Mijn ex is een !*&#^&! !

Discussie in 'De lounge' gestart door goddess tear, 29 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej meid...Weet niet of je er wat aan hebt... maar zeg het lekker toch... nooit geschoten altijd mis..

Ken je die flatjes op de hannie schaftstraat in slachthuisbuurt? die flats worden gesloopt in 2010. nu zijn ze al bezig om de bewoners een andere woning aan te bieden... de woningen die leeg staan die gaan weg als anti-kraak. Ik geloof dat je er dan nog geen 200 euro voor betaald en dan heb je een 4/3 kamerflat. en een vriend van mij heeft dat ook gedaan en die kon er binnen een week in. Je hebt dezelfde rechten als een 'normale' huurder.

Sorry..misschien heb je dr niets aan, maar weet dat de wachttijden in haarlem zo'n 6 jaar zijn...Als je er wat aan hebt, laat me ff weten, dan zal ik de site ff vragen

2. O dat zou geweldig zijn!

Helemaal perfect!

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik ga er voor je achteraan! Weet natuurlijk niet of er nog wat vrij is... maarre ben hem nu een sms aan het sturen wat die site is..

4. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Zou er wel achter aangaan of hij het echt verteld heeft hoor! of nog beter het zelf of samen gaan vertellen... dan weet je het tenminste zeker dat het door gekomen is...

Want kan me niet voor stellen dat iemand thuis zegt pa ma ik heb iemand zwanger gemaakt en dr gedumpt goed he...en dat die ouders dan zeggen goed zo jongen goed gedaan!...dus zorg dat je er bij bent en dat hij hoe dan ook zn verantwoording draagt want het is ook zijn kind al past het bij hem niet in zn leventje...al kan hij je financieel ondersteunen of wat dan ook...heel jou leventje staat op zn kop en je krijgt het nog zwaar genoeg hoor je bent pas 17 jaar en tuurlijk was je er zelf bij maar hij ook ....

En ook al zien die ouders jou niet zitten de kleine is ook hun klein kind of ze het nu willen of niet...en zo'n frummeltje laat je toch niet barsten...

5. Ja ik weet het allemaal niet, mesnen kunnen sosm zo harteloos zijn...

Ik ga mn ex zoeizo wel controleren, maar dan via zn broertje:D

Soms moet je wel een beetje sneaky zijn...

Ik vertrouw er op zich wel op dat hij het gewoon verteld, hij heeft alleen zichzelf ermee als hi hetniet doet, want dan krijgen ze ouders het op een andere manier te horen, en dat is veel kwalijker....

6. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Okee goed zo laat je niet afschepen hoor hahaha...nou ga voor je duimen...en hoop dat dat huisje wat gaat worden spannend hoor...zit je zelf nog op school?

7. Terese

Terese Fanatiek lid

Knap van je, meid! Je doet het super! Virtuele knuffel van mij! :)

8. Bedankt:D

Ik studeer nu, Pabo, maar daar ga ik dan mee stoppen...

Ja ik hoop echt dat dat huisje wat wordt, en dan lekker tweedehands shoppen m.b.v marktplaats en dan komt het helemaal goed!

9. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Wat erg dat je moeder zo reageert! Echt jammer dat je van haar geen steun krijgt op deze manier. Heel veel sterkte de komende tijd.

Weet je trouwens zeker dat je gaat stoppen met de pabo? Wat wil je dan gaan doen?

10. Ja ik ga zoiezo stoppen met de pabo, VOOR februari iig, en dan fulltime werken zolang ik kan, denk ik

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej samira... nou ik heb het gevonden hoor!

www.villex.nl

er staan zo te zien geen huizen op... (anti-kraak) maarre je kunt jezelf er wel inschrijven...zag ik.

Hoop echt dat je er wat aan hebt!

12. Super! Heel erg bedankt, ga meteen ff kijken.

13. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ook ik wil tegen je zeggen dat ik veel respect hebt voor je ivm the way hoe je met je zwangerschap omgaat.
    Je komt er vast wel! ;)
    Samen met een mooi beebje straks.

Mirre

14. Ok heb echt een vreselijka avond achter de rug...

FF de "korte" versie van wat er gebeurd is...

Mn ex liet niets meer van zich horen, nadat ik hem een tijd geleden had gebeld en had gezegd dat ik wilde dat hij goed nadacht of hij wel of niet iets met het kind te maken wil hebben, daar kwam alleen wat gemompel uit in de trant van : Mwa ik denk er wel over na...
    Toen had ik met hem afgesproken dat hij me binnen een paar dagen zou bellen of iig contact op zou nemen, dat gebeurde dus niet...

Dus ik sprak hem gister aan op msn, vroeg gewoon hoe het met hem ging, was hij heel kortaf, ik vroeg of hij er nog over nagedacht had, nee niet echt, ik dus een heel gesprek met hem voeren, en hij zat me de hele tijd af te bitchen, op een gegeven moment knapte ik gewoon, want hij kwetste me zo erg!

Toen heb ik dus gezegd dat ik probeerde gewoon normaal tegen hem te doen, en dat hij ook best normaal tegen mij kan doen, want hij was degene die met mij had afgesproken om gewoon vrienden te blijven en dat ik het een beetje zat was om achter hem aan te lopen terwijl ik hem toch geen moer interesseer, en dat ik WEL echt meende dat ik vrienden wilde blijven...

En toen kreeg ik de meest lame reactie ooit van hem, ik dus NOG kwader...
    En toen sloeg ik helemaal door, ik zei tegen hem dat ik zn leuke praatjes zo zat was, want hij meende : Ik wil gewoon vrienden blijven" net zozeer als: Ik hou van je, en , als je zwanger bent zal ik je nooit in de steek laten, zoiets doe je niet, sommige jongens doen dat wel, maar je kent me toch, zoiets zou ik toch nooit doen etc.

De enige reactie was: Zo zo, wat een statements.
    :evil: :evil: :evil:

Toen begon er een ontzettende ruzie, waarbij ik uiteindelijk (nadat ik gewoon heb gezegd wat ik van hem en zijn reactie vond) heb gezegd: Je kunt later op je kop gaan staan wat je wilt, maar dit is MIJN kind, en jij krijgt er niets mee te maken, lekker makkelijk he? Ik heb de keuze nu al voor je gemaakt, Jij blijft bij mij en mn kind uit de buurt!

En toen begon hij te dreigen dat ik nog wel spijt zou krijgen van dit gesprek...

Toen heb ik gezegd dat ik met heel mn hart hopen dat hij spijt zou krijgen van dit moment, dat hij hier niet ingreep, gewoon sorry zei, en alle "statements" recht zou trekken, en zei dat hij WEL met zijn kindje te maken wil hebben...

En na een hele tijd geruzie, waarbij ik door hem van vanalles beschuldigd werd, zei hij met een grote smile: Ik denk dat ik jou maar ga blokkend, wel een passend einde, nietwaar?

We hebben elkaar gedag gezegd, en voordat hij mij kon blokken had ik hem al geblokt.... Ik heb echt vreselijk zitten huilen.....

Hij heeft mij meer pijn gedaan dan iemand ooit zou kunnen doen, dat heb ik ook tegen hem gezegd, maar dat deed hem niets...
    Niets doet hem iets, en toch hield ik met heel mn hart van hem, waarschijnlijk omdat ik in al z'n leugens trapte, wat was ik dom zeg...

Sorry, ben weer een beetje van slag, maar ik denk dat dit de beste beslissing is die ik in tijden heb genomen, controle krijgen over de situatie, en niet gaan afwachten tot hij iets goeds doet, want dat gebeurd toch niet, ik moest gewoon mezelf en mn kind beschermen tegen mijzelf en tegen hem...

Ik vond het vreselijk om te doen, het zeggen dat hij niets met mijn kind te maken heeft, echt vreselijk, want als ikzou mogen kiezen zou ik willen dat hij op me af vloog, me zou zeggen dat hij van me houd en dat hij ook van ons kindje houd en dat we samen een gezinnetje zijn...:cry: Maar mijn kind moet nu boven mijn gevoelens voor hem staan, want hij is onze grootste bedreiging.... :cry:

Ik hoop echt dat ik hier goed aan heb gedaan, ik weet het ook allemaal niet meer... :cry:

15. Terese

Terese Fanatiek lid

Lieve meid. Hij is gewoon een gevoelloze zak! Ik vind dat je het heel goed hebt gedaan hoor!

Laat je niet uit het veld slaan door hem! Je bent een sterke meid en ik ben ervan overtuigd dat jij het heel goed af kan zonder hem! :thumup:

Dat je verdrietig bent is natuurlijk logisch. Je hebt van hem gehouden en misschien doe je dat nog steeds, en als diegene dan heel bot is, kan dat ontzettend zeer doen. Laat de tranen dan ook maar komen, dan komt het er tenminste uit. Je gevoelens opkroppen werkt voor niemand.

Probeer nu niet teveel energie in hem te steken (is hij niet waard. De bal is nu naar hem gespeelt en hij heeft de vrije wil om daar wat mee te doen. Als hij daar niets mee doet, dan is dat zijn keuze en niemand kan hem dwingen. Maar misschien maar goed ook, want al ZOU hij nu toch zogenaamd geinteresseerd doen, dan is dat misschien schone schijn. Het is heel bot, maar nu weet je wel waar je aan toe bent, toch? :)).

Maar geniet van je lieve kindje in je buik! Dat is zoveel meer waard! ;)

16. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Tjee lekker wel he...erg kinderachtig van je ex hoor...maar zou in iedergeval nog wel even zn ouders laten weten dat hij je zwanger heeft gemaakt hoor...gewoon zo dat ze weten wat voor een zoon ze hebben en omdat hij zn verantwoording moet dragen....

17. Ja jullie hebben echt gelijk...

Het is echt zo mogelijk de grootste eikel die ik ken op dit moment... Ongelovelijk hoe hij zich zo tegen mij kan gedragen, begrijp er echt niets van...

Over zn ouders, ik ga me daar verder niet mee bemoeien, het is zijn probleem, en als zij er later achter komen dat hij niets heeft gezegd heeft hij een probleem, niet ik, maar ik kan natuurlijk altijd bij zn broertje checken of hij idd wat gezegd heeft...

18. Nemo

Nemo Niet meer actief

@goddes tear: ik had je al gezien en gesproken bij de mei mamma's maar dit wist ik nog niet.
    Wat een nare situatie, veel sterkte meid !

19. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    hej meiske... Ik heb je hele verhaal ff gelezen.. Wat een eikel zeg...Laat hem gewoon links liggen en richt je op je toekomst met jou en je kindje...hij krijgt er later wel spijt van als hij een beetje volwassen is geworden...keb wel respect voor je dat je je inzet voor je kindje....en voor jullie toekomst

Deel Deze Pagina