Welk type man hebben jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door muuske64, 26 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welk typre man heb jij?

1. Bazig

2. Dominant

3. Zorgzaam

4. Lief en geduldig

5. Kind- en diervriendelijk

6. Egoistisch

7. Meelevend

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Vraag het me gewoon af! ;) Puur interesse!

:idea: En nu niet weer een slotje he! ;)

Groetjes Marjo

2. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Die van mij is lief en gedulig, maar ook erg kind- en diervriendelijk, meelevend, ja, ook wel maar dan wel op zijn manier ! :)

3. munt

munt Actief lid

11 dec 2005
    290
    0
    0
    friesland
    och tis echt zo'n poppie
    hij lief meelevend gewoon alles wat goed en lief is :D
    soms wat te lief :cry:

4. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    :idea: Wat fijn voor julie meiden! Gun het ons allemaal! ;)

5. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    ik heb er 4 gekozen

zorgzaam

lief en geduldig

kind en diervriendelijk

meelevend

het is gewoon een schatje

6. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    De mijne is ook lief en geduldig, maar idd ook zorgzaam, meelevend en kind- en diervriendelijk.
    Ik vind hem echt geweldig!
    En ik vind hem ook mooi en aantrekkelijk. :)

7. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Mijn man is mijn beste vriend, mijn minaar en ontzettend lief ! hij zal altijd het beste met me voor hebben en is erg zorgzaam. We hebben nog geen kindjes maar het wordt echt een super papa !

8. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Mijn partner is heel zorgzaam en doet echt (naast z'n job) nog heel veel in het huis. Als ik iets vraag doet hij het vrijwel meteen.
    Daarnaast is hij gek van kinderen en van onze hond (dieren)
    Hij is wel een beetje een dominant type in de zin van dat het graag moet op zijn manier, maar ach dat hoort wel bij hem!
    Het is een beetje het type ruwe bolster, blanke pit! (grote boom van een vent). Wel een echte vent helemaal geen softie...en hij wijkt dan ook voor niemand.

Mirre

9. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    mijn ventje is lief,zorgzaam,kind en dier vriendelijk,en zoveel meer!

Toen ik net een relatie met hem kreeg voelde dat gewoon als thuiskomen!(en nu nog steeds hoor)

liefs

10. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    haha dat kan ik niet invullen hoor.

Mijn man is : lekker, huishouden doen we allebei niet, dat laten we doen, maar hij kookt meestal door de week omdat ik een zwaardere baan heb. uiteraard is hij lief en niet dominant en sportief maar hij heeft vooral heel veel humor en die stond er niet bij :)

11. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Mijn man is heel zorgzaam, lief en geduldig en ook ontzettend humoristisch. Hij heeft alles wat ik in een man zoek :). Hij is geweldig.

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Die van mij is gewoon geweldig hihi!

Maar ja ik denk dat iedereen dat van zijn mannetje vind, anders ben je niet samen lijkt mij zo!
    Maar mijn mannetje is vooral ontzettend lief, zorgzaam, en staat altijd voor me klaar! Ik hoef maar iets te vragen en hij doet of regelt het voor me! Hij is voor mij gewoon helemaal perfect... denken ook vaak precies hetzelfde en wat we heel vaak hebben is dat we allebei op hetzelfde moment hetzelfde zeggen of denken! Soms wel beangstigend hihi!

Gr. Miranda

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    lief, meelevend, behulpzaam, respectvol, gek op kinderen, heel lief voor zijn en mijn ouders en familie, staat altijd voor iedereen klaar (is soms iets minder leuk voor mij) maar hij kan ook heel koppig zijn.

14. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Ik heb een dominant mannetje, maar wel een hele lieve hoor, zie het maar als slechte eigenschap....

Veel liefs Marieke

15. Niet meer actief

die van mij is eigenlijk lief en zorgzaam en geduldig maar ook IJDEL en dat stond er niet tussen :D

16. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ook de mijne is lief, geduldig, behulpzaam, en staat ook altijd voor mij en andere klaar. Ik vind hem natuurlijk ook knap enzo.

Hij heeft wat te verduren gehad hoor met me, maar is al die tijd kalm gebleven. Ben zo trots op hem.

17. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Mijn mannetje is: lief, meelevend, zorgzaam, mijn aller beste vriend en mijn soulmate...... mijn toppertje!

Zou niet zonder dat lieve en lekere mannetje kunnen :D

18. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik heb voor lief en geduldig gekozen, maar hij is ook zorgzaam, kind en diervriendelijk, meelevend en mijn alles!

19. MarieLize

MarieLize Actief lid

16 jul 2006
    431
    0
    0
    Ik vind mijn vriend echt super...heel lief en ontzettend geduldig, meelevend en kind en diervriendelijk (weliswaar met de nodige -onschuldige- sadistische trekjes maar da's een vorm van humor die we delen). :evil:

Hij is hooguit iets te laidback...maar dat compenseert weer mooi want ik ben vaak een te grote hittepetit. :)

20. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Die van mij is ruwe bolster blanke pit, een superstoere vent om te zien met een hart van goud, doet alles voor me, is superlief, meelevend, humoristisch... tja, voor mij de ideale vent! :D

Deel Deze Pagina