Mijn ex is een !*&#^&! !

Discussie in 'De lounge' gestart door goddess tear, 29 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    heeft je moeder het verteld? hoe reageerde je vader.

2. Ja mijn moeder heeft het verteld, het telefon gesprek ging opzich wel goed, geen dreigementen ofzo...
    Maar vandaag had de politie een gesprek met hem, en toen was hij behoorlijk door het lint gegaan...

Meer dan dat weet ik niet...

3. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    ga je nu die 2 maanden nog thuis blijven tot dat je in je flat kan....of ga je tot die tijd ergens anders wonen...nog 2 maanden met de deur op slot lijkt me ook niks...

4. Ik weet het echt niet... Wat ik nu ga doen bedoel ik...
    Ik moet alles nog even rustig bekijken...

5. Cleo

Cleo Actief lid

1 nov 2005
    471
    0
    0
    goddess tear,

ik heb niet je hele verhaal gelezen, maar wat heb jij een kracht! Knap hoe je met dit alles omgaat!

heel veel sterkte met alles!
    liefs,
    Cleo

6. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Mag je wel internetten dan?

7. Dankje Cleo!

@lientje: Ik zit gewoon thuis opgesloten eigenlijk, en achter de pc kan niemand me zien, dus loop ik ook geen gevaar, en mijn vader kan hier ook geen contact met mij opnemen, dus dat is geen enkel rpobleem...

Soms, dan besef je hoe blij je bent met kleine dingen, zoals de mogelijkheid om buiten de rotboodschappen te doen, of een telefoontje plegen, of gewoon achter je pc zitten en naar zwangerschapspagina te gaan...

Het ergste vind ik nog wel dat ik mijn vrienden nu niet meer kan zien, ik zag ze zoeizo al niet zo heel vaak, maar nu is het nog moeilijker omdat het gewoon niet mag...

Ik hoop maar dat ze me vaak gaan mailen ofzo, dat zou wel fijn zijn...maarja, je weet maar nooit...

Heel veel groetjes,
    een gevangen mij

8. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Is het wel goed om hiermee door te gaan? Ik heb je verhaal niet helemaal van het begin gevolgd, maar als ik het goed begrijp is het toch wel gevaarlijk voor je met zo'n vader. Kun je niet naar een vrouwenopvanghuis of iets dergelijks?

9. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Misschien via het fiom?

10. I zal wel even kijken wat mijn mogelijkheden zijn....

11. Terese

Terese Fanatiek lid

Tjee.... vervelend allemaal.

Zit je nu bij je ouders thuis of op een ander adres?

12. sim

sim Niet meer actief

jemig zeg, wat een rotsituatie! ik wens je heel veel kracht en sterkte toe, hoop dat dit alles goed afloopt. ongelovelijk dat dit nog kan in nederland. :(

13. Dankjewel....

Mijn ouders zijn gescheiden, ik zit bij mn moeder thuis.

14. EsraMaria

EsraMaria Actief lid

4 okt 2006
    125
    0
    0
    Laatste jaar nederlands recht, strafprocesrecht
    Gerwen
    Hey meis,
    heb net +/- 45 minuten lang alle pagina's ongeveer door gelezen en vind het echt hartstikke knap hoe je het doet!
    Weet zeker dat het allemaal goed komt en je straks een prachtige baby krijgt waar je heel gelukkig mee wordt.
    Ook al ziet het er nu nog heel donker uit allemaal, het komt goed.
    Over een tijdje zul je trots kunnen terug kijken op hoe jij je door deze tijd heen geslagen hebt.

Heel veel succes,
    en liefs.

15. Dankje Esra:D

Ik hoop echt dat alles goedkomt, daar richt ik me wel op... Maarja, ik ben een geboren pechvogel dus... Ik weet het niet...

16. EsraMaria

EsraMaria Actief lid

4 okt 2006
    125
    0
    0
    Gerwen
    Ook pechvogeltjes hebben recht op geluk dus dat komt wel goed..
    Weet je ondertussen al meer van je vader?

Liefs Esra

17. Hahaha, dankje!

Nee, ik weet verder nog niets... Is opzich wel een goed teken...
    Ik heb nog geen kogel door mn ruit...dus het gaat allemaal wel goed...

18. EsraMaria

EsraMaria Actief lid

4 okt 2006
    125
    0
    0
    Gerwen
    Gelukkig maar..
    Sterkte meis.. (K)

19. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Hoi Samira,

Heb net het hele verhaal gelezen en wat Tom betreft, laat gaan, laat gaan. Ik doe het ook alleen. Financieel heb ik het ook niet breed. Geloof me, zo'n kerel kun je beter laten gaan. Op mp, kun je goedkoop aan een leuk kamertje komen. Je hebt 2 mensen nodig om een baby te verwekken. Niet alleen de lusten, maar ook de lasten. De vader van mijn meisje wilde niets meer met me te maken hebben. Ik heb gezegd, ok, dan nu niet, dan NOOIT niet.

Wat je vader betreft. Hoop voor je dat alles met een sisser afloopt en dat je gauw je leventje weer op kunt pakken. En je weer naar buiten kunt enzo.

Voor de rest wil ik je veel sterkte wensen en als je iets wilt weten, je mag me altijd pb'en.

20. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Jeetje heel veel sterkte met alles, gelukkig gaat het met de kleine allemaal wel goed.
    Hoop voor jou dat straks alles goed komt en dat je straks lekker van je kleintje kan gaan genieten.

Groetjes van Jesie

Deel Deze Pagina