Mijn ex is een !*&#^&! !

Discussie in 'De lounge' gestart door goddess tear, 29 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    :| Vreemd hoor...
    maar, wat ben je hartstikke goed bezig met dit alles, meid! Spreekwoordelijk petje af!

2. Ja vreemd he?

Dankjewel Freewilly!

3. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Hoe gaat het nu met alles? Weet je vader het al? Hopelijk gaat alles goed met je.

4. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    meis kan alleen maar zeggen wees trots op jezelf je bent hartstikke jong nog maar doet het allemaal wel zelf voor jouw en je kindje.
    hoop dat het goed id gegaan tijdens het vertellen tegen je vader ben erg benieuwd blijf je volgen en meid petje af voor je heb echt bewondering voor je.

liefs mopsje

5. Mijn vader weet het nog steeds niet...of die agent is niet te bereiken, of dit of dat.....
    Dus het moet nog even op zich laten w88...

Misschien morgen....
    Het kan maar beter zo snel mogelijk, want ik sloop mezelf nu echt...

6. Terese

Terese Fanatiek lid

Die stress is ook niet goed voor je kleine....

7. Nee idd... Stress is net zo slecht als roken (is bewezen!)...

Het goede nieuws is: Met een beetje geluk zit ik over twee maanden in een opvanghuis (zeg even voor mijn eigen veiligheid niet waar precies, je weet maar nooit met het internet) waar ik gewoon mijn eigen flatje heb. Is een nieuw project voor jonge moeders, en ik mag er waarschijnlijk als eerste aan mee doen! :D

En ik kreeg allemaal complimentjes etc van mijn begeleidster bij het fiom.
    Zij vond mij erg wijs, verantwoordelijk en verstandig, zeker voor mijn leeftijd.
    En als iemand dit kan, dan ben jij dat wel! Sprak ze me later nog toe.

Afgezien van alle pech die ik vandaag had (had weer zo'n typische pech dag) was dit dus wel helemaal geslaagd.
    Eindelijk zit weer eens iets mee...

Ow en de beeb heeft me in de trein compleet bont en blauw getrapt:D
    Weet nu niet of hij/zij nu juist van treinen houdt of juist absoluut niet...

8. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Wat ontzettend fijn joh een flatje ....hou je het nu nog 2 maanden stil voor je vader?....

Ze moeten daar wel internet hebben hoor want je moet ons natuurlijk wel op de hoogte blijven houden ;) (als dat kan natuurlijk) veiligheid voor alles.

Liefs Lydia

9. Haha, ik zal jullie zeker op de hoogte houden als dat kan...

Anders kan ik wel eens in de zoveel tijd naar een internet cafe gaan ofzo...

10. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Goed zo. :D ... voel je je verder goed qua zwangerschap enzo ..alweer 16 weken zie ik het gaat snel he...

11. Ja het gaat echt snel, maar ik wou dat het nog sneller ging:D.

Qua misselijkheid valt alles nu wel weer mee, nu zijn het meer de dingen zoals lopen slapen en zitten die niet zo goed gaan... Doet echt behoorlijk pijn, als dit mn hele zwangerscha zo blijft ga ik ergens een rolstoel stelen :D.

En ik kijk nu al heel erg uit naar mijn bezoek aan de vk en de termijn echo. Ik probeer mn beste vriend mee te lokken naar beide afspraken, maar hij weet geloof ik niet zo goed wat hij er mee moet:D.

Ik had hem verteld over het mogelijke risico wat betreft mn vader, en dat dat misschien wel de laatse keer was dat ik hem zag..nogal emotioneel dus...
    Toen we allebei gekalmeerd waren, lagen/hingen met zn tween op zn bed.
    Toen zei hij ineens: Wow, je begint al een aardig buikje te krijgen.
    En vlak nadat ik hem dus had uitgelegd dat er een kans is dat ik vermoord word zei hij: Maar ik wil op zn minst jouw kindje *(naam van mjn beste vriend)* horen zeggen...

Ik vond dat zo lief...dat hij dat zij... Als ik het had gekunt had ik hem in de lucht gegooid, een dikke kus op zn voorhoofd gegeven en helemaal doodgeknuffeld...

Gelukkig bestaan mensen zoals hij ook nog...

....Ik moet toch echt binnenkort zwangerschapskleding gaan kopen.... Kijken of ik mijn beste vriend en zijn zusje mee kan krijgen :D

12. Best vreemd om je te bedenken dat ik vroeger beroeps pessimist was... Ik vind mezelf nu ineens sinds ik zwanger ben toch wel optimistisch!

13. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Wat een lieverd zeg...aan zo'n vent heb je tenminste wat he.....(broeit er wat?) ;) of hoop ik op een romantisch einde..mmm [-o<

14. Nee, er broeit niks...

Hoewel ik toch wel hoop op een romantisch einde:D.

15. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    nou meis je hebt er een goeie vriend aan zo te horen wees er maar zuinig op want die zijn meestal ver te zoeken.
    en het is zeker goed nieuws van de opvang kan je eindelijk tot rust komen
    vind je een erg sterke meid echt top.

Dikke knuff van mij
    liefs mopsje

16. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Tuurlijk jij komt je kanjer absoluut nog wel tegen...alles op zn tijd x

17. Ik hoop het wel ja....

18. Ok, uhm...

Mijn vader weet het nu...
    Weet niet wat er nu gaat gebeuren...
    Zit nu opgesloten in huis, mag niet naar buiten, mag niet meer voor ramen staan, deur opendoen, telefoon opnemen, niets...

Ik hoop dat dit snel over is.

Groetjes.

19. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Hoop het ook voor je...positief blijven he en denk aan de toekomst en aan alle mooie dingen die je nog gaat mee maken komt vast goed....(maar wees wel voorzichtig he)

liefs Lydia

20. Dankje!

Ja, ik moet nu heel voorzichtig zijn...

Voel me nu net een gevangene....
    Heel vreemd allemaal...
    Ik wens dit echt niemand toe...

Deel Deze Pagina