Dankjewel! even een update: -heel veel gedoe met jeugdzorg --->zij moeten mij een indicatie geven, zodat ik mee kan doen aan het jonge moeders woon project---> doen ze heel moeilijk over, want ze vinden wel dat ik gewoon thuis kan blijven wonen ---> nee dat kan dus niet anders ga ik niet moeilijk doen om ergens anders te wonen...grr.... Ze zijn onaardig bij jeugdzorg, behandelen je als vuil, en zijn niet bereid je te helpen..SOrry voor mijn taal gebruik, maar wat een klote organisatie! Ze heten jeugdZORG! Maar verder dan de naam komt het niet. Na heel veel zeuren en 600 keer bellen en gedoe, heb ik eindelijk de eer gekregen een afspraak te maken, en dat wordt ook nog feest, want naar aanleiding van dat gesprek wordt er bepaald of ze mij een indicatie geven (is gewoon een samenvattinkje van wie ik ben en hoe de situatie i nelkaar zit, zo moeilijk en veel werk is dat ook weer niet!). Zoals mijn begeleider van het Fiom had geroepen: Wat is jullie probleem? Goed, ik baal dus behoorlijk van jeugdzorg, echt geen aanrader, hetzelfde geld voor maatschappelijk werk; een MAAND nadat ik dringend contact had opgenomen werd ik terug gebeld met de mededeling dat "Joepie-Jee" Ik nu aan de beurt was. Ik heb toen vriendelijk gezegd dat dat nu niet meer hoefde, omdat ik al door een andere organisatie geholpen werd, en de man aan de telefoon was toen zwaar beledigd en wense me toen heel hartelijk *kuchNOTkuch* succes met mijn probleem... En dat zijn dan de instanties die je zouden moeten helpen... Goed geregeld... Het goede nieuws is dat ik komende week even lekker wat geld ga verdienen (project tellen in de trein), namelijk 70 euro per dag, dus dat is wel heel lekker (veeeel beter dan thuis zitten). Maar het leukste nieuws voor mij: Ik ging vandaag naar het Fiom; gesprek gehad over dat gedoe met jeugdzorg, toen gingen we over op financieen en toen kwamen we terecht op de uitzet. Ineens riep mijn begeleider uit: Oh, er schiet me ineens iets te binnen. Ze kon zich vaag iets herinneren, dat er in de kelder nog wat spullen konden die gedoneerd waren. DUs wij de kelder ingedoken: ->kisten vol met babykleertjes, hydrofiel luiers, handoeken, navelbandjes,zoogkompressen, dekentjes, lakens, flesjes, speentjes (voor de flesjes) een vrijwel compleet kraampakket, speelgoed voor baby's, draagzak, drager (babybjorn!), flessenkoker, flessen borsteltje, trappelzakken, regenkleding, super dure super-deluxe buggy (3 wiel) een prachtige dure super-deluxe due kinderwagen/wandelwagen, en nog meer! En ik mag het allemaal hebben, gewoon helemaal gratis. Echt super! Dit alles gaat mij tussen de 1000 en de 1500 besparen. Ben hier zo onwijs blij mee, het zijn echt prachtige en vrijwel nieuwe spullen, nog helemaal gaaf (op hier en daar een vlekje na). Echt helemaal te gek, ik mag dit gewoon allemaal meenemen. Als ik hier niet van ontzettend veel geluk mag spreken weet ik het ook niet meer, ben helemaal overdonderd en helemaal happy. Heb al wat spulletjes mee naar huis genomen, maar ik ga binnenkort samen met mijn opa alles ophalen Zo, mijn dag is weer goed!
Ik ben nu even zo blij dat ik wel kan huilen . Ik krijg nu prachtige spullen, en met een beetje geluk wordt ik ook nog toegelaten tot het woonproject, dan kan ik daar 6 maanden met mijn kleintje wonen (en drie maanden voor de bevalling, dat is dus al over 1,5 maand). Groetjes! Goddess tear
wauw meis jij hebt dus ook al zoveel mazzel ik had via marktplaats iets gevonden 100 euro en dan heb ik een complete prachtige babykamer en een eetstoel een hoop kleding voor de baby voor jongens en meisjes hus ik kan vooruit echt super goedkoop kost me nog helemaal niks ook want heb het van mijn schoonmama gekregen zo zie je maar soms zit alles tegen maar je hebt van die dagen dan zit alles gewoon mee hihihihi
Wow, super Woepie, lekker dat jij ook even een mazzeltje heb watbetreft de uitzet. Ik werd daar vandaag acuut vrolijk van
nou anders ik wel ik zit nog te stralen kan haast niet geloven hoeveel geluk we hebben gewoon hihihihi
Wauw Goddess tear wat een mooi cadeau! Dat scheelt je handenvol geld! Mooi zo'n goed berichtje, dat zal je wel goed doen!
Je verdiend het meis op die spullen te krijgen. En als je iets nog niet voor mekaar hebt kun je altijd nog op marktplaats kijken, daar is het allemaal ook niet superduur. Ik wil zelf ook wel even rondkijken enzo of er nog mensen zijn die wat kwijtwillen, en zal het wel doorgeven als ik wat voor je heb als je daar belang bij hebt natuurlijk.
Heel erg bedankt allemaal! Ben er nog steeds helemaal happy van Hihihi! Ik ga dit weekend samen met mn moeder de zolder opruimen, zodat ik genoeg ruimte heb voor alle baby spulletjes... En met de hoop nog wat "vermiste" babyspulletjes tegen te komen. Ik kan niet wachten tot ik de spullen op kan halen! Heel fijn weekend allemaal!
Tof! Leuk idd, dat op te halen en een plekje te geven. Veel plezier ermee! En veel succes met je echo en met binnenkomen in het woonproject.
Bedankt! Hihihi. Ja, ik hoop echt dat het woonproject gat lukken, aners heb ik een heel groot ptobleem
hee meis ik gun je alle leuke dingen die je gekregen hebt echt van harte! ik hoop met heel mijn hartje dat je ook gauw een eigen stekkie hebt! ik vind je een kanjer ( ik heb alles al eens gelezen maar eigenlijk nog nooit gereageerd.) knuffie triez
Pfff, hehe....ik ebn geloof ik een uur bezig geweest om al die 23 pagina's eens door te worstelen. was ik al een tijd van plan, maar kwam er niet van. Maarre...da's niet niks, die situatie waar je in zit. Ik vroeg me af hoe de situatie nu met je vriend en vader is. Verder vind ik je echt heel wijs, verstandig en positief overkomen. Je lijkt me echt een topmens! Ik blijf je vanaf nu denk ik wel volgen en hoop dat alles goed voor je zal komen, meis.