@ assepoester: inderdaad, scheelt heel veel gedoe! @Freewilly: ik zie niets in jouw berichtje staan dat woede of onenigheid in me opwekt, dus daar hoef je je totaal iet druk om te maken... Verder wil ik even zeggen dat ik je berichtje op prijs stel, en ik het met je eens ben. En ik jouw mening watbetreft seks voor het huwelijk begrijp, en dat heel erg goed van je vind. Helaas delen tom en zn ouders niet jouw mening wat betreft verantwoordelijkheid... Het is in principe zo: Het is MIJN schuld, ik ben een achterlijke idioot die die een domme keuze maakt (GEEN abortus), en daar staat Tom helemaal los van. Ik hoorde van Tom dat zijn ouders vonden dat alles mijn schuld was, en niet eens een beetje boos of teleurgesteld op tom waren...dat verbaasde me, want je heb er toch echt twee nodig om een kindje te krijgen, want ik kan toch echt mezelf niet bevruchten, en ik ben ook niet zwanger van de aardappel die ik de dag ervoor had gegeten... Maar voor hen lijkt dat wel zo te zijn, want het is TOm zn schuld iig niet...
Goddess Tear, ik heb het nog even nagevraagd. MEP draait alleen in Haaglanden, maar is landelijk ingericht. je kunt heel veel info vinden als je op internet zoekt naar Multi Etnische Politie. Ik weet niet uit welk land je vader komt, maar er schijnen verschillende soorten eerwraak te zijn, het ligt er maar aan welke roots er aan ten grondslag liggen. MEP kan je alles vertellen en ze kunnen ook allerlei dingen voor je regelen.. Heel veel succes meid, en als ik wat voor je kan doen laat het me even in een pb'tje weten.. ik volg je op de voet! Aoife
he meis, moet even zeggen dat ik je een sterke vrouw vind hoor je weet alles goed te verwoorden en je humor is je kracht indien je de juiste keus maakt en niet iedereen je tegen gaat zitten komt het vast allemaal goed met je. grote bewondering van af hier liefs Lydia
Dankje @ Aoife: Heel erg bedankt voor je hulp! Ik ga nog even uitzoeken hoe en wat, maar het komt allemaal wel goed hoop ik... BEDANKT!
Ok, ik heb morgen een afspraak bij het fiom! En mn moeder heeft met de politie gebeld, de wijk agente kon er weinig mee, maar het wordt nu helemaal doorgespit op het bureau wat er gedaan kan worden, en ze zijn nu bezig met mijn vader screenen om te kijken wat er zou kunnen gebeuren... Moest ik even kwijt, dit is weer even een positieve doorbraak..
Ow wat super! Die wijk agent heeft ons terug gebeld: - Er staat een melding op ons adres= als wij de politie bellen zijn ze er binnen een minuut. -in geval van bedreiging moet ik onderduiken. - Gaven de tip om het mn vader telefonisch te vertellen, voor mijn en mn moeder dr veiligheid. -meteen nadat mn moeder heeft gebeld met mn vader gaat de wijkagent een afspraak met mn vader maken- gaat hem vertellen dat zowel hij als mn moeder en ik in de gaten worden gehouden. En dat hij zich dus gedeisd moet houden, maar dan op een vriendelijke manier... etc. Echt fijn dat ze ons zo serieus namen (vooral nadat ze mn vader gescreend hadden op incidenten uit het verleden, en dat die agent mijn vader wel kent, en niet als de vriendelike aardige man). En we worden dus volop beschremd, voor zover ze dat natuurlijk kunnen... Voel me al een stuk beter, maar nog niet 100% veilig, maar dat is gezond als het gaat om zo'n man als mn vader...
Jeetje heftig hoor dat je dit allemaal mee moet maken. Ik wens je heel veel sterkte en ben blij dat er hulp voor je is , angst is namelijk een werkelijke nachtmerrie. liefs Jet
En nu hoop ik voor je dat je ook wat rust krijg in de situatie, zodat je straks in alle rust en veiligheid je kindje op de wereld kan zetten. Al enig idee hoe en waar je straks gaat wonen dan?
Nee nog niet, wordt waarschijnlijk een opvang huis...Maar die zitten allemaal aan de andere kant van het land... Ben vandaag bij Fiom geweest, en weet dus dat ze me in A'dam niet "aan zullen nemen"... Die nemen alleen meisjes uit Amsterdam aan....