Laat maar, ik zie nu ineens dat dit al vanaf oktober speelt... excuus ... zal even ogen gaan uitwassen ....
Bedankt! Ben heel benieuwd... TOEN was ik 7 weken, Nu ben ik 20 (morgen 21) weken, . Dat is blijkbaar al een oud berichtje
Joh, ik zat nog helemaal op blz 2 en had helemaal niet in de gaten dat het in oktober speelde. Toen dacht ik dat ik misschien die banners zelf niet goed lees ofzo hihi, leuk om te lezen dat het de goeie kant met je opgaat.
Het was super! Alles was ontzettend dudelijk te zien (de echoscopiste was helemaal inder de indruk dat ze alles zo goed kon bestuderen). Alles was helemaal in orde, ruggenwervel klopte (was heel mooi om te zien), vol maagje, lekkerveel beweging te zien en het hartje was prachtige (was ook nog echt hartvormig). En, Ik krijg een jongetje! Ik noem hem nu mn kleine krokodil; tijdens de echo sperde hij zn mond heel wijd open en ging toen als een gek met zn hofd schudden, hij leek echt op en krokodiletje De echoscopiste ws helemaal weg van zijn neusje, dus heeft geprobeerd daar een foto van te maken. Ik heb deze foto nog niet in mn album gezet. Hij is ook niet zo heel duidelijk omdat de puk toen net bewoog. Inieder geval, het was echt super!
Wat leuk goddess tear! Bij mij waren ze ook heel verbaasd dat ze alles zo goed konden zien en hoe levendig het was. Bij mijn 13 weken echo zei die vrouw dat ze zelden zo'n mooie echo had gemaakt! Kan best aan de leeftijd liggen. Wie weet
Bedankt allemaal, ben echt super blij! @Miszmii: Dat zou kunnen, ik weet het niet. Ik weet in iedergeval wel dat je ook betere echo's hebt narmate je dunner bent, ikzelf ben heel dun namelijk. *Helemaal in de wolken over de kleine vent*
Jaaaaaaaaaaaaaaaaah! Helemaal happy met de kleine Adhd-er/nachtbraker/krokodil die in mn buik zit. Het belangrijkste is natuurlijk dat alles in orde is
Zo en na een goede 40 minuten zit ik op pagina 26! Een heel verhaal van zo'n 23 weken in die minuten. Godess Tear ik wens jou en de kleine knul veel suc6 voor de toekomst en ga volgen hoe het met jullie gaat. Ik hoop dat de rust straks terug keert voor je nu lijkt het een slechte film, maar over een paar jaar dan geef je jezelf schouderklopjes, want ik en ik denk vele anderen met mij vinden je ontzettend dapper. Ik zou het niet zomaar doen op mijn 17de, en zonder al te veel steun van mensen dichtbij word het je wel erg moeilijk gemaakt. Die alimentatie zou ik lekker laten voor wat ie is, als de vader eenmaal erkend is heeft hij rechten en niet alleen plichten, als je hem niet bij de opvoeding wilt betrekken trek dan nu je conclusies en erken hem niet als het kindje er eenmaal is. Geld maakt het leven handiger maar voor een kindje betekent het niet zo veel! Beter geen vader als een vader van lik me vestje! Heb je later ook geen ex die moeilijk kan gaan doen als jij een nieuwe relatie begint met een ander. Je bent immers nog jong en de kans op een nieuwe gezonde relatie is niet ondenkbaar, op iemand met zo'n groot hart word vanzelf iemand verliefd Dikke kus en veel suc6 met al de dingen die nog komen gaan.
Wauw, wat een verhaal. Goddess Tears, ik wil even tegen je zeggen dat ik je een verstandige, lieve meid vind. Ik heb respect voor hoe je de situatie aanpakt en voor je zelfreflectie. Volgens mij weet jij heel goed wie je zelf bent en waar je voor staat en wordt je een fijne mama! Blijf dichtbij jezelf en blijf kiezen voor jezelf (en je zoontje), dan komt het wel goed met je! Enne....vergeet niet te genieten van je zwangerschap, al snap ik dat het soms lastig is. Liefs, Maartje
Heel erg bedankt allebei! Echt lief wat jullie hebben geschreven. En met een aantal dingen hebben jullie volkomen gelijk! Ik ben nu twee weken niet thuis, heb even rust . Ik pas nu op het huis van mn grootouders, en het is de bedoeling dat ik hier al die tijd op mn luie reet ga zitten, want ik heb de afgelopen dagen te veel gedaan en heb ook constant harde buiken. Ook ben ik gister finaal door mn rug/bekken/heup gegaan toen ik een magnetron op moest vangen. Verder gaat alles wel zn gangetje. Oh, en ik kreeg een telefoontje over dat project en die woning, ik heb d 15e (februari) een gesprek met de mensen van dat project. Dus hopelijk weet ik binnenkort meer.