Ik heb een dominant mannetje, maar wel een hele lieve hoor, zie het maar als slechte eigenschap.... Veel liefs Marieke
Ook de mijne is lief, geduldig, behulpzaam, en staat ook altijd voor mij en andere klaar. Ik vind hem natuurlijk ook knap enzo. Hij heeft wat te verduren gehad hoor met me, maar is al die tijd kalm gebleven. Ben zo trots op hem.
Mijn mannetje is: lief, meelevend, zorgzaam, mijn aller beste vriend en mijn soulmate...... mijn toppertje! Zou niet zonder dat lieve en lekere mannetje kunnen
Ik heb voor lief en geduldig gekozen, maar hij is ook zorgzaam, kind en diervriendelijk, meelevend en mijn alles!
Ik vind mijn vriend echt super...heel lief en ontzettend geduldig, meelevend en kind en diervriendelijk (weliswaar met de nodige -onschuldige- sadistische trekjes maar da's een vorm van humor die we delen). Hij is hooguit iets te laidback...maar dat compenseert weer mooi want ik ben vaak een te grote hittepetit.
Die van mij is ruwe bolster blanke pit, een superstoere vent om te zien met een hart van goud, doet alles voor me, is superlief, meelevend, humoristisch... tja, voor mij de ideale vent!