Ik wet niet of ik het al gezegd heb hier, maar het is nu zeker dat ik ga verhuizen (ik weet nog niet precies wanneer). Ik heb 15 februari een afspraak met een begeleider van dat project, dus dan weet ik meer.
goddes tear, all well that ends well.. gaat het toch nog helemaal goed komen.. en wie weet? misschien is die ex van toen wel heel interessant.. er gebeuren soms raardere dingen.. Aoife
Ja, dat is opzich wel lekker, gewoon eigen plekje met de baby. Nee, met die ex, dat wordt niks... Ik weet niet eens of ik ga...is namelijk al over een paar dagen, en ik voel me edelijk beroerd (griep/slaploze nachten/rugpijn/constant harde buiken/misselijk). Ikzie het allemaal wel. ik ben ook uitgenodigd door een vriendin van mij en mn ex voor haar verjaardagsfeest (wow, we zijn zowaar een keer samen uit genodigd, meestal mag ik niet komen omdat mijn ex al komt...Grr...). Weet ook nog niet of ik daar naar toe ga, want het kan zijn dat mn ex heel zieig gaat lopen doen (want hij heeft het zo zwaar, pfff!), en dat ik me daar helemaal rot aan ga irriteren... Of hij gaat me ZO STRAAL negeren dat ik er ook beroerd van wordt. Aan de andere kant heb ik dan zoiets van; ik heb mijn vrienden al heel lang niet meer gezien, omdat ik ongewild moest wijken van mn ex, en ik ben niet van plan om mn hele leven alleen maar rekening te moeten houden met het feit dat hij er is. ik vind het al absurd dat ik niemand meer zie omdat mn ex al met hun omgaat, en het zou nog absuder zijn als ik daar aan mee zou doen. Plus dat ik binnenkort dus ga verhuizen, en ze dan al helemaal niet meer zie... Pff...lastig... ga ik voor principe, of ga ik voor zelfbescherming/ter voorkoming van ontploffende hormonen... Nouja, ik heb nog wel even bedenk tijd...
Ik zou alleen gaan als je zeker weet dat je boven hem kunt gaan staan... Anders zou ik mezelf niet in zo'n situatie brengen. Grote kans dat hij aanvoelt dat je je zwak voelt en pakt hij je genadeloos... Kies voor jezelf en je kleintje, Goddess, zoals je tot nu toe al zo onwijs hebt gedaan! Bel je vrienden op en leg ze uit dat je graag langskomt, maar dan een andere keer.. Vanwege de situatie...
Ja, daar heb je helemaal gelijk in Tigger. Ik kijk wel even hoe sterk in mij in mn schoenen voel... Dankjewel voor je rectie
meis............ Heb net al je 29 pagina's gelezen........... Heb er gewoon geen woorden voor Slik, gelukkig heb je straks je eigen stekkie en kan je genieten van je zoon Sterkte en een hele dikke knuffel. jessica
Hee meissie, ik dacht...eens even kijken hoe het met goddess tear gaat. En zie...je eigen stekkie is nu ook geregeld. Super voor je meid! Geniet er maar lekker van dat alles meer en meer op z'n pootjes terecht komt nu. Knuffel, Indigo