Mijn ex is een !*&#^&! !

Discussie in 'De lounge' gestart door goddess tear, 29 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dankjewel!

Mijn exvriend zie ik nooit meer, sat is denk ik wel beter, maar ik vind het niet leuk, het is heel stom maar ik mis hem echt...Regelmatig wordt ik er gewoon zo beroerd van dat ik niet kan slapen omdat ik teveel aan hem denk, terwijl ik ook weet dat hij ook zijn minder leuke kanten heeft.

Mijn vader heeft nu besloten dat hij de afgelopen jaren in wil gaan halen, dat heb ik al een paar keer eerder meegemaakt, en eindigde dan in een hoopje ellende omdat hij weer...nouja...zichzelf was.
    Dus daar trap ik deze keer echt niet meer in.

Nouja, dat was het wel zo'n beetje:D

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Heb niet alle 23 pagina´s gelezen, maar wens je wel sterkte toe en ik denk dat dat wel goed zit, zo jong en toch al zo sterk en geniet van het leven in je.. en ik wens je vanaf nu alleen maar goeds en veel geluk toe.. ;)

3. Dankjewel,
    ik wens jou ook het beste toe hoor!

4. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Hoi.

Ik heb even je verhaal door gelezen, nou ja even? :p :D

als eerste wil ik zeggen dat je een hele sterke meissie bent,
    en dat alles wat jij nu meemaakt wel genoeg is voor 10 levens,

maar ik had ook nog even een vraagje. Je zei in het het begin dat je de PABO deed, en ik snap dat je daarmee gestopt bent eerst,
    maar is het geen mogelijkheid dat je weer naar school kan gaan?

Ik bedoel als je 18 bent en je studeert dan heb je recht op studiefinanciering en omdat je dan een kind krijgt dan heb je ook recht op
    een extra toelage. en op veel scholen is een kinderdagverblijf. Dan kun je gewoon in de pauzes enz naar je pukkie toegaan en als er wat is ben je dichtbij.
    Verder kun je er dan een beetje bijverdienen 's avonds en in het weekend ofzow.

een vriendin van me is ook een tienermoeder (18) en kan zich zo prima redden, okay het is geen topluxe. maar ze haalt haar diploma zo en heeft later meer kansen,

Ik weet niet of het wat is, en of het kan in jouw situatie.

Groetjes en echt zoveel sterkte

Marieke.

5. Ja dat klopt.

Ik weet nog niet wat ik ga doen, OF ik wel ga studeren, en wat.
    Mijn voorkeur ligt nu bij verloskunde (wilde ik eigenlijk al sinds mijn 8e, maar dat werd uit mijn hoofd gepraat). Maar dat is erg moeilijk (moet eerst scheikunde doen, want dat zat niet in mijn profiel, de opleiding kost heel veel geld, je moet ingeloot worden, er zijn maar 4 scholen, en je kunt niet kiezen naar welke school je wil, dus met een beetje pech kom ik dan in Groningen terecht).

In iedergeval heel erg bedankt vor de informatie, en ik zal er nog eens over na denken.

6. Miszmii

Miszmii Actief lid

18 aug 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    @Mariekje, ikzelf word ook tienermoeder maar ik vind het dus geen oplossing om 's avonds en het weekend te gaan werken, dan ben je altijd maar weg van je kindje en moet je altijd maar oppas hebben.

7. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0

Nee daar heb je gelijk aan het was maar een ideetje.
    En ik bedoel ook zeker niet elke dag werken. wil ook niet verzorging en school.

Mijn vriendin werkt alleen op een woensdag avond en een zondag.
    zo red ze zich prima. Dan komt haar moeder oppassen of de buuf let even op.
    Is ook nooit voor lang, woensdags van 7 tot 10
    en zondags van 2 tot 7.
    En soms een avondje of zaterdagje.
    En zoals ik zeg. Ze kan zich prima redden, ook zonder de bijbaan had het wel gekund,
    alleen zo heeft ze net iets meer te besteden en ze vind het ook wel lekker om even iets anders aan haar hoofd te hebben.
    Ieder een ander toch?

Ieder zijn eigen toch?

8. Ja precies, ik kijk nog wel even hoe of wat, maar het liefst ben ik natuurlijk de hele dag bij mn beeb.
    Aan de andere kant bouw ik wel een mooiere toekomst voor ons beiden op...

Het is iets wat ik gewoon pas echt kan beslissen als de kleine er is...

9. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Ja daarom, en gelukkig hoef je het nu ook niet álles te beslissen.
    Je hebt wel andere en serieuzere dingen aan je hoofd.

Maar het is het overwegen misschien wel waard.
    Ik bedoel je hebt een goed koppie, je bent slim, ander kon je ook niet het HBO op, en zeer volwassen en zeker voor jou leeftijd.

Ik bedoel ik ben 20 en mijn vriendinnen ook ongeveer allemaal en ik kan zeker stellen dat de meesten lang niet zo volwassen zijn als jij.

In ieder geval meissie ik wens je alle sterkte toe en alle geluk van de wereld.

Groetjes en liefs Marieke

10. *bloos* dankjewel.

En nogmaals bedankt voor de informatie. Het kan in ieder geval geen kwaad om er over na te denken:D

Ik wens jou ook alle sterkte en geluk van de wereld.

Groetjes!

11. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Hallo hoe is het nu met je? fijne dagen gehad?...

liefs Lydia

12. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Ja ik ben ook wel nieuwsgierig hoe het nu met je is...
    Ik hoop dat alles goed gaat.

13. Hoi,

Ja ik heb opzich wel leuke dagen gehad, leuke cadeautjes (heeeeeel belangrijk :)).

Maar ik zit nog steeds in spanning of ik nou wel of niet mee mag doen aan het project... Heb nogsteeds niets gehoord (ik heb nu zo'n bloedhekel aan jeugdzorg..), dus ik weet nog steeds niet of jeugdzorg mij die indicatie geeft of niet...:x

Met de beeb gaat het helemaal goed. Hij/zij trapt hard, veel en vaak, dus daar maak ik me geen zorgen over.

En over twee dagen heb ik de beroemde/beruchte 20 weken echo.

Het gaat allemaal wel zo z'n gangetje.

14. Niet meer actief

Goddess Tear,

blij om te horen dat het goed met je gaat.

Houden zo!

Aoife

15. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Leuk, die echo! Geniet ervan!

16. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    He Goddess Tear, leuk he om je baby zo te voelen! Dan heb je toch meer het idee dat je echt zwanger bent (had ik iig). Heel veel succes met het uitzoeken van je toekomst, of je weer gaat studeren enzo. Lijkt me toch een lastige keuze in jouw situatie, omdat je met straks ook een kindje hebt..... Maar jij gaat het zeker redden, je bent er sterk genoeg voor!

17. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Wat een lief buikje hoor....wil je met de 20 weken echo het geslacht van je kleine weten? of ga je voor de verassing...

Hopenlijk weet je snel meer over je huisje dan kan je tenminste aan je toekomst gaan werken.

Veel liefs Lydia

18. De toekomst maakt mij helemaal gek, ik weet echt niet wat ik wil...

Ik heb iig heel erg veel zin in die echo, en JAAAAAAAAAAA! Ik wil weten wat het is :D .
    Ik denk een jongetje...

Bedankt :D

19. Niet meer actief

veel plezier met de echo morgen ;)

20. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Spannend!