Mijn ex is een !*&#^&! !

Discussie in 'De lounge' gestart door goddess tear, 29 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Lieve Samira,

Heb net alles in 1 zucht doorgelezen... pffff ik had een tijd geleden "kennis" met je gemaakt bij de mei-mama's en toevallig liet ik daar gisteren vallen dat ik je al zolang niet gezien had daar en of het allemaal wel goed ging .... toen vertelde iemand dus dat jij hier je verhaal had staan... en ben ik gaan kijken.
    Wat een kl*** situatie zeg! Maar echt petje af hoe jij hiermee omgaat, onzettend krachtig, optimistisch en sterk.
    Ik hoop dat alles goed gaat verlopen, dat je vader je met rust laat, dat die Tom eens de consequenties van zijn daden gaat inzien en ernaar gaat handelen, dat je een super onderkomen gaat krijgen ennehh natuurlijk op het romantische einde........ :) want dat verdien je absoluut. Meid ik geef je een grote pluim voor alles wat je de laatste tijd heb doorstaan, gedaan en gehandeld hebt en dat op jouw leeftijd! PF knap hoor!

Verder is het wel helemaal geweldig voor je dat je de kleine al voelt! Dat lijkt me zo speciaal en bijzonder..... (hier nog niets gevoeld)

Heel veel sterkte, helemaal de komende tijd dat je "opgesloten" zit... gelukkig ben je niet alleen en is er een klein wondertje heel dichtbij je, geniet daar in ieder geval lekker van!

2. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Ook ik heb enorm veel respect voor je!
    Heb je hele verhaal gelezen van het begin tot het eind, wat verschrikkelijk veel tegenslagen krijg jij te verwerken zeg..Vooral nu dat gebeuren met je vader..Ik kan me dat niet voorstellen, je bent verdorie zijn kind!..Maar goed, aan zowel je vader als aan Tom te zien is dat niet voor iedereen blijkbaar zó bijzonder "je kind"

Ik vind het enorm dapper hoe je je overal doorheen slaat, zo knap..en dat indetrdaad allemaal al op je 17e. Blijf jezelf geen verwijten maken dat je niet eerder hebt ingezien wat voor jongen Tom is, dat is niet jouw schuld.

Ik wens je heeeel veel kracht en moed en geluk toe en ik hoop dat je zo sterk kunt blijven als dat je nu bent voor je kleintje.

Liefs Niva

3. Ohhh.... jullie zijn allemaal zo lief :cry:... Wordt er een beetje emo van...
    Het gaat nu wel aardig met me, howel ik redelijk opzie tegen het gesprek dat ik vrijdag ga hebben met mijn vader en de politie...
    In iedergeval zit de wijkagent erbij en kan mij dan niets gebeuren.
    En ik voel de baby echt heel vaak (ook een keer enorm van iets geschrokken, de baby blijkbaar ook, want die gaf me een keiharde schop...)

Ik vermaak me nu met de babykleertjes die ik van zolder heb gehaald (onwijs schattig), in een deel daarvan heb ik vroeger ook gelopen, heel grappig...
    2 gigantische dozen (van die grote verhuisdozen) en een hele vuilnis zak vol met baby kleertjes...
    Dat is op zich wel leuk...
    Verder zit ik natuurlijk ook heel veel op internet, en ondertussen probeer ik zoveel mogelijk te regelen voor mij en de beeb.
    Dus vervelen zit er eigenlijk niet bij...

Heel erg bedankt voor jullie steun en lieve woorden, het betekent meer voor me dan jullie kunnen bedenken!

Heel veel liefs,
    Samira

4. simalex

simalex Bekend lid

Hey goddess,

Wat een verwarrend verhaal. Je treft het niet met het leven. We misten je al bij de meimammies, tot iemand zei dat je hier je verhaal had gedaan.

Ik hoop dat alles snel weer veilig voor je wordt. En dat je kunt blijven genieten van je kleintje. Misschien kom je weer gezellig bij ons posten?

Groetjes Simone

5. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Hoi Samira,

Ik ben ook zeker 40 min bezig geweest met je verhaal te lezen, ik misste je al bij mei mamma's.
    Ik heb veel bewondering voor je en ik hoop dat alles goed komt!
    Ik zal voor je duimen en probeer maar lekker veel van je beebje te genieten :)

6. marisenmaurice

marisenmaurice Actief lid

22 jul 2006
    489
    1
    0
    intrieurverzorgster
    heerlen
    ik wil je alvast heel veel kracht en sterkte wensen,
    voor aanstaande vrijdag.
    heb ook heel veel respect voor je
    liefs mariska

7. Terese

Terese Fanatiek lid

Meis, ik ben ervan overtuigd dat dit allemaal goed gaat komen! Houd moed! :D

8. Heeeel erg bedankt allemaal, ik stel het heel erg op prijs.

Natuurlijk kom ik weer gezellig meeposten!

9. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Lieve Goddess tear,

Ik heb zo juist je hele verhaal gelezen en jeetje wat heb ik respect voor jou! Dat je voor je kindje kiest en er zo goed mee om gaat voor zo ver dat kan!

Ga zo door!

Je gaat het zeker redden en dan gaan we hier op het forum allemaal jou kindje bewonderen.

en geniet lekker van je zwangerschap!( voor zo ver het kan natuurlijk)

liefs Tan

10. Niet meer actief

Hee meisje,

hou je taai he? voor a.s. vrijdag

ik denk aan je

Aoife

11. Bedankt...ik red me wel hoor vrijdag...

En ik rpobeer zoveel mogelijk van mijn zwangerschap te genieten.

Groetjes!

12. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Sterkte morgen, zal aan je denken :knuffel:

13. Najet

Najet Actief lid

21 dec 2005
    363
    1
    0
    Den Haag
    Hee Samira,

Wat rot voor je meid. Ik leef met je mee!

Liefs Najet

14. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Sterkte vandaag!

15. Bedankt...begin al een beetje de kriebels te krijgen...moet nog tot 7 uur wachten....

16. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Heel veel sterkte straks om 19.00 uur met gesprek.
    Maak je niet te druk.

Mirre

17. Miszmii

Miszmii Actief lid

18 aug 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    Heey goddess tear,

Ikzelf ben 15, en ik heb mijn ex laten "zitten". Ik hield niet meer van hem. Ik heb niet je hele topic doorgelezen was een beetje veel :p. Maar wilt jou ex de zorg voor het kindje op zich nemen of helemaal niks meer mee te maken hebben? Ik weet dat je met geld moeilijk kunt komen te zitten maar jij kunt naar de rechter stappen om af te dwingen dat hij allimentatie betaalt(als jij dit wilt natuurlijk). Ik wens je veel succes met je zwangerschap en meid geniet gewoon van, het is en blijft een wondertje wat in je buik zit of het nou een ongeplande zwangerschap is of niet!

Groetjes Lisette

18. Bedankt!

Mijn ex wil er niets mee te maken hebben, ik ga het waarschijnlijk wel aanvechten (de allimentatie).
    En ja, het is echt een wondertje.

Ben jij 15? Was het een ongelukje of gepland? Lijkt me lastig om op die leeftijd zwanger te zijn, want dan heb je geen voogdij over je kind...

Ik wens je idd geval heel veel sterkte!

19. Miszmii

Miszmii Actief lid

18 aug 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    Naja "ongelukje" wil ik het niet noemen maar wel ongepland natuurlijk. Ga niet kiezen voor een kindje op dezse leeftijd. Het is inderdaad best moeilijk vooral nu ik nog zwanger ben alles regelen enzo. Mijn moeder krijgt de voogdij over mijn kindje... En ik ga mijn meerderjarigheidsverklaring aanvragen en dan mag ik hem. Als jij 17 bent als jij bevalt mag ook jij de voogdij over je kindje niet. Maar ik denk dat je dan 18 bent? Sowiezo is een kind opvoeden moeilijker als tienermoeder(zowel iemand van 15/16 als iemand van 18).

20. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    huh?
    Je mag de voogdij niet over je eigen kind?
    Wat houdt dit in?
    En wat een onzin zeg!

Deel Deze Pagina