Mijn ex is een !*&#^&! !

Discussie in 'De lounge' gestart door goddess tear, 29 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bedankt iedereen, ben zo onwijs blij met mn echo's...

Ik heb ook gelijk mn moeder verteld dat ik zwanger ben... Ik moet dus nu op zoek naar een eigen woning... Want zij wil er niets mee te maken hebben, en wil me ook absoluut niet helpen...

Verder gaat alles opzich wel goed...
    Afgezien van het feit dat ik nu alweer mn kindje "live" wil zien...:D

2. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Tjee meissie, goed dat je het verteld hebt maar jammer dat het zo moet lopen he...maar goed plannen gaan maken voor je toekomst en voor die kleine je kan het vast en anders zijn wij er allemaal om je te steunen hoor...

3. Terese

Terese Fanatiek lid

Meis, ik heb heel veel respect voor je, dat je je er zo dapper doorheen slaat! Petje af!

4. PetraK

PetraK Fanatiek lid

19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi meis

Gefeli met je mooie echo's.

Jammer dat je moeder zo reageert. Heb je al contact genomen via die site die ik je stuurde? Ik hoopdat zij je en beetje op weg kunnen helpen

5. Bedankt.... het valt allemaal wel mee hoor....

@Petra: nee ik heb geen contact opgenomen, het is in principe een fantastische organisatie, alleen Gouda is wel een beetje ver voor mij :D

6. PetraK

PetraK Fanatiek lid

19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Ze zitten ook in amsterdam

7. Ow ok!

AMsterdam is nog wel te doen...
    Bedankt Petra!

8. Niet meer actief

meis bij deze wil ik ff zeggen dat de echo echt super is!En van mijn kant veel respect voor je omdat je je schouders eronder zet en niet bij de pakken neer zet!Positief blijven zoals je nu al bent en dan weet ik zeker dat alles helemaal goed komt!

liefs donky

9. marisenmaurice

marisenmaurice Actief lid

22 jul 2006
    489
    1
    0
    intrieurverzorgster
    heerlen
    mooie echo's
    heel erg jammer dat je moeder je niet wil helpen
    maar ik vind het ook heel erg knap en goed dat je er wel voor gaat.
    heel veel liefs mariska

10. Niet meer actief

Goddess tear,

ik heb diepe bewondering voor je!

je gaat het echt wel redden....

Aoife

11. PetraK

PetraK Fanatiek lid

19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Als ik de ruimte had mocht je zo bij mij komen... maar heelaas... Maar als ik je ergens mee Kan helpen schroom dan niet om het te vragen

12. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Godess tear, mijn ex heeft me ook laten zitten toen ik 10 weken zwanger was. Maar gelukkig reageerden mijn ouders wel goed en heb ik veel steun aan ze gehad. Probeer eens met je moeder te praten.

Als ik verder iets kan doen voor je.......

Liefs Juud

13. Bedankt allemaal *snik* (zullen de hormonen wel zijn)...

Ik baal er opzich wel van dat mn moeder verder niets meer met mij of mn baby te maken wil hebben, aan de andere kant had ik dit ook wel een beetje al verwacht...

Uiteindelijk zal alles wel goed komen, hoop ik, ik ga nu maar op zoek naar een baan en een huisje, dan heb ikal een heel deel gehad....

Groetjes,
    Samira

14. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    thats the spirit meid.
    Goed voor jezelf opkomen en het is duidelijk dat je een doorzetter bent.
    Hopelijk draait je moeder nog bij meid wie wil er nou geen oma worden ... hihi
    Heb wel respect voor je meid.
    Hoop dat je snel een baan en huisje hebt succes

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Veel sterkte en vervelend dat het allemaal zo moet lopen...

als er iets is dat we voor je kunnen doen moet je een gil geven hoor!

16. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Je bent erg sterk!
    Knap dat je opkomt voor je kleine wondertje en jezelf!
    Weet zeker dat jij straks een hele goede moeder zult zijn !

17. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Hoi wat ik me afvroeg heb je inmiddels al wat van je ex of van zijn ouders gehoord?...Weten zijn ouders het?...kan me voorstellen dat je nu zo iets hebt van hij zakt er maar in, maar misschien kunnen zijn ouders wel wat voor je betekenen en hun aanstaande klein kind....

18. Awwwwwwww jullie zijn echt geweldig, HEEEEEL ERG BEDANKT!

@ lydia: Nee mn vriend wil er eigenlijk niets mee te maken hebben, en zijn ouders weten het nog niet...
    Als het goed is krijgen ze het na volgende week te horen, want mn ex heeft tentamens en wil het daarna pas vertellen... ofzo...

Ik denk niet dat zijn ouders veel voor het kind zullen gaan betekenen, want ze hebben het geloof ik al niet zo op mij, want ik ben veel te verlegen in hun ogen....

19. PetraK

PetraK Fanatiek lid

19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Lieverd, ik hoop stiekum toch dat je 'schoonouders' beter zullen reageren. Zou wel mooi zijn.... Enne als je met vragen zit... We zijn er voor je !

20. Ja, ik hoop het ook, niet alleen voor mezelf, maar ook voor mijn pukkie...

Bedankt:D.

Jullie doen allemaal veel meer voor me dan jullie je kunnen bedenken, en dat meen ik echt...
    Bij deze een virtuele knuffel!

Deel Deze Pagina